Superquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef Saffier het volgende:
Innepin, ik kijk vanavond even voor je!
nu bijna een jaar geleden een auto ongeluk gehad, en nog steeds als ik bochten om moet naar rechts die ietwat scherp zijn, t geluid van wringende banden over asfalt hoor (bv ook bij de tramrails) heb ik t zweet overal staanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef Fannie het volgende:
* Fannie ploft ff neer hier![]()
Iemand ervaring met hoelang het duurt voordat je weer normaal ontspannen kan fietsen na een ongeluk?
Een maand terug ben ik aangereden en sindsdien niet meer gefietst (want fiets kapot en ikzelf ook) maar ik moest vandaag nog wat spulletjes kopen voor hubby's feest morgen, en ik heb een andere fiets dus ik dacht dat doe ik ff....
![]()
Ik heb m'n stuur zo krampachtig vastgehouden dat ik er spierpijn van heben vond het echt verre van tof, normaal slalomde ik overal tussendoor maar nu? Ik had gewoon angst en moest bekant janken toen ik weer thuis was.
![]()
Dit gaat wel over toch?![]()
Nou ja, straks maar ff beginnen met een lekker slaatje te maken voor morgen
ach t verkeer ga ik gewoon in, rijd ook gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef Fannie het volgende:
Ow jee, een jaar geleden al en dan nog het zweet hebben?
Wat vervelend zeg, en je moet je toch weer in het verkeer begeven zeggen ze.
Ik hoop dat het bij jou ook snel beter zal gaan
Zo was ik dus ook Moussyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:50 schreef moussy het volgende:
Ik ben echt gevaarlijk op de fiets.. scheur overal tussen door of nog nét ff langs..
parkeren om en nabij de appelstraat, en daar tram 12 (dacht ik) pakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef pinquit het volgende:
oh, goedkope parkeergedoetjes in DH? iemand?
dat klinkt eeen stuk beter, hadden ze een fout gemaakt? of had je bezwaar gemaakt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
De rekening van het waterbedrijf vervalt en we hoeven maar 90 euro bij te betalen ipv 4200en het nieuwe termijnbedrag wordt geen 1400 euro maar gewoon 72
Gas geven en bidden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Meneer CattieHoe was je daar weer weggekomen?
ben jij ff blij, wel fijn zeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
De rekening van het waterbedrijf vervalt en we hoeven maar 90 euro bij te betalen ipv 4200en het nieuwe termijnbedrag wordt geen 1400 euro maar gewoon 72
Of om en nabij de Goeverneurlaan (ook gratiesch) en dan tram 16 of 17 of 1.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
parkeren om en nabij de appelstraat, en daar tram 12 (dacht ik) pakken.
Parkeren is daar gratiesch
Die komt er niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:31 schreef moussy het volgende:
Daarom is Peet maar gestopt, vanwege mijn panische gedoe![]()
Heb je al een foto van je haar BE?
Bij mij de deur ! In het weekend gratis parkeren en doordeweeks vanaf 14.00 uur. Tramhalte voor de deur en met 2 haltes sta je voor de HEMA/Bijenkorf/VD enzo..dus hartje centrum!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef pinquit het volgende:skadhd heeft geen zin meer om morgen naar DH te gaan
stommerd
wonen wij bij elkaar in de straat ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:00 schreef Chell het volgende:
Goedkoop parkeren en Den Haag gaan niet zo heel goed samen Pinq. Je moet dan, zoals Maneki en Macka al aangaven echt flink de 'buitenwijken' in en dan de tram pakken.
Je kunt op www.denhaag.nl wel precies zien welke wijken betaald parkeren zijn enzo. Bij mij is het bv. ook gratis en daar pak je zo de Randstadrail de stad in (stopt in de tramtunnel, dus echt hartje centrum).
En leuke dingen? Wat wil je gaan doen? Shoppen, iets anders?
ahwquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef pinquit het volgende:skadhd heeft geen zin meer om morgen naar DH te gaan
stommerd
Ik heb even gezocht. Sinds de komst van de Randstadrail is eea veranderd in Den Haag. Vanaf de Appelstraat zou je de Randstadrail lijn 3 richting Zoetermeer Centrum West moeten nemen en da's drie strippen (er uit op halte Spui). Lijn 12 komt niet in het centrum.quote:
Neeej bij lange na nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
wonen wij bij elkaar in de straat ?
Nou jaaa zeg!!! Doe ik daarvoor zo m'n bestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef pinquit het volgende:skadhd heeft geen zin meer om morgen naar DH te gaan
stommerd
hahaha, we kunnen elkaar wel redelijk makkelijk opzoeken. Even de RR in en klaar is kees !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:48 schreef Chell het volgende:
[..]
Neeej bij lange na nietIk woon bijna bij het eindpunt van de RR4 (Uithof)
Ja ik kijk over de rand, van mijn laptop mee, hoe alles gaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:13 schreef Belana het volgende:
ow dat is even schrikken oxyhoe doe je dat nu? kijken van een afstandje?
Ja, mijn ouders ook, vlakbij DH. Ik woonde tot mijn 5e in Laakkwartier in Den Haag, daarna naar de stad waar veel, Hagenezen heen verhuisden begin '90. (Z.)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:19 schreef Chell het volgende:
Vind het sowieso wel heel grappig, hoeveel mensen er van hier in Den Haag en directe omgeving wonen!
Dan woon je vlakbij mij!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:48 schreef Chell het volgende:
[..]
Neeej bij lange na nietIk woon bijna bij het eindpunt van de RR4 (Uithof)
Jeee! Dat is leuk Oxy!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja ik kijk over de rand, van mijn laptop mee, hoe alles gaat.Het gaat al zoveel beter dan zegmaar 5 jaar geleden! Iedereen is er verbaast over!
![]()
Ik had net mijn groepsl. aan de telefoon, (voor de duidelijkheid ik ben 's weekends bij mijn ouders) die zei: oh dan, kan je dus ook naar een meeting van fok! jaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja ik kijk over de rand, van mijn laptop mee, hoe alles gaat.Het gaat al zoveel beter dan zegmaar 5 jaar geleden! Iedereen is er verbaast over!
![]()
Ik had net mijn groepsl. aan de telefoon, (voor de duidelijkheid ik ben 's weekends bij mijn ouders) die zei: oh dan, kan je dus ook naar een meeting van fok! jaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:34 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Dan woon je vlakbij mij!
(Thorbeckelaan)
Dat is vlak bij mij, Z. Wat goed dat het goed gin met de baby, Oxy!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders ook, vlakbij DH. Ik woonde tot mijn 5e in Laakkwartier in Den Haag, daarna naar de stad waar veel, Hagenezen heen verhuisden begin '90. (Z.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ff in de spoilers, want hij is een beetje groot."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
de niet zinnige posts zijn juist het leukst!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef Saffier het volgende:
Wat fijn dat het goed gaat met de baby in de buurt Oxy! Vast ook een beetje spannend?
Fanny wat naar van je ongeluk. Fijne dag morgen!
BE ik ben te laat, véél te laat, maar fijne avond!
Even zwaaien naar LB, het is het bankje maar hè Bel, hoef je niets zinnigs op te zeggen
Het zijn paasballenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef Saffier het volgende:
Leuk Syrena!!
Maar haal die kerstballen nou eens weg joh
Whoops, ik vergis me volgens mijquote:
Hier mezelf van vroeger met familie (niet op de foto) en niet op vakantie ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Van jezelf, je familie, vroeger-foto's, je huis, je eeuwigdurende vakanties (gevoelsmatig voor mij dan he), alles!!!
oh ik doe dan ff het loopt u, of loop u trucje, loopt u dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Whoops, ik vergis me volgens mij
Er staat meldt u aan, ik dacht dat het zonder t moest
* Fuente klunsdag heeft
Het erge is...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
oh ik doe dan ff het loopt u, of loop u trucje, loopt u dus
Van internet natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef pinquit het volgende:
syreen!! wat een toffe bril, ik zoek er zoéen, waar komt die vandaan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Fuente? Ik wilde nog iets zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |