Datumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef YPPY het volgende:
Tijdens mijn examen moest ik inparkeren en ik vergat te sturen. Ging dus gewoon recht achteruit. Dat verbeterd niemand.
Wanneer is de sauna met high tea?
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje gaat trouwen en ik heb net de opdracht gekregen om hun trouwringen te maken![]()
![]()
Beide of juist nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat gaaf!Maar hoe doe je zoiets? Maak je schetsen van tevoren en overleg je welk materiaal? Dragen mensen idee-en aan of doe je het helemaal van jezelf?
ik wil misschien ook wel ooit de ringen speciaal laten maken... ik wil ook trouwen![]()
Nee, goudsmidquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh ben je goudsmit Saffier? Vriendin van me doet nu die opleiding, lijkt me zoiets tofs om te doen
Heb je een site? Zodat ik je kan bookmarken voor in de toekomst?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef Saffier het volgende:
[..]
Beide of juist nietLigt er helemaal aan wat het koppel wil, soms vraag ik voorbeelden om de smaak te toetsen en ga daarna aan de slag, soms gaan er schetsen over en weer, soms weten ze al helemaal wat ze willen en geef ik er mijn draai aan (of niet). Materiaalkeuze adviseer ik in en stuur ik in, maar het koppel moet er blij mee zijn en (kunnen betalen
) en ik moet het (kunnen) maken.
Zo leuk dit
Ohh de eerste keer dat mijn neefje bij mijn ouders kwam logeren kwam er een compleet schrift mee...alsof mijn moeder nog nooit een baby had gezien !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb bijna alles, nu moet ik alleen nog even een gebruiksaanwijzing schrijven.
ik wou dat ik het wist, waarschijnlijk een combinatie van consequent zijn, veel naar de wc dirigeren en er de tijd voor nemen... Ze had die van mij ook binnen een week dag en nacht droog.quote:
quote:
Ik kreeg ook altijd het schriftje mee als mijn nichtje kwam, dan kon ik er zelf wat inschrijven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef Stout het volgende:
[..]
Ohh de eerste keer dat mijn neefje bij mijn ouders kwam logeren kwam er een compleet schrift mee...alsof mijn moeder nog nooit een baby had gezien !![]()
T is haar trouwens weer gelukt ! Ook ons neefje is door Oma zindelijk gemaakt in een paar dagen !
Nee (nog) geen site, alleen pmquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heb je een site? Zodat ik je kan bookmarken voor in de toekomst?
In het begin gaf ik ook een schriftje mee naar mijn ouders, hielden ze bij hoeveel hij gegeten had en wanneer enzo, hartstikke makkelijk. Als hij dan 's avonds geen zin in eten had bijvoorbeeld konden we even in het schriftje spieken hoeveel hij al had gekregen en dan niet doorzeuren met nog een fles maar gewoon naar bed bijvoorbeeld. Mijn ouders vonden het ook wel erg makkelijk om na te kunnen kijken wat de slaaptijden bijvoorbeeld waren, dat soort dingen, gewoon een leidraadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd het schriftje mee als mijn nichtje kwam, dan kon ik er zelf wat inschrijven.Wat we gedaan hadden enzo.
En ik vind het zelf fijn om toch wat dingetjes mee te geven (en te krijgen trouwens). Gewoon om een beetje en idee te hebben van wanneer wat enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |