quote:
Als ze anderhalf jaar nodig hebben voor een kruispunt bij de tennishal...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef RandomMoron het volgende:
brr, wat een bar en boos weer.
ik vraag me af wanneer ze gaan bouwen aan de baronie! t word ook wel eens tijd dat daar wat gebeurd
Ja, ziet er niet uit al jaren. Maar Alphen kennende duurt het nog wel even.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef RandomMoron het volgende:
brr, wat een bar en boos weer.
ik vraag me af wanneer ze gaan bouwen aan de baronie! t word ook wel eens tijd dat daar wat gebeurd
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vanavond maar niet naar het kasteel denk
D'r was echt bijna niemandquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vanavond maar niet naar het kasteel denk
Hoezo, omdat het zo rustig was?quote:Op zondag 5 december 2010 21:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik stond er voor, en toen ben ik weer terug gegaan naar kerk&zanen
Inderdaad. Maar lvc klinkt goed volgende weekquote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Hoezo, omdat het zo rustig was?
Als je besluit te gaan: koop je kaartje in de vvk want vorige keer waren we uitverkocht, en de vvk gaat best hardquote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar lvc klinkt goed volgende week
DJ madd was duur. Het kasteel is een goeie toko met een erg goed soundsystem. Ik vind de prijzen niet bizar hoog daar. Maarja, jammer dat het gewoon een tent is die eigenlijk faalt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Gelukkig 7 euro bespaard. Sowieso debiel hoge entree voor iets in Alphen..
8 woningen zouden er mee te maken hebben, het zou een wonder zijn als het niet was .. maar tochquote:
LOL die laatste zien, er woedt brand boven de bovenste etage. Dat is knap als het de bovenste etage is.quote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef PiRANiA het volgende:
ALPHEN AAN DEN RIJN - In een flat aan de Argostraat in Alphen aan den Rijn woedt maandagmiddag een grote brand. De brand is het gevolg van een gasexplosie op de bovenste verdieping van het flatgebouw.
© NU.nl/Hans van Hamersveld
Er zijn mensen gewond geraakt. Hoeveel slachtoffers er zijn en wat de aard van hun verwondingen is, is nog onbekend. Dat meldt de brandweer Hollands Midden aan NU.nl
Het flatgebouw is deels verwoest. Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt en de brandweer probeert momenteel de brand onder controle te krijgen. De explosie vond plaats op de zesde verdieping, zowel boven als onder de plek van de explosie woedt brand.
http://www.nu.nl/binnenla(...)lat-alphen-rijn.html
Gast.. niet cool. Er zijn gewondenquote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Bastard het volgende:
Zou het de nieuwe rage zijn bij uitzettingen?
1400 TV westquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er een plaatselijke nieuwszender die te volgen is?
Valt mee toch.. bij de sterrenlaan.quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Skillstorm het volgende:
Het is wel heel dicht bij mij in de buurt. (Woon in de Preludeweg)
Ben je er toch zoquote:Op maandag 6 december 2010 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt mee toch.. bij de sterrenlaan.
Die is vervangenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hm, wat is er met de burgemeester?
Wij als inwoners vanaf dag 1 toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef vaasinbloem het volgende:
Een aantal wethouders hadden het vertrouwen in hem opgezegd.
Ik volg de politiek gemeentelijk niet zo, altijd mooie praatjes en dat geslijm bij de verkiezingen, maar er komt toch nooit verandering hier in Alphen. Dat dorpelijke visie hier begint me langzaam de keel uit te hangen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij als inwoners vanaf dag 1 toch?
Ze willen juist meer een stad wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik volg de politiek gemeentelijk niet zo, altijd mooie praatjes en dat geslijm bij de verkiezingen, maar er komt toch nooit verandering hier in Alphen. Dat dorpelijke visie hier begint me langzaam de keel uit te hangen.
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ze willen juist meer een stad worden.
1210 FTWquote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Skillstorm het volgende:
AH Aarhof had zo onwijs veel bezoekers vandaagIk werk daar en er waren constant vragen van klanten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ter Aar lijkt me toch een stuk leuker om te wonen ipv Alphenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef RSie het volgende:
Ik ken Alphen behoorlijk goed. heb jarenlang in Ter Aar gewoond en kwam na die tijd nog met grote regelmaat in Alphen vanwege vrienden en Familie die er wonen.
Alphenaren zijn over het algemeen inderdaad wel ok, alleen jammer van al die wannabeekakkers (tokkies met polo'tjes met de kragen omhoog die zich kromwerken zodat hun kind ook op de hockey kan en ze zich lekker belangrijk kunnen voordoen)
en die pittigekapseltypes lopen toch voornamelijk in Kerk en Zanen, en daar blijf ik toch wel uit de buurt als het ff kan.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hai.
Deze is ook al bijna vol.
TT voor de nieuwe: Met exploderende flats
Maar dat was toch alweer een tijdje geleden...quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hai.
Deze is ook al bijna vol.
TT voor de nieuwe: Met exploderende flats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |