Hij zit inderdaad niet meer in Alphen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Hanneke12345 het volgende:
M'n moeder zegt net dat de VVV niet meer in Alphen zit. Is 'ie weg naast de rabobank, wie weet dat?
Brugwachtershuisje is toch dat berenwinkeltje?? of bestaat die ook al niet meer>>quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht in het brugwachterts huisje ofzo
Anders zou ik in het gemeentehuis kijken.
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Brugwachtershuisje is toch dat berenwinkeltje?? of bestaat die ook al niet meer>>
En volgens mij zit het ook niet in het gemeentehuis.
Ja klopt daar hing laatst een bord, ze gingen verhuizen ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg was
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:15 schreef MissHobje het volgende:
Maar het was wel een snoepig lief winkeltje
Ik las het op de website ... maar er kwam in iets anders in dacht ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg was
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef TC_Artemis het volgende:
Is er vanavond nog wat te doen dan in alphen?hurray voor retorische vragen.
Je kan naar de baptistenkerrek, leuk! verfrissend en nieuwquote:Op zondag 8 november 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Is er vandaag nog wat te doen? Bruisende zondagen hier.
Bap-Noordquote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je kan naar de baptistenkerrek, leuk! verfrissend en nieuw.
veel meer dan een biertje drinken in de kroegjes, poolen, bowlen of Bioscoopje kan je in Alphen niet doen.quote:Op zondag 8 november 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Is er vandaag nog wat te doen? Bruisende zondagen hier.
Geen ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
En wie weet wie die 18-jarige alphenaar was met dat vuurwerk die aangehouden is?
In welke straat woon je dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben jullie die nieuwe LED straatverlichting al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |