Wat een ongeloofelijke KUT-buurt is dit toch!!!!!
quote:Leuk begin van 2003
Op woensdag 1 januari 2003 17:06 schreef Dropslurf het volgende:
Heel gezellig oud en nieuw gehad, eerst bij ouders thuis, daarna bij vrienden. Kom je om 3:30u thuis, ligt heel de entree van de flat in puin.
Alle ramen zijn in gegooid, op de eerste etage ligt iemand op de gallerij, er is vuurwerk naar hem gegooid. We plaatsen onze fiets in de berging omdat de lift niet meer werkt. Heel de hal ligt bezaaid met glas, echt overal!
Het wemelt van de politie, echt een 112weekend scenario waar je plotseling in thuis komt...Wat een ongeloofelijke KUT-buurt is dit toch!!!!!
quote:Alphen aan den Rijn
Op woensdag 1 januari 2003 17:07 schreef Steve-O het volgende:[..]
Leuk begin van 2003
waar woon je dan ?
quote:Daar heb ik ook gewoond ik vond het altijd zo saai en rustig daar
Op woensdag 1 januari 2003 17:09 schreef Dropslurf het volgende:[..]
Alphen aan den Rijn
quote:Hmmm, dan begrijp je mijn verbazing.
Op woensdag 1 januari 2003 17:13 schreef Steve-O het volgende:[..]
Daar heb ik ook gewoond ik vond het altijd zo saai en rustig daar
quote:weet je al wie dat heeft gedaan?
Op woensdag 1 januari 2003 17:06 schreef Dropslurf het volgende:
Heel gezellig oud en nieuw gehad, eerst bij ouders thuis, daarna bij vrienden. Kom je om 3:30u thuis, ligt heel de entree van de flat in puin.
Alle ramen zijn in gegooid, op de eerste etage ligt iemand op de gallerij, er is vuurwerk naar hem gegooid. We plaatsen onze fiets in de berging omdat de lift niet meer werkt. Heel de hal ligt bezaaid met glas, echt overal!
Het wemelt van de politie, echt een 112weekend scenario waar je plotseling in thuis komt...Wat een ongeloofelijke KUT-buurt is dit toch!!!!!
quote:Welke buurt was het eigenlijk
Op woensdag 1 januari 2003 17:17 schreef Dropslurf het volgende:[..]
Hmmm, dan begrijp je mijn verbazing.
Ik word echt zo moe van al die dingen die weer gesloopt zijn enzo, wat the fuck heeft dat nou voor zin?
quote:Dat was ook mijn eerste gedachte, we (m'n meissie en ik) wonen hier net een jaar. We moesten door omstandigheden toen direct deze woning nemen, maar het is echt in de meest goedkope en slechtste buurt van Alphen.
Op woensdag 1 januari 2003 17:17 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
verhuizen
quote:Mm, niets gemerkt. was erg stil bij ons geloof ik in de zwammenbuurt.
Op woensdag 1 januari 2003 17:09 schreef Dropslurf het volgende:[..]
Alphen aan den Rijn
quote:Ah de sterrenbuurt ja...
Op woensdag 1 januari 2003 17:22 schreef Dropslurf het volgende:[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, we (m'n meissie en ik) wonen hier net een jaar. We moesten door omstandigheden toen direct deze woning nemen, maar het is echt in de meest goedkope en slechtste buurt van Alphen.
In ieder geval weer een goede voornemen erbij: voor volgend jaar verhuizen. 8 jan start weer een nieuwe ronde in de huurmarkt, eens kijken wat haalbaar is...
En dan zeggen ze dat ghettos niet bestaan hier.
Schande ligt in de misdaad, niet in de straf.
quote:Inderdaad.. Vorig jaar ook bij ons in de buurt een plantenbak opgeblazen, de planten en kluiten grond lagen 30 meter verderop..
Op woensdag 1 januari 2003 17:21 schreef Pete het volgende:
Tering dat is echt kut ja....Ik word echt zo moe van al die dingen die weer gesloopt zijn enzo, wat the fuck heeft dat nou voor zin?
![]()
Stelletje idioten altijd...
quote:En da's dan nog een nette buurt!
Op woensdag 1 januari 2003 17:26 schreef Kogando het volgende:[..]
Inderdaad.. Vorig jaar ook bij ons in de buurt een plantenbak opgeblazen, de planten en kluiten grond lagen 30 meter verderop..
Stelletje idioten altijd...
quote:Oh... jij was het dus
Op woensdag 1 januari 2003 18:05 schreef Youssef het volgende:
Dat is heel normaal bij ons?
quote:Waarom verbaast mij dat niet ?
Op woensdag 1 januari 2003 18:05 schreef Youssef het volgende:
Dat is heel normaal bij ons?
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 18:44 schreef Aernout het volgende:[..]
Waarom verbaast mij dat niet ?
|
Forum Opties | |