Brugwachtershuisje is toch dat berenwinkeltje?? of bestaat die ook al niet meer>>quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht in het brugwachterts huisje ofzo
Anders zou ik in het gemeentehuis kijken.
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Brugwachtershuisje is toch dat berenwinkeltje?? of bestaat die ook al niet meer>>
En volgens mij zit het ook niet in het gemeentehuis.
Ja klopt daar hing laatst een bord, ze gingen verhuizen ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg was
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:15 schreef MissHobje het volgende:
Maar het was wel een snoepig lief winkeltje
Ik las het op de website ... maar er kwam in iets anders in dacht ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht in de kwaliteitskrant alphen.cc gelezen te hebben dat dat winkeltje weg was
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef TC_Artemis het volgende:
Is er vanavond nog wat te doen dan in alphen?hurray voor retorische vragen.
Je kan naar de baptistenkerrek, leuk! verfrissend en nieuwquote:Op zondag 8 november 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Is er vandaag nog wat te doen? Bruisende zondagen hier.
Bap-Noordquote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je kan naar de baptistenkerrek, leuk! verfrissend en nieuw.
veel meer dan een biertje drinken in de kroegjes, poolen, bowlen of Bioscoopje kan je in Alphen niet doen.quote:Op zondag 8 november 2009 08:47 schreef Bastard het volgende:
Is er vandaag nog wat te doen? Bruisende zondagen hier.
Geen ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
En wie weet wie die 18-jarige alphenaar was met dat vuurwerk die aangehouden is?
In welke straat woon je dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben jullie die nieuwe LED straatverlichting al gezien?
kerk en zanen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij hebben wij hier ook al led verlichting... maar elke dag is er wel 1 lantarenpaal kapot en elke dag wordt het weer gemaakt... dus het is niet echt een succes...
Hoogvliet in de Julianastraat, daar is een TNT afdeling gekomen. Volgens mij kan het ook bij de primera in de Emmalaan. En uiteraard het postkantoor op de herenhof.quote:Op zondag 27 december 2009 22:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waar kan ik tegenwoordig een pakketje versturen?
Hoogvlietquote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Hoogvliet in de Julianastraat, daar is een TNT afdeling gekomen. Volgens mij kan het ook bij de primera in de Emmalaan. En uiteraard het postkantoor op de herenhof.
Er hangt een TNT uihangbord buitenquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
HoogvlietNou, ga daar maar eens kijken dan
Geen idee...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik heb die poster echt nog nooit gezien, waar hing die dan? :p
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Hehe ik ken best veel van die mensen
Ik kan dan alleen niet
klein maar fijn zullen we dan maar zeggen. Maar leuk dat je komt!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:34 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik kom ook wel even langs, voor het eerst sinds lange tijd weer in q geweest
en volgensmij wonen er maar 10 fokkers in alphen, wie wilt er nou in alphen wonenwordt een kleine meet
![]()
Is al gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
Sorry ik kan niet.. en het is 20 jaar geleden dat ik in querelle was voor de laatste keer
Misschien een berichtje sturen aan alphencc.nl hierover?
misschien handig om aan te geven wat voor werk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Weet er iemand trouwens nog een leuke plek om te werken?het lijkt wel alsof er nergens iets te doen is
Archeonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Weet er iemand trouwens nog een leuke plek om te werken?het lijkt wel alsof er nergens iets te doen is
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Fulltime, alleen HAVO, type werk an sich maakt niet zo erg veel uit maar het liefst iets licht administratiefs of een verkoopfunctie.
Wel PC meteen uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:14 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hier was rond 8 uur ofzo heel even de stroom weg. Maar 't ging gelijk daarna ook weer terug aan allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |