Wel PC meteen uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:14 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hier was rond 8 uur ofzo heel even de stroom weg. Maar 't ging gelijk daarna ook weer terug aan allemaal.
ziekenhuizen hebben noodgeneratoren dus die zullen vast niet zonder zittenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
Vorige week of 2 week terug was ook ff een tel de stroom er af.
Oudshoorn zat wat langer zonder en het ZH helemaal.
maar als nog zullen ze toch niet zonder stroom zitten, samen met alle oudjes die in het verpleegtehuis e.d. zitten. Elk ziekenhuis heeft een noodgenerator, simpelweg omdat er gewoon altijd spullen staan die niet mogen uitvallen. Arme mensenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:06 schreef Hanneke12345 het volgende:
Het ziekenhuis in Alphen hebben toch geen spoedgevallen of mensen in levensgevaar.
yep vanmiddag op werk ook licht steeds ff een tikkie gedimdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
Steeds last van stroomdipjes. Jullie ook?
Ik lees er alleen weinig van in het nieuws...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:30 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
yep vanmiddag op werk ook licht steeds ff een tikkie gedimd
Dat is in het weekend toch dicht? Tenminste, zo was het wel een tijd lang meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:06 schreef Hanneke12345 het volgende:
Het ziekenhuis in Alphen hebben toch geen spoedgevallen of mensen in levensgevaar.
Ik vind het werkelijk belachelijk dat dit kanquote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Alphen failed weer eens, hier in Ter Aar nergens last van
Ik had er nog niet van gehoord dat dit afgelopen dagen vaker in Alphen gebeurd, het zou natuurlijk niet mogen kunnen dat de stroom er zo vaak afligt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk belachelijk dat dit kan
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
industrie gebied en te verwachten tot 21 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |