ziekenhuizen hebben noodgeneratoren dus die zullen vast niet zonder zittenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
Vorige week of 2 week terug was ook ff een tel de stroom er af.
Oudshoorn zat wat langer zonder en het ZH helemaal.
maar als nog zullen ze toch niet zonder stroom zitten, samen met alle oudjes die in het verpleegtehuis e.d. zitten. Elk ziekenhuis heeft een noodgenerator, simpelweg omdat er gewoon altijd spullen staan die niet mogen uitvallen. Arme mensenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:06 schreef Hanneke12345 het volgende:
Het ziekenhuis in Alphen hebben toch geen spoedgevallen of mensen in levensgevaar.
yep vanmiddag op werk ook licht steeds ff een tikkie gedimdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
Steeds last van stroomdipjes. Jullie ook?
Ik lees er alleen weinig van in het nieuws...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:30 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
yep vanmiddag op werk ook licht steeds ff een tikkie gedimd
Dat is in het weekend toch dicht? Tenminste, zo was het wel een tijd lang meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:06 schreef Hanneke12345 het volgende:
Het ziekenhuis in Alphen hebben toch geen spoedgevallen of mensen in levensgevaar.
Ik vind het werkelijk belachelijk dat dit kanquote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Alphen failed weer eens, hier in Ter Aar nergens last van
Ik had er nog niet van gehoord dat dit afgelopen dagen vaker in Alphen gebeurd, het zou natuurlijk niet mogen kunnen dat de stroom er zo vaak afligt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk belachelijk dat dit kan
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
industrie gebied en te verwachten tot 21 uur.
Jups flinke ook.. alles ligt er opnieuw uit, al langere tijd dus.. wellicht nu door herstel werkzaamheden die dipjes..quote:
Kan want het was niet echt een woonhuizen gebied.. nouja wel een stuk van de eikenlaan dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:34 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er gisteravond eigenlijk niks van gemerkt
Maar Ter Aar is dan ook gewoon een topdorpquote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Alphen failed weer eens, hier in Ter Aar nergens last van
Inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef RSie het volgende:
[..]
Maar Ter Aar is dan ook gewoon een topdorp
Ik gok eind volgende maandquote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Hanneke12345 het volgende:
Weet iemand hier trouwens tot wanneer het fietspad op de Kennedylaan afgesloten is?
Je zal er net je hond uitlatenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.alphenstadfm.nl/index.php?id=5937
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef kirsten. het volgende:
Wij net ook weer een dipje ( omgeving Herenhof). Wel raar hoor, alleen de lamp ging uit, tv en ovenklokje bleven aan, maar bij m'n ouders was bv wel weer de wekker uit.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
![]()
je bent niet de enige ik vind het vet irritant steeds
Gister waren er nog 4 voor d66!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.alphenstadfm.nl/index.php?id=6129
De uitslag:
VVD 7 (8/-1)
PvdA 5 (7/-2)
CDA 5 (6/-1)
CU 3 (3/=)
SP 2 (4/-2)
Alphen Eén 2 (2/=)
GroenLinks 3 (2/+1)
Beter Alphen 1 (1/=)
Leefbaar Alphen 0 (1/-1)
D66 3 (1/+2)
ToN 1 (-/+1)
Nieuw Elan 3 (-/+3)
* Tussen haakjes het aantal zetels dat bij de verkiezingen in 2006 werd behaald en winst/verlies t.o.v. 2006.
Ja klopt, alles op de schop he. Ik heb vandaag 20 minuten gedaan over de N11 vanaf Hazerswoude tot de A4 richting Den Haagquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
OMG, wat een puinhoop op de wegen in Alphen!
10 voor 5 kwam ik Alphen in, ik moest iemand ophalen bij het ZH en vervolgens naar het station, en toen weer naar huis. ... Tegen half 7 was ik eindelijk thuis!
Alles staat vast, helemaal als de brug open gaat/ is gegaan, prins Bernardlaan vol van begin tot eind Alphen
pak dan ook de eikenlaan, rij langs gevangenis, langs hoogvliet, daar draai je de weg op en kan je richting N11, vrijwel altijd sneller.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
OMG, wat een puinhoop op de wegen in Alphen!
10 voor 5 kwam ik Alphen in, ik moest iemand ophalen bij het ZH en vervolgens naar het station, en toen weer naar huis. ... Tegen half 7 was ik eindelijk thuis!
Alles staat vast, helemaal als de brug open gaat/ is gegaan, prins Bernardlaan vol van begin tot eind Alphen
bij Leimuiden A4 op, N11 pakken, afslag industrieterrein, eraf bij Hoogvliet, doorrijden richting centrum, daar auto'tje parkeren, en te voet verder.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:08 schreef Bastard het volgende:
Probleem voor mij is, ik kom vanuit richting Leimuiden, N207, staat al vast.
Ik moet ik naar het ZH, en vervolgens moet ik naar een school bij het station, en vandaar weer naar de hoofdstraat.. dus ik moet kris kras door Alphen heen
Ik rij ook vaak over ter aar inderdaad, en dan nog wel eens verder binnendoor door dat kleine boerengehucht naar leimuiden.. en ook verder naar hoofddorp mijd ik de snelweg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:31 schreef RSie het volgende:
[..]
bij Leimuiden A4 op, N11 pakken, afslag industrieterrein, eraf bij Hoogvliet, doorrijden richting centrum, daar auto'tje parkeren, en te voet verder.
207 is inderdaad altijd bagger in de zomermaanden. brug staat vaker open dan dicht en vooral tijdens spits maakt die brugwachter er een hobby van om hem met regelmaat open te gooien.
overigens kan je vanaf Leimuiden ook binnendoor via rijnsaterswoude, scheelt vaak ook een hoop geklooi.
nieuwveen, langeraar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik rij ook vaak over ter aar inderdaad, en dan nog wel eens verder binnendoor door dat kleine boerengehucht naar leimuiden.. en ook verder naar hoofddorp mijd ik de snelweg.
Omdat de Oranje nassausingel enzo dicht is, gaan ze de Kennedylaan verbreden en zijn ze dat hele kruispunt bij de Opeldealer aan het verbouwen. Dat wordt dus dubbelbaans allemaal, hoe het precies zit weet ik verder ook niet. De brug zijn ze opnieuw aan het asfalteren en belijnen, als ze klaar zijn met de linkerkant gaan ze de rechter daarna doen, dus daar zijn we helaas nog niet snel vanaf.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:13 schreef Hanneke12345 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk uberhaupt bij de Kennedylaan?
nah, niet zoveel. Ik ga zo nog even naar de rommelmarkt op de Herenhof (tompouce jeehoe) en verder niet zoveel. Misschien vanavond nog naar de Kermis maar dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.aovinfo.nl/home/home.htm
Wat gaan jullie doen?
Als het weer meezit wil ik vanmiddag lekker naar het parktheater, was vorig jaar ook erg gezellig!
Nou die kermis is niet bijzonder hoor, een draaimolen en reuzerad.. whoehoequote:Op vrijdag 30 april 2010 08:54 schreef kirsten. het volgende:
[..]
nah, niet zoveel. Ik ga zo nog even naar de rommelmarkt op de Herenhof (tompouce jeehoe) en verder niet zoveel. Misschien vanavond nog naar de Kermis maar dat weet ik nog niet.
is dat alles? Ik heb het nog niet gezien, geen idee wat er staat eigelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou die kermis is niet bijzonder hoor, een draaimolen en reuzerad.. whoehoe
Vanaf Ter Aar gezien lijkt het eerder op Woubrugge als op Alphenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:50 schreef kirsten. het volgende:
Wat staat er nú weer in de fik? Richting Herenhof is een flinke rookpluim te zien. 't lijkt net of de AH in de fik staatIk kan niet goed inschatten hoe dichtbij het is.
na deskundig overleg met m'n vader kwam ik daar ook achter ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vanaf Ter Aar gezien lijkt het eerder op Woubrugge als op Alphen
quote:Als je dat in Alphen vindt liggen ben je zo scheel als een kanarie.
Zuideinde in Hoogmade is het denk:quote:Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef kirsten. het volgende:
[..]
na deskundig overleg met m'n vader kwam ik daar ook achter ja.
[..]
Wat een planning weer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef TC_Artemis het volgende:
Nee joh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kom ik niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat een planning weer.
Maar dan ga ik toch met vrienden mee naar het Kasteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |