Ik stond vrijdagavond ook ff bij die fik te kijken.quote:
Mensen willen er van afquote:Op maandag 16 februari 2009 13:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Mag ik mij als buitenstaander afvragen wat er aan de hand is in Alphen aan den Rijn?
2 grote branden binnen 1 week lijken me geen toeval.
Nog een Alphenaarquote:
quote:Een fel uitslaande brand heeft vanmorgen gewoed in slagerij Vleespijl aan de Emmalaan.
Naar verluid waren er geen mensen in het pand aanwezig.
Het vuur begon even na vijf uur vanmorgen, oorzaak is nog onbekend. Of er een verband is met de brand vrijdagavond aan de Handelsweg is eveneens onduidelijk.
Het vuur verspreidde zich razendsnel, mede door het feit dat er gasflessen in het pand aanwezig waren. De slagerij van Van der Pijl verhuurde die voor barbecues.
De rook die vrijkwam, is volgens brandweercommandant Hans Zuidijk niet schadelijker dan bij de meeste branden. ,,Het kan zijn dat er asbest in zit, dat wordt nog onderzocht.’’
Omwonenden hoefden niet te worden geėvacueerd. Marijke Overduin en haar moeder, woonachtig aan de Bestevaer, werden even na vijf uur gewekt door de geur van rook. ,,Het was zo heftig, dat ik dacht dat ons eigen huis in brand stond.’’
Een buurman knikt. ,,Ik kon vanuit mijn raam mijn eigen vlaggenmast niet eens meer zien.’’ Hij is beneden op de bank gaan liggen. ,,In de slaapkamer was het niet meer uit te houden, zo benauwd.’’
Zijn vrouw ging naar buiten. ,,Ik wist niet zeker of de brand al gemeld was, gelukkig was de brandweer al heel snel ter plekke. Maar de geur was niet te harden, een hele penetrante zure lucht.’’
Ze vermoedde al dat de bewoners van de rechtbovenwoning niet aanwezig waren. ,, Hun auto, een donkerblauwe Kangoo, stond in elk geval niet in de straat.’’
Bewoners van de Brittenruststraat maken zich ’s ochtends nog druk over de mogelijkheid dat het vuur kan overslaan op hun woningen. ,,Dit zijn oude huisjes, het is hier kurkdroog,’’ zegt Henk van Velsen ongerust.
In de loop van de ochtend blijkt het gevaar op een overslaande brand geweken. Het vuur wordt vanuit de lucht met een helikopter in de gaten gehouden. Burgemeester Wim de Gelder nam even na achten een kijkje op de brandlocatie.
ad
Ik betwijfel het, ik zag je vlgs mij net op Youtubequote:Op maandag 16 februari 2009 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog een Alphenaar
Als we nou anders voornamen posten, misschien kennen wij elkaar
Ik heet *
Absurdquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef Bastard het volgende:
Ow nooo .. ANTRAX! http://www.ad.nl/groeneha(...)stadhuis_Alphen.html
Wie zei dat Alphen saai was
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef Steve-O het volgende:
Centrum Alphen is echt verpauperd na de komst van de Burger King en de Mediamarkt . Erg jammer.
Wil niet zeggen dat het verpauperd is.. maar ik loop er s'avonds niet meer voor mijn lol langs de Mac... kans dat je verrot gescholden wordt is erg groot. Maar de rest vindt ik nog wel erg leuk! Zeker in de zomer met de terrasjes op het Rijnplein!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef Steve-O het volgende:
Centrum Alphen is echt verpauperd na de komst van de Burger King Mac Donalds en de Mediamarkt . Erg jammer.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Stekelbees het volgende:
*opgegroeid is in bodegraven.
Hihihihi weet nog dat ik heul vroeger een keer bij 't Archeon ben geweest ;>
* PiRANiA noteertquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef MissHobje het volgende:
Zondag weer de 20 van Alphen he
Drama op de wegen enzo.. half Alphen afgesloten.
Nooit geweest.. shame on me... wanneer is het leuk om heen te gaan met kleine kinderen?quote:
Ja het is leuk hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooit geweest.. shame on me... wanneer is het leuk om heen te gaan met kleine kinderen?(3 en 2 jaar oud) en krijgen alphenaren korting?
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
http://112hm.nl/web/2009/(...)brug-alphen-ad-rijn/
Ik woon er vlakbij, zag het net pas
Ja als je op de brug bent denk je inderdaad ook dat ze er doorheen zijn gegaan, maar de hooftstraat heeft geen schadequote:Op zondag 28 juni 2009 11:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het is net of ze van de brug afgereden zijnMaar ik begreep dat het hek open geknipt is!
http://www.nos.nl/nosjour(...)280809_noodweer.htmlquote:
Op diverse plaatsen in het land veroorzaken hevige regen- en onweersbuien overlast, vooral in het midden en het westen. De brandweer is in verschillende plaatsen uitgerukt vanwege het vele water.
Heeft u foto's van het noodweer? Stuur ze op naar nieuws@nos.nl
In Alphen aan den Rijn is de stroom uitgevallen op en rond een festival waar Jan Smit optreedt. Het terrein heeft nog wel stroom, maar daarbuiten is het donker. De politie is bang dat er problemen ontstaan als de bezoekers het festival na afloop verlaten.
In de Lange Jan in Amersfoort sprong een waterpomp na blikseminslag. De waterfontein zag er van een afstand uit alsof er veel rook was, waardoor de brandweer uitrukte. De schade van het water lijkt mee te vallen.
Uitmarkt
De openingsavond van de Uitmarkt in Amsterdam werd afgesloten met een wolkbreuk. De opening van het culturele seizoen vindt dit jaar in de binnenstad plaats. Door de wolkbreuk was de Dam vrijwel meteen uitgestorven.
http://www.alphenstadfm.nl/index.php?id=5276quote:Lakeside vroegtijdig gestaakt
Het Lakeside Festival is gisteren vroegtijdig gestaakt. Door het hevige noodweer hebben de politie en brandweer besloten om het feest om 23.30 uur te beėindigen om zo de veiligheid van de bezoekers te waarborgen.
Ook de stroomstoring waar de regio mee te kampen had zorgde voor de nodige maatregelen.
De politie was bang voor problemen als bezoekers in het donker elkaars pad zouden kruisen. De stroomstoring was echter voor die tijd al opgelost.
http://www.telegraaf.nl/p(...)-R_van_podium__.htmlquote:...
Eerder op de avond werd het muziekevenement Lakeside in Alphen aan den Rijn al slachtoffer van het noodweer toen vermoedelijk een blikseminslag ervoor zorgde dat de straatverlichting op het festivalterrein uitviel. Hierdoor moesten onder anderen Jan Smit en Jeroen van der Boom in het schemerduister optreden.
...
andersomquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:00 schreef Hanneke12345 het volgende:
Oh, ik dacht dat Jan Smit enzo op de zaterdag zouden kome. De vrijdag was toch gratis?
Ah, vandaar! En de Vengaboys dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
andersom
Jan was er vrijdag, vrijdag was betaald
Zal ook wel vrijdag geweest zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef Hanneke12345 het volgende:
[..]
Ah, vandaar! En de Vengaboys dan?
qftquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:55 schreef withxhonor het volgende:
ik denk nog steeds dat ik er niet veel aan gemist heb
Afgelopen zaterdag was Oldtimerdag, vind ik leuker dan die jaarmarkt!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:09 schreef MissHobje het volgende:
Dinsdag Gondelvaart enne woensdag de grootste jaarmarkt van nederland weer
Das op zich wel gezellig allemaal.
Ojee was het zo erg?>>quote:Op maandag 14 september 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was Oldtimerdag, vind ik leuker dan die jaarmarkt!
Maar wat een chagarijnen die Alphenaren zeg
Je merkt dat ze heel erg op zichzelf zijn en niks willen weten van andere mensen. Het begint bij het vriendelijke gezicht bij de kassa waar je naar moet zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 12:38 schreef Scorpie het volgende:
Alphen is een saai kutdorp met chago mensen waar niks te beleven valt, das waar.
Succes alvastquote:Op maandag 14 september 2009 13:04 schreef Starlie het volgende:
Moet met kantoor woensdag heel de dag op die K. jaarmarkt staan.... je kijkt je ogen uit, wat een apart volk loopt daar rond zeg! Ik probeer toch altijd wel vriendelijk te zijn hoor in Alphen (en ook buiten Alphen)!
Hoop dat de jaarmarkt dit keer wat diverser is dan vorig jaar. Toen vond ik er weinig meer dan dekbedden, sieraden en loempiastalletjes.quote:Op maandag 14 september 2009 13:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Succes alvast
Hopen dat het een beetje weer is
Ja dank je, ik vind het altijd een drama... maar goed, 1x per jaar moet kunnen! Volgens mij wordt het wel mooi weer!quote:Op maandag 14 september 2009 13:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Succes alvast
Hopen dat het een beetje weer is
Toch vreemd dat dat precies mijn ervaring in het oosten en noorden altijd is: mensen die niks van de rest willen wete en heel erg op zichzelf zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je merkt dat ze heel erg op zichzelf zijn en niks willen weten van andere mensen. Het begint bij het vriendelijke gezicht bij de kassa waar je naar moet zoeken.
Het westen soieso saaier dan het noorden en oosten heel ander volk
Beter hequote:Op zaterdag 19 september 2009 12:32 schreef showmelove het volgende:
Ik dacht dat er een Burger King aan het Rijnplein zat, zit er ineens een McDonald's op die plek .. wtf
dat is inmiddels ook alweer een tijd hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:32 schreef showmelove het volgende:
Ik dacht dat er een Burger King aan het Rijnplein zat, zit er ineens een McDonald's op die plek .. wtf
Half jaar ofzo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat is inmiddels ook alweer een tijd hoor!
vanwege 90s in kasteel denkquote:Op zondag 20 september 2009 03:25 schreef withxhonor het volgende:
t was lekker rustig in querelle vanavond
Dit was in de Dwarsstraat.... wel zielig hoor!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lektrocuteerd__.html
Potverdomme
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit was in de Dwarsstraat.... wel zielig hoor!
Leiden 13 minutenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:54 schreef RandomMoron het volgende:
Ik woon nog niet zo lang in Alphen, maar ik moet wel even kwijt dat het even prut is in vergelijking met waar ik eerst woonde.
Daar had ik 4(!) verschillende manieren om naar andere steden te gaan. Tram, metro, trein en bus. En als dat niet kon dan had ik altijd nog mijn fiets.
Nu heb ik met geluk een trein die ( mocht er niet weer een sein/wisselstoring zijn ) 2 x per uur vertrekt of een bus die via gehucht naar gehucht en dan uiteindelijk na een uur in Leiden is. Ik vind dit best gek aangezien er best veel bedrijven zich vestigen in Alphen dus er zullen ook mensen met het openbaar vervoer hierheen komen.
En dan...aan een nachtnet of nachtbussen doen ze hier niet.
Het is wel even wennen hoorhaha
zeer herkenbaar, ik was amsterdam gewendquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:54 schreef RandomMoron het volgende:
Ik woon nog niet zo lang in Alphen, maar ik moet wel even kwijt dat het even prut is in vergelijking met waar ik eerst woonde.
Daar had ik 4(!) verschillende manieren om naar andere steden te gaan. Tram, metro, trein en bus. En als dat niet kon dan had ik altijd nog mijn fiets.
Nu heb ik met geluk een trein die ( mocht er niet weer een sein/wisselstoring zijn ) 2 x per uur vertrekt of een bus die via gehucht naar gehucht en dan uiteindelijk na een uur in Leiden is. Ik vind dit best gek aangezien er best veel bedrijven zich vestigen in Alphen dus er zullen ook mensen met het openbaar vervoer hierheen komen.
En dan...aan een nachtnet of nachtbussen doen ze hier niet.
Het is wel even wennen hoorhaha
je kan alles fietsen toch .p lekker gezondquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
zeer herkenbaar, ik was amsterdam gewendwoon sinds januari en alphen en vind het nog steeds vervelend dat je eigenlijk overal een auto voor nodig hebt
ja, even naar m'n ouders in diemen fietsenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
je kan alles fietsen toch .p lekker gezond
Da's 3 uurtjes joh, best te doen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, even naar m'n ouders in diemen fietsen
Ik heb het precies andersom, 'k studeer nu in Amsterdam. Het is echt enorm relaxt om gewoon op goed geluk naar een halte te kunnen lopen en dat je op z'n langst tien minuten moet wachten. Maargoed, daar raak je ook wel heel snel aan gewend en als ik dan in Alphen eens 's avonds bijna een half uur moet wachten voor een bus is dat extra kutquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
zeer herkenbaar, ik was amsterdam gewendwoon sinds januari en alphen en vind het nog steeds vervelend dat je eigenlijk overal een auto voor nodig hebt
Hij zit inderdaad niet meer in Alphen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Hanneke12345 het volgende:
M'n moeder zegt net dat de VVV niet meer in Alphen zit. Is 'ie weg naast de rabobank, wie weet dat?
Brugwachtershuisje is toch dat berenwinkeltje?? of bestaat die ook al niet meer>>quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht in het brugwachterts huisje ofzo
Anders zou ik in het gemeentehuis kijken.
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Brugwachtershuisje is toch dat berenwinkeltje?? of bestaat die ook al niet meer>>
En volgens mij zit het ook niet in het gemeentehuis.
Ja klopt daar hing laatst een bord, ze gingen verhuizen ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg was
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:15 schreef MissHobje het volgende:
Maar het was wel een snoepig lief winkeltje
Ik las het op de website ... maar er kwam in iets anders in dacht ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg was
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef TC_Artemis het volgende:
Is er vanavond nog wat te doen dan in alphen?hurray voor retorische vragen.
Je kan naar de baptistenkerrek, leuk! verfrissend en nieuwquote:Op zondag 8 november 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Is er vandaag nog wat te doen? Bruisende zondagen hier.
Bap-Noordquote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je kan naar de baptistenkerrek, leuk! verfrissend en nieuw.
veel meer dan een biertje drinken in de kroegjes, poolen, bowlen of Bioscoopje kan je in Alphen niet doen.quote:Op zondag 8 november 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Is er vandaag nog wat te doen? Bruisende zondagen hier.
Geen ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
En wie weet wie die 18-jarige alphenaar was met dat vuurwerk die aangehouden is?
In welke straat woon je dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben jullie die nieuwe LED straatverlichting al gezien?
kerk en zanen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij hebben wij hier ook al led verlichting... maar elke dag is er wel 1 lantarenpaal kapot en elke dag wordt het weer gemaakt... dus het is niet echt een succes...
Hoogvliet in de Julianastraat, daar is een TNT afdeling gekomen. Volgens mij kan het ook bij de primera in de Emmalaan. En uiteraard het postkantoor op de herenhof.quote:Op zondag 27 december 2009 22:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waar kan ik tegenwoordig een pakketje versturen?
Hoogvlietquote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Hoogvliet in de Julianastraat, daar is een TNT afdeling gekomen. Volgens mij kan het ook bij de primera in de Emmalaan. En uiteraard het postkantoor op de herenhof.
Er hangt een TNT uihangbord buitenquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
HoogvlietNou, ga daar maar eens kijken dan
Geen idee...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik heb die poster echt nog nooit gezien, waar hing die dan? :p
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Hehe ik ken best veel van die mensen
Ik kan dan alleen niet
klein maar fijn zullen we dan maar zeggen. Maar leuk dat je komt!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:34 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik kom ook wel even langs, voor het eerst sinds lange tijd weer in q geweest
en volgensmij wonen er maar 10 fokkers in alphen, wie wilt er nou in alphen wonenwordt een kleine meet
![]()
Is al gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
Sorry ik kan niet.. en het is 20 jaar geleden dat ik in querelle was voor de laatste keer
Misschien een berichtje sturen aan alphencc.nl hierover?
misschien handig om aan te geven wat voor werk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Weet er iemand trouwens nog een leuke plek om te werken?het lijkt wel alsof er nergens iets te doen is
Archeonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Weet er iemand trouwens nog een leuke plek om te werken?het lijkt wel alsof er nergens iets te doen is
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Fulltime, alleen HAVO, type werk an sich maakt niet zo erg veel uit maar het liefst iets licht administratiefs of een verkoopfunctie.
Wel PC meteen uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:14 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hier was rond 8 uur ofzo heel even de stroom weg. Maar 't ging gelijk daarna ook weer terug aan allemaal.
ziekenhuizen hebben noodgeneratoren dus die zullen vast niet zonder zittenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
Vorige week of 2 week terug was ook ff een tel de stroom er af.
Oudshoorn zat wat langer zonder en het ZH helemaal.
maar als nog zullen ze toch niet zonder stroom zitten, samen met alle oudjes die in het verpleegtehuis e.d. zitten. Elk ziekenhuis heeft een noodgenerator, simpelweg omdat er gewoon altijd spullen staan die niet mogen uitvallen. Arme mensenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:06 schreef Hanneke12345 het volgende:
Het ziekenhuis in Alphen hebben toch geen spoedgevallen of mensen in levensgevaar.
yep vanmiddag op werk ook licht steeds ff een tikkie gedimdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
Steeds last van stroomdipjes. Jullie ook?
Ik lees er alleen weinig van in het nieuws...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:30 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
yep vanmiddag op werk ook licht steeds ff een tikkie gedimd
Dat is in het weekend toch dicht? Tenminste, zo was het wel een tijd lang meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:06 schreef Hanneke12345 het volgende:
Het ziekenhuis in Alphen hebben toch geen spoedgevallen of mensen in levensgevaar.
Ik vind het werkelijk belachelijk dat dit kanquote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Alphen failed weer eens, hier in Ter Aar nergens last van
Ik had er nog niet van gehoord dat dit afgelopen dagen vaker in Alphen gebeurd, het zou natuurlijk niet mogen kunnen dat de stroom er zo vaak afligt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk belachelijk dat dit kan
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
industrie gebied en te verwachten tot 21 uur.
Jups flinke ook.. alles ligt er opnieuw uit, al langere tijd dus.. wellicht nu door herstel werkzaamheden die dipjes..quote:
Kan want het was niet echt een woonhuizen gebied.. nouja wel een stuk van de eikenlaan dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:34 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er gisteravond eigenlijk niks van gemerkt
Maar Ter Aar is dan ook gewoon een topdorpquote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Alphen failed weer eens, hier in Ter Aar nergens last van
Inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef RSie het volgende:
[..]
Maar Ter Aar is dan ook gewoon een topdorp
Ik gok eind volgende maandquote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Hanneke12345 het volgende:
Weet iemand hier trouwens tot wanneer het fietspad op de Kennedylaan afgesloten is?
Je zal er net je hond uitlatenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.alphenstadfm.nl/index.php?id=5937
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef kirsten. het volgende:
Wij net ook weer een dipje ( omgeving Herenhof). Wel raar hoor, alleen de lamp ging uit, tv en ovenklokje bleven aan, maar bij m'n ouders was bv wel weer de wekker uit.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
![]()
je bent niet de enige ik vind het vet irritant steeds
Gister waren er nog 4 voor d66!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.alphenstadfm.nl/index.php?id=6129
De uitslag:
VVD 7 (8/-1)
PvdA 5 (7/-2)
CDA 5 (6/-1)
CU 3 (3/=)
SP 2 (4/-2)
Alphen Eén 2 (2/=)
GroenLinks 3 (2/+1)
Beter Alphen 1 (1/=)
Leefbaar Alphen 0 (1/-1)
D66 3 (1/+2)
ToN 1 (-/+1)
Nieuw Elan 3 (-/+3)
* Tussen haakjes het aantal zetels dat bij de verkiezingen in 2006 werd behaald en winst/verlies t.o.v. 2006.
Ja klopt, alles op de schop he. Ik heb vandaag 20 minuten gedaan over de N11 vanaf Hazerswoude tot de A4 richting Den Haagquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
OMG, wat een puinhoop op de wegen in Alphen!
10 voor 5 kwam ik Alphen in, ik moest iemand ophalen bij het ZH en vervolgens naar het station, en toen weer naar huis. ... Tegen half 7 was ik eindelijk thuis!
Alles staat vast, helemaal als de brug open gaat/ is gegaan, prins Bernardlaan vol van begin tot eind Alphen
pak dan ook de eikenlaan, rij langs gevangenis, langs hoogvliet, daar draai je de weg op en kan je richting N11, vrijwel altijd sneller.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
OMG, wat een puinhoop op de wegen in Alphen!
10 voor 5 kwam ik Alphen in, ik moest iemand ophalen bij het ZH en vervolgens naar het station, en toen weer naar huis. ... Tegen half 7 was ik eindelijk thuis!
Alles staat vast, helemaal als de brug open gaat/ is gegaan, prins Bernardlaan vol van begin tot eind Alphen
bij Leimuiden A4 op, N11 pakken, afslag industrieterrein, eraf bij Hoogvliet, doorrijden richting centrum, daar auto'tje parkeren, en te voet verder.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:08 schreef Bastard het volgende:
Probleem voor mij is, ik kom vanuit richting Leimuiden, N207, staat al vast.
Ik moet ik naar het ZH, en vervolgens moet ik naar een school bij het station, en vandaar weer naar de hoofdstraat.. dus ik moet kris kras door Alphen heen
Ik rij ook vaak over ter aar inderdaad, en dan nog wel eens verder binnendoor door dat kleine boerengehucht naar leimuiden.. en ook verder naar hoofddorp mijd ik de snelweg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:31 schreef RSie het volgende:
[..]
bij Leimuiden A4 op, N11 pakken, afslag industrieterrein, eraf bij Hoogvliet, doorrijden richting centrum, daar auto'tje parkeren, en te voet verder.
207 is inderdaad altijd bagger in de zomermaanden. brug staat vaker open dan dicht en vooral tijdens spits maakt die brugwachter er een hobby van om hem met regelmaat open te gooien.
overigens kan je vanaf Leimuiden ook binnendoor via rijnsaterswoude, scheelt vaak ook een hoop geklooi.
nieuwveen, langeraar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik rij ook vaak over ter aar inderdaad, en dan nog wel eens verder binnendoor door dat kleine boerengehucht naar leimuiden.. en ook verder naar hoofddorp mijd ik de snelweg.
Omdat de Oranje nassausingel enzo dicht is, gaan ze de Kennedylaan verbreden en zijn ze dat hele kruispunt bij de Opeldealer aan het verbouwen. Dat wordt dus dubbelbaans allemaal, hoe het precies zit weet ik verder ook niet. De brug zijn ze opnieuw aan het asfalteren en belijnen, als ze klaar zijn met de linkerkant gaan ze de rechter daarna doen, dus daar zijn we helaas nog niet snel vanaf.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:13 schreef Hanneke12345 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk uberhaupt bij de Kennedylaan?
nah, niet zoveel. Ik ga zo nog even naar de rommelmarkt op de Herenhof (tompouce jeehoe) en verder niet zoveel. Misschien vanavond nog naar de Kermis maar dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.aovinfo.nl/home/home.htm
Wat gaan jullie doen?
Als het weer meezit wil ik vanmiddag lekker naar het parktheater, was vorig jaar ook erg gezellig!
Nou die kermis is niet bijzonder hoor, een draaimolen en reuzerad.. whoehoequote:Op vrijdag 30 april 2010 08:54 schreef kirsten. het volgende:
[..]
nah, niet zoveel. Ik ga zo nog even naar de rommelmarkt op de Herenhof (tompouce jeehoe) en verder niet zoveel. Misschien vanavond nog naar de Kermis maar dat weet ik nog niet.
is dat alles? Ik heb het nog niet gezien, geen idee wat er staat eigelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou die kermis is niet bijzonder hoor, een draaimolen en reuzerad.. whoehoe
Vanaf Ter Aar gezien lijkt het eerder op Woubrugge als op Alphenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:50 schreef kirsten. het volgende:
Wat staat er nś weer in de fik? Richting Herenhof is een flinke rookpluim te zien. 't lijkt net of de AH in de fik staatIk kan niet goed inschatten hoe dichtbij het is.
na deskundig overleg met m'n vader kwam ik daar ook achter ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vanaf Ter Aar gezien lijkt het eerder op Woubrugge als op Alphen
quote:Als je dat in Alphen vindt liggen ben je zo scheel als een kanarie.
Zuideinde in Hoogmade is het denk:quote:Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef kirsten. het volgende:
[..]
na deskundig overleg met m'n vader kwam ik daar ook achter ja.
[..]
Wat een planning weer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef TC_Artemis het volgende:
Nee joh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kom ik niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat een planning weer.
Maar dan ga ik toch met vrienden mee naar het Kasteel
quote:
Als ze anderhalf jaar nodig hebben voor een kruispunt bij de tennishal...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef RandomMoron het volgende:
brr, wat een bar en boos weer.
ik vraag me af wanneer ze gaan bouwen aan de baronie! t word ook wel eens tijd dat daar wat gebeurd
Ja, ziet er niet uit al jaren. Maar Alphen kennende duurt het nog wel even.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef RandomMoron het volgende:
brr, wat een bar en boos weer.
ik vraag me af wanneer ze gaan bouwen aan de baronie! t word ook wel eens tijd dat daar wat gebeurd
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vanavond maar niet naar het kasteel denk
D'r was echt bijna niemandquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vanavond maar niet naar het kasteel denk
Hoezo, omdat het zo rustig was?quote:Op zondag 5 december 2010 21:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik stond er voor, en toen ben ik weer terug gegaan naar kerk&zanen
Inderdaad. Maar lvc klinkt goed volgende weekquote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Hoezo, omdat het zo rustig was?
Als je besluit te gaan: koop je kaartje in de vvk want vorige keer waren we uitverkocht, en de vvk gaat best hardquote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar lvc klinkt goed volgende week
DJ madd was duur. Het kasteel is een goeie toko met een erg goed soundsystem. Ik vind de prijzen niet bizar hoog daar. Maarja, jammer dat het gewoon een tent is die eigenlijk faalt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Gelukkig 7 euro bespaard. Sowieso debiel hoge entree voor iets in Alphen..
8 woningen zouden er mee te maken hebben, het zou een wonder zijn als het niet was .. maar tochquote:
LOL die laatste zien, er woedt brand boven de bovenste etage. Dat is knap als het de bovenste etage is.quote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef PiRANiA het volgende:
ALPHEN AAN DEN RIJN - In een flat aan de Argostraat in Alphen aan den Rijn woedt maandagmiddag een grote brand. De brand is het gevolg van een gasexplosie op de bovenste verdieping van het flatgebouw.
© NU.nl/Hans van Hamersveld
Er zijn mensen gewond geraakt. Hoeveel slachtoffers er zijn en wat de aard van hun verwondingen is, is nog onbekend. Dat meldt de brandweer Hollands Midden aan NU.nl
Het flatgebouw is deels verwoest. Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt en de brandweer probeert momenteel de brand onder controle te krijgen. De explosie vond plaats op de zesde verdieping, zowel boven als onder de plek van de explosie woedt brand.
http://www.nu.nl/binnenla(...)lat-alphen-rijn.html
Gast.. niet cool. Er zijn gewondenquote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Bastard het volgende:
Zou het de nieuwe rage zijn bij uitzettingen?
1400 TV westquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er een plaatselijke nieuwszender die te volgen is?
Valt mee toch.. bij de sterrenlaan.quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Skillstorm het volgende:
Het is wel heel dicht bij mij in de buurt. (Woon in de Preludeweg)
Ben je er toch zoquote:Op maandag 6 december 2010 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt mee toch.. bij de sterrenlaan.
Die is vervangenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hm, wat is er met de burgemeester?
Wij als inwoners vanaf dag 1 toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef vaasinbloem het volgende:
Een aantal wethouders hadden het vertrouwen in hem opgezegd.
Ik volg de politiek gemeentelijk niet zo, altijd mooie praatjes en dat geslijm bij de verkiezingen, maar er komt toch nooit verandering hier in Alphen. Dat dorpelijke visie hier begint me langzaam de keel uit te hangen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij als inwoners vanaf dag 1 toch?
Ze willen juist meer een stad wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik volg de politiek gemeentelijk niet zo, altijd mooie praatjes en dat geslijm bij de verkiezingen, maar er komt toch nooit verandering hier in Alphen. Dat dorpelijke visie hier begint me langzaam de keel uit te hangen.
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ze willen juist meer een stad worden.
1210 FTWquote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Skillstorm het volgende:
AH Aarhof had zo onwijs veel bezoekers vandaagIk werk daar en er waren constant vragen van klanten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ter Aar lijkt me toch een stuk leuker om te wonen ipv Alphenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef RSie het volgende:
Ik ken Alphen behoorlijk goed. heb jarenlang in Ter Aar gewoond en kwam na die tijd nog met grote regelmaat in Alphen vanwege vrienden en Familie die er wonen.
Alphenaren zijn over het algemeen inderdaad wel ok, alleen jammer van al die wannabeekakkers (tokkies met polo'tjes met de kragen omhoog die zich kromwerken zodat hun kind ook op de hockey kan en ze zich lekker belangrijk kunnen voordoen)
en die pittigekapseltypes lopen toch voornamelijk in Kerk en Zanen, en daar blijf ik toch wel uit de buurt als het ff kan.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hai.
Deze is ook al bijna vol.
TT voor de nieuwe: Met exploderende flats
Maar dat was toch alweer een tijdje geleden...quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hai.
Deze is ook al bijna vol.
TT voor de nieuwe: Met exploderende flats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |