nee we gaan voor een grootschalige hightea een ander keertje als iedereen kanquote:
hehehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef p_iglet het volgende:
Kwijl, dat moet je niet te hard roepen, want dan spring ik dadelijk op mijn fiets en sta ik voor je deur
zondag de BK langs de snelweg tussen rdam en gkumquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef skadhd het volgende:
dus nu een kleinschalige met
brownies
beschuitbollen (die zag k liggen vandaag, al jaren niet op)
uh
what else?
wat een makkelijkequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Reinhilde het volgende:
Ik zeg net tegen nixxx dat huup en p_iglet over een kwartiertje op de stoep staan.
Reactie: 'Wat jij wilt liefje' . Mannen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef huuphuup het volgende:
ik had een fruitkick framboos... net echt
kom je mij ophalen dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
oh ik heb nu ook trekReinhilde ik kom eraan!
mja, dan moet je die sportschool er wel bij doen ofzo van tevoren... en heel overdreven gnorfen richting een patatje met... en dan lyrisch blij zijn als je lief met een liga aan komt zetten in plaats van dat éne patatje met waar je eigenlijk trek in hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef pinquit het volgende:
[..]wel supergezond
volgens die reclame tenminste
met die sportschool
ohmygawd B. heb eens wat vertrouwen in je vrouw manquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kom je mij ophalen dan?
Ik mag de auto nie meenemen![]()
"straks rij je jezelf te pletter in het donker!"
Hij heeft altijd zo lekker veel vertrouwen in me![]()
Stukkie? Mensch, ik mot helemaal uit Z-Limburg komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef pinquit het volgende:
voor een high tea kan je toch wel een stukkie rijden
dus, zondag?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:52 schreef Reinhilde het volgende:
We moeten maar snel gaan high tea-en voordat ik naar Engeland zwem.
ik weet niet waar je woon maar voor mij is het maar 2,5 uurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Stukkie? Mensch, ik mot helemaal uit Z-Limburg komen
we gaan een midweekje naar Apeldoornquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:18 schreef Saffier het volgende:
Goedemorgen allen!
Stout waar ga je naartoe?
Ik kan ook niet high-tea-en volgend weekend
Ik woon tussen Sittard en Heerlen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 06:08 schreef Popples het volgende:
[..]
ik weet niet waar je woon maar voor mij is het maar 2,5 uur![]()
binnenkort naar Den haag naar mijn zusjes huisje kijken voor het eerst. krijg nu al de kriebels
Beter dan klussen ín het toiletquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:31 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen!
wij gaan vandaag weer verder klussen aan het toilet.
hoe romantisch
O noem je dat zo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zo'n zin in dit weekend.
beetje tegen elkaar aan schurken enzo.
Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:08 schreef Nijna het volgende:
[..]
lijkt me krap... maar ja, waar een wil is...
Het wordt tijd voor een Scallywags minimeet met de Haagse (en omstreken) (aanstaande) moeders!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
Reinhilde, ze zijn zeker al op he...
Ik wil ook hightea-en!!
ieeeeeeeeeuwquote:
nou vooruit dan maarquote:
nee ik ben hem niet vergeten, maar meneer zei dat we dit jaar alleen aan een kaartje deden en samen gezellig warme broodjes ontbijten enzo... en stiekem vind ik het helemaal niet leuk als hij allemaal kado's voor mij heeft en ik niets voor hem hebquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:49 schreef pinquit het volgende:
aah wat lief!! how romantic.
ben je hem niet vergeten?
Heb je wel gereserveerd?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:56 schreef Vicky het volgende:
hij is onderweg
kunnen we EINDELIJK de babykamer afmaken.
Macka, ik ga mee!!
Wij doen niet aan ValentijnIk ga vanavond uiteten met oud collegatjes en M. is nu al boodschappen aan het doen
![]()
Jup, mooi meisje ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:
freecell, dat meisje heb ik inderdaad gezien. Mooie stem ook, vind ik.
Inderdaad, ook mooi meisje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, mooi meisje ook!
Imo wordt er ook iets teveel nadruk gelegd op haar handen in de x-factor...
Dat is wel weer waar inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inderdaad, ook mooi meisje.
Ik vind dat het met die nadruk wel meevalt. En ik vind het vooral leuk om te zien hoe zij er zelf helemaal geen nadruk op legt en gewoon meedoet.
ja er is gereserveerdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je wel gereserveerd?Alles zit echt stampvol natuurlijk!
Mooizo! En ken ik niet, maar vast leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja er is gereserveerd
we gaan bij de beren eten
dan tel daar maar flink wat reistijd bij op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik woon tussen Sittard en Heerlen.
en 2,5 uur is best lang hoor!![]()
Ik weet waar je huis woont. In de buurt van P.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:17 schreef Popples het volgende:
[..]
dan tel daar maar flink wat reistijd bij op.![]()
ik woon tussen eindhoven en venlo dus dat is sowieso dichter.
ow lekker zeg, ik neem altijd de mixed ribsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooizo! En ken ik niet, maar vast leuk
Ze zit meerdere keren tegen beide auto's aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Dat plekje van die tweede was ik ook voorbij gekard hoor. Het eerste wat ik dacht toen ik het zag was: Dat past sowieso niet
Maar ze draait ook compleet verkeerd in en volgens mij zit ze op een gegeven moment echt tegen die voorste auto aan ook
hier exact zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:22 schreef innepin het volgende:
Ik was echt best goed in fileparkeren met rijlessen, vond ik zelf. Ik was helemaal trots dat ik niet een stereotype vrouw was wat dat betreft... en toen was ik geslaagd, en moest ik ineens fileparkeren in m'n eigen mooie oude Kever. En toen ging het niet meer
Dat geeft hoopquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Belana het volgende:
[..]
hier exact zo![]()
maar het is goed gekomen
Van bovenaf lijkt het sowieso altijd makkelijk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:25 schreef Lois het volgende:
Jeroen zit hier te genieten van een filmpje dat heet "another woman that can't park" en ik kan alleen maar meevoelen met die arme arme vrouw.
http://www.liveleak.com/view?i=e40_1234547769
Zo erg, ik heb daar 2 jaar om de hoek gewoond en ben er nog steeds niet geweest! Terwijl ik er dus vanaf dag één heen wildequote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een Scallywags minimeet met de Haagse (en omstreken) (aanstaande) moeders!
Misschien heeft bix die van Piets eerste logeerpartijtje nog wel bewaardquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nu ben ik aan het bedenken wat ik allemaal in moet pakken voor Sasha's nachtje logeren.
Ik heb bijna alles, nu moet ik alleen nog even een gebruiksaanwijzing schrijven.
Whehehequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef YPPY het volgende:
Tijdens mijn examen moest ik inparkeren en ik vergat te sturen. Ging dus gewoon recht achteruit. Dat verbeterd niemand.
Wanneer is de sauna met high tea?
Datumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef YPPY het volgende:
Tijdens mijn examen moest ik inparkeren en ik vergat te sturen. Ging dus gewoon recht achteruit. Dat verbeterd niemand.
Wanneer is de sauna met high tea?
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje gaat trouwen en ik heb net de opdracht gekregen om hun trouwringen te maken![]()
![]()
Beide of juist nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat gaaf!Maar hoe doe je zoiets? Maak je schetsen van tevoren en overleg je welk materiaal? Dragen mensen idee-en aan of doe je het helemaal van jezelf?
ik wil misschien ook wel ooit de ringen speciaal laten maken... ik wil ook trouwen![]()
Nee, goudsmidquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh ben je goudsmit Saffier? Vriendin van me doet nu die opleiding, lijkt me zoiets tofs om te doen
Heb je een site? Zodat ik je kan bookmarken voor in de toekomst?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef Saffier het volgende:
[..]
Beide of juist nietLigt er helemaal aan wat het koppel wil, soms vraag ik voorbeelden om de smaak te toetsen en ga daarna aan de slag, soms gaan er schetsen over en weer, soms weten ze al helemaal wat ze willen en geef ik er mijn draai aan (of niet). Materiaalkeuze adviseer ik in en stuur ik in, maar het koppel moet er blij mee zijn en (kunnen betalen
) en ik moet het (kunnen) maken.
Zo leuk dit
Ohh de eerste keer dat mijn neefje bij mijn ouders kwam logeren kwam er een compleet schrift mee...alsof mijn moeder nog nooit een baby had gezien !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb bijna alles, nu moet ik alleen nog even een gebruiksaanwijzing schrijven.
ik wou dat ik het wist, waarschijnlijk een combinatie van consequent zijn, veel naar de wc dirigeren en er de tijd voor nemen... Ze had die van mij ook binnen een week dag en nacht droog.quote:
quote:
Ik kreeg ook altijd het schriftje mee als mijn nichtje kwam, dan kon ik er zelf wat inschrijven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef Stout het volgende:
[..]
Ohh de eerste keer dat mijn neefje bij mijn ouders kwam logeren kwam er een compleet schrift mee...alsof mijn moeder nog nooit een baby had gezien !![]()
T is haar trouwens weer gelukt ! Ook ons neefje is door Oma zindelijk gemaakt in een paar dagen !
Nee (nog) geen site, alleen pmquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heb je een site? Zodat ik je kan bookmarken voor in de toekomst?
In het begin gaf ik ook een schriftje mee naar mijn ouders, hielden ze bij hoeveel hij gegeten had en wanneer enzo, hartstikke makkelijk. Als hij dan 's avonds geen zin in eten had bijvoorbeeld konden we even in het schriftje spieken hoeveel hij al had gekregen en dan niet doorzeuren met nog een fles maar gewoon naar bed bijvoorbeeld. Mijn ouders vonden het ook wel erg makkelijk om na te kunnen kijken wat de slaaptijden bijvoorbeeld waren, dat soort dingen, gewoon een leidraadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd het schriftje mee als mijn nichtje kwam, dan kon ik er zelf wat inschrijven.Wat we gedaan hadden enzo.
En ik vind het zelf fijn om toch wat dingetjes mee te geven (en te krijgen trouwens). Gewoon om een beetje en idee te hebben van wanneer wat enzo...
Nou er mag best wat uitgebreid worden jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef innepin het volgende:
Volgens mij kan je een flinke klantenkring opbouwen via Fok, SaffierZeker met alle OUD-ers met trouwplannen op het moment... Inclusief ondergetekende.... *noteert Saffiers naam voor in de toekomst... *
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef Stout het volgende:
das toch keurig Be ! Mijn zus schreef dus nog op hoe de luier verschoond moest worden en hoe hij aangekleed moest worden...
Ja volgens mij wel. Dat hele kleine volgepropte winkeltje! Ik weet niet waar de Steenweg is, maar mijn vriendin uit Utrecht wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:53 schreef innepin het volgende:
PM, bedoel je dat winkeltje op de Steenweg? Ik zou even bellen van tevoren, je weet nooit wanneer ze open zijn(maar wel grote kans dat ze hebben wat je zoekt!)
ja is goed, misschien sleep ik lief mee als ie zin heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:23 schreef pinquit het volgende:
das misschien zelfs handiger idd, dan kan je kijken of je t badje enzo nog wil.
haha stomme ex heb jij! gelukkig hebben we gewoon een aparte vriezerniet dat die niet zal lekken, maar je merkt wel sneller dat ie open staat
Superquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef Saffier het volgende:
Innepin, ik kijk vanavond even voor je!
nu bijna een jaar geleden een auto ongeluk gehad, en nog steeds als ik bochten om moet naar rechts die ietwat scherp zijn, t geluid van wringende banden over asfalt hoor (bv ook bij de tramrails) heb ik t zweet overal staanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef Fannie het volgende:
* Fannie ploft ff neer hier![]()
Iemand ervaring met hoelang het duurt voordat je weer normaal ontspannen kan fietsen na een ongeluk?
Een maand terug ben ik aangereden en sindsdien niet meer gefietst (want fiets kapot en ikzelf ook) maar ik moest vandaag nog wat spulletjes kopen voor hubby's feest morgen, en ik heb een andere fiets dus ik dacht dat doe ik ff....
![]()
Ik heb m'n stuur zo krampachtig vastgehouden dat ik er spierpijn van heben vond het echt verre van tof, normaal slalomde ik overal tussendoor maar nu? Ik had gewoon angst en moest bekant janken toen ik weer thuis was.
![]()
Dit gaat wel over toch?![]()
Nou ja, straks maar ff beginnen met een lekker slaatje te maken voor morgen
ach t verkeer ga ik gewoon in, rijd ook gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef Fannie het volgende:
Ow jee, een jaar geleden al en dan nog het zweet hebben?
Wat vervelend zeg, en je moet je toch weer in het verkeer begeven zeggen ze.
Ik hoop dat het bij jou ook snel beter zal gaan
Zo was ik dus ook Moussyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:50 schreef moussy het volgende:
Ik ben echt gevaarlijk op de fiets.. scheur overal tussen door of nog nét ff langs..
parkeren om en nabij de appelstraat, en daar tram 12 (dacht ik) pakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef pinquit het volgende:
oh, goedkope parkeergedoetjes in DH? iemand?
dat klinkt eeen stuk beter, hadden ze een fout gemaakt? of had je bezwaar gemaakt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
De rekening van het waterbedrijf vervalt en we hoeven maar 90 euro bij te betalen ipv 4200en het nieuwe termijnbedrag wordt geen 1400 euro maar gewoon 72
Gas geven en bidden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Meneer CattieHoe was je daar weer weggekomen?
ben jij ff blij, wel fijn zeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
De rekening van het waterbedrijf vervalt en we hoeven maar 90 euro bij te betalen ipv 4200en het nieuwe termijnbedrag wordt geen 1400 euro maar gewoon 72
Of om en nabij de Goeverneurlaan (ook gratiesch) en dan tram 16 of 17 of 1.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
parkeren om en nabij de appelstraat, en daar tram 12 (dacht ik) pakken.
Parkeren is daar gratiesch
Die komt er niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef moussy het volgende:
Daarom is Peet maar gestopt, vanwege mijn panische gedoe![]()
Heb je al een foto van je haar BE?
Bij mij de deur ! In het weekend gratis parkeren en doordeweeks vanaf 14.00 uur. Tramhalte voor de deur en met 2 haltes sta je voor de HEMA/Bijenkorf/VD enzo..dus hartje centrum!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef pinquit het volgende:skadhd heeft geen zin meer om morgen naar DH te gaan
stommerd
wonen wij bij elkaar in de straat ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:00 schreef Chell het volgende:
Goedkoop parkeren en Den Haag gaan niet zo heel goed samen Pinq. Je moet dan, zoals Maneki en Macka al aangaven echt flink de 'buitenwijken' in en dan de tram pakken.
Je kunt op www.denhaag.nl wel precies zien welke wijken betaald parkeren zijn enzo. Bij mij is het bv. ook gratis en daar pak je zo de Randstadrail de stad in (stopt in de tramtunnel, dus echt hartje centrum).
En leuke dingen? Wat wil je gaan doen? Shoppen, iets anders?
ahwquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef pinquit het volgende:skadhd heeft geen zin meer om morgen naar DH te gaan
stommerd
Ik heb even gezocht. Sinds de komst van de Randstadrail is eea veranderd in Den Haag. Vanaf de Appelstraat zou je de Randstadrail lijn 3 richting Zoetermeer Centrum West moeten nemen en da's drie strippen (er uit op halte Spui). Lijn 12 komt niet in het centrum.quote:
Neeej bij lange na nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
wonen wij bij elkaar in de straat ?
Nou jaaa zeg!!! Doe ik daarvoor zo m'n bestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef pinquit het volgende:skadhd heeft geen zin meer om morgen naar DH te gaan
stommerd
hahaha, we kunnen elkaar wel redelijk makkelijk opzoeken. Even de RR in en klaar is kees !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:48 schreef Chell het volgende:
[..]
Neeej bij lange na nietIk woon bijna bij het eindpunt van de RR4 (Uithof)
Ja ik kijk over de rand, van mijn laptop mee, hoe alles gaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:13 schreef Belana het volgende:
ow dat is even schrikken oxyhoe doe je dat nu? kijken van een afstandje?
Ja, mijn ouders ook, vlakbij DH. Ik woonde tot mijn 5e in Laakkwartier in Den Haag, daarna naar de stad waar veel, Hagenezen heen verhuisden begin '90. (Z.)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:19 schreef Chell het volgende:
Vind het sowieso wel heel grappig, hoeveel mensen er van hier in Den Haag en directe omgeving wonen!
Dan woon je vlakbij mij!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:48 schreef Chell het volgende:
[..]
Neeej bij lange na nietIk woon bijna bij het eindpunt van de RR4 (Uithof)
Jeee! Dat is leuk Oxy!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja ik kijk over de rand, van mijn laptop mee, hoe alles gaat.Het gaat al zoveel beter dan zegmaar 5 jaar geleden! Iedereen is er verbaast over!
![]()
Ik had net mijn groepsl. aan de telefoon, (voor de duidelijkheid ik ben 's weekends bij mijn ouders) die zei: oh dan, kan je dus ook naar een meeting van fok! jaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja ik kijk over de rand, van mijn laptop mee, hoe alles gaat.Het gaat al zoveel beter dan zegmaar 5 jaar geleden! Iedereen is er verbaast over!
![]()
Ik had net mijn groepsl. aan de telefoon, (voor de duidelijkheid ik ben 's weekends bij mijn ouders) die zei: oh dan, kan je dus ook naar een meeting van fok! jaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:34 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Dan woon je vlakbij mij!
(Thorbeckelaan)
Dat is vlak bij mij, Z. Wat goed dat het goed gin met de baby, Oxy!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders ook, vlakbij DH. Ik woonde tot mijn 5e in Laakkwartier in Den Haag, daarna naar de stad waar veel, Hagenezen heen verhuisden begin '90. (Z.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ff in de spoilers, want hij is een beetje groot."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
de niet zinnige posts zijn juist het leukst!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Saffier het volgende:
Wat fijn dat het goed gaat met de baby in de buurt Oxy! Vast ook een beetje spannend?
Fanny wat naar van je ongeluk. Fijne dag morgen!
BE ik ben te laat, véél te laat, maar fijne avond!
Even zwaaien naar LB, het is het bankje maar hè Bel, hoef je niets zinnigs op te zeggen
Het zijn paasballenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef Saffier het volgende:
Leuk Syrena!!
Maar haal die kerstballen nou eens weg joh
Whoops, ik vergis me volgens mijquote:
Hier mezelf van vroeger met familie (niet op de foto) en niet op vakantie ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Van jezelf, je familie, vroeger-foto's, je huis, je eeuwigdurende vakanties (gevoelsmatig voor mij dan he), alles!!!
oh ik doe dan ff het loopt u, of loop u trucje, loopt u dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Whoops, ik vergis me volgens mij
Er staat meldt u aan, ik dacht dat het zonder t moest
* Fuente klunsdag heeft
Het erge is...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
oh ik doe dan ff het loopt u, of loop u trucje, loopt u dus
Van internet natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef pinquit het volgende:
syreen!! wat een toffe bril, ik zoek er zoéen, waar komt die vandaan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Fuente? Ik wilde nog iets zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |