Ben je er toch zoquote:Op maandag 6 december 2010 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt mee toch.. bij de sterrenlaan.
Die is vervangenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hm, wat is er met de burgemeester?
Wij als inwoners vanaf dag 1 toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:20 schreef vaasinbloem het volgende:
Een aantal wethouders hadden het vertrouwen in hem opgezegd.
Ik volg de politiek gemeentelijk niet zo, altijd mooie praatjes en dat geslijm bij de verkiezingen, maar er komt toch nooit verandering hier in Alphen. Dat dorpelijke visie hier begint me langzaam de keel uit te hangen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij als inwoners vanaf dag 1 toch?
Ze willen juist meer een stad wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik volg de politiek gemeentelijk niet zo, altijd mooie praatjes en dat geslijm bij de verkiezingen, maar er komt toch nooit verandering hier in Alphen. Dat dorpelijke visie hier begint me langzaam de keel uit te hangen.
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ze willen juist meer een stad worden.
1210 FTWquote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Skillstorm het volgende:
AH Aarhof had zo onwijs veel bezoekers vandaagIk werk daar en er waren constant vragen van klanten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ter Aar lijkt me toch een stuk leuker om te wonen ipv Alphenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef RSie het volgende:
Ik ken Alphen behoorlijk goed. heb jarenlang in Ter Aar gewoond en kwam na die tijd nog met grote regelmaat in Alphen vanwege vrienden en Familie die er wonen.
Alphenaren zijn over het algemeen inderdaad wel ok, alleen jammer van al die wannabeekakkers (tokkies met polo'tjes met de kragen omhoog die zich kromwerken zodat hun kind ook op de hockey kan en ze zich lekker belangrijk kunnen voordoen)
en die pittigekapseltypes lopen toch voornamelijk in Kerk en Zanen, en daar blijf ik toch wel uit de buurt als het ff kan.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hai.
Deze is ook al bijna vol.
TT voor de nieuwe: Met exploderende flats
Maar dat was toch alweer een tijdje geleden...quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hai.
Deze is ook al bijna vol.
TT voor de nieuwe: Met exploderende flats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |