Datumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef YPPY het volgende:
Tijdens mijn examen moest ik inparkeren en ik vergat te sturen. Ging dus gewoon recht achteruit. Dat verbeterd niemand.
Wanneer is de sauna met high tea?
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje gaat trouwen en ik heb net de opdracht gekregen om hun trouwringen te maken![]()
![]()
Beide of juist nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat gaaf!Maar hoe doe je zoiets? Maak je schetsen van tevoren en overleg je welk materiaal? Dragen mensen idee-en aan of doe je het helemaal van jezelf?
ik wil misschien ook wel ooit de ringen speciaal laten maken... ik wil ook trouwen![]()
Nee, goudsmidquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh ben je goudsmit Saffier? Vriendin van me doet nu die opleiding, lijkt me zoiets tofs om te doen
Heb je een site? Zodat ik je kan bookmarken voor in de toekomst?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef Saffier het volgende:
[..]
Beide of juist nietLigt er helemaal aan wat het koppel wil, soms vraag ik voorbeelden om de smaak te toetsen en ga daarna aan de slag, soms gaan er schetsen over en weer, soms weten ze al helemaal wat ze willen en geef ik er mijn draai aan (of niet). Materiaalkeuze adviseer ik in en stuur ik in, maar het koppel moet er blij mee zijn en (kunnen betalen
) en ik moet het (kunnen) maken.
Zo leuk dit
Ohh de eerste keer dat mijn neefje bij mijn ouders kwam logeren kwam er een compleet schrift mee...alsof mijn moeder nog nooit een baby had gezien !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb bijna alles, nu moet ik alleen nog even een gebruiksaanwijzing schrijven.
ik wou dat ik het wist, waarschijnlijk een combinatie van consequent zijn, veel naar de wc dirigeren en er de tijd voor nemen... Ze had die van mij ook binnen een week dag en nacht droog.quote:
quote:
Ik kreeg ook altijd het schriftje mee als mijn nichtje kwam, dan kon ik er zelf wat inschrijven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:05 schreef Stout het volgende:
[..]
Ohh de eerste keer dat mijn neefje bij mijn ouders kwam logeren kwam er een compleet schrift mee...alsof mijn moeder nog nooit een baby had gezien !![]()
T is haar trouwens weer gelukt ! Ook ons neefje is door Oma zindelijk gemaakt in een paar dagen !
Nee (nog) geen site, alleen pmquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heb je een site? Zodat ik je kan bookmarken voor in de toekomst?
In het begin gaf ik ook een schriftje mee naar mijn ouders, hielden ze bij hoeveel hij gegeten had en wanneer enzo, hartstikke makkelijk. Als hij dan 's avonds geen zin in eten had bijvoorbeeld konden we even in het schriftje spieken hoeveel hij al had gekregen en dan niet doorzeuren met nog een fles maar gewoon naar bed bijvoorbeeld. Mijn ouders vonden het ook wel erg makkelijk om na te kunnen kijken wat de slaaptijden bijvoorbeeld waren, dat soort dingen, gewoon een leidraadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kreeg ook altijd het schriftje mee als mijn nichtje kwam, dan kon ik er zelf wat inschrijven.Wat we gedaan hadden enzo.
En ik vind het zelf fijn om toch wat dingetjes mee te geven (en te krijgen trouwens). Gewoon om een beetje en idee te hebben van wanneer wat enzo...
Nou er mag best wat uitgebreid worden jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef innepin het volgende:
Volgens mij kan je een flinke klantenkring opbouwen via Fok, SaffierZeker met alle OUD-ers met trouwplannen op het moment... Inclusief ondergetekende.... *noteert Saffiers naam voor in de toekomst... *
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef Stout het volgende:
das toch keurig Be ! Mijn zus schreef dus nog op hoe de luier verschoond moest worden en hoe hij aangekleed moest worden...
Ja volgens mij wel. Dat hele kleine volgepropte winkeltje! Ik weet niet waar de Steenweg is, maar mijn vriendin uit Utrecht wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:53 schreef innepin het volgende:
PM, bedoel je dat winkeltje op de Steenweg? Ik zou even bellen van tevoren, je weet nooit wanneer ze open zijn(maar wel grote kans dat ze hebben wat je zoekt!)
ja is goed, misschien sleep ik lief mee als ie zin heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:23 schreef pinquit het volgende:
das misschien zelfs handiger idd, dan kan je kijken of je t badje enzo nog wil.
haha stomme ex heb jij! gelukkig hebben we gewoon een aparte vriezerniet dat die niet zal lekken, maar je merkt wel sneller dat ie open staat
Superquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef Saffier het volgende:
Innepin, ik kijk vanavond even voor je!
nu bijna een jaar geleden een auto ongeluk gehad, en nog steeds als ik bochten om moet naar rechts die ietwat scherp zijn, t geluid van wringende banden over asfalt hoor (bv ook bij de tramrails) heb ik t zweet overal staanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:11 schreef Fannie het volgende:
* Fannie ploft ff neer hier![]()
Iemand ervaring met hoelang het duurt voordat je weer normaal ontspannen kan fietsen na een ongeluk?
Een maand terug ben ik aangereden en sindsdien niet meer gefietst (want fiets kapot en ikzelf ook) maar ik moest vandaag nog wat spulletjes kopen voor hubby's feest morgen, en ik heb een andere fiets dus ik dacht dat doe ik ff....
![]()
Ik heb m'n stuur zo krampachtig vastgehouden dat ik er spierpijn van heben vond het echt verre van tof, normaal slalomde ik overal tussendoor maar nu? Ik had gewoon angst en moest bekant janken toen ik weer thuis was.
![]()
Dit gaat wel over toch?![]()
Nou ja, straks maar ff beginnen met een lekker slaatje te maken voor morgen
ach t verkeer ga ik gewoon in, rijd ook gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef Fannie het volgende:
Ow jee, een jaar geleden al en dan nog het zweet hebben?
Wat vervelend zeg, en je moet je toch weer in het verkeer begeven zeggen ze.
Ik hoop dat het bij jou ook snel beter zal gaan
Zo was ik dus ook Moussyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:50 schreef moussy het volgende:
Ik ben echt gevaarlijk op de fiets.. scheur overal tussen door of nog nét ff langs..
parkeren om en nabij de appelstraat, en daar tram 12 (dacht ik) pakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef pinquit het volgende:
oh, goedkope parkeergedoetjes in DH? iemand?
dat klinkt eeen stuk beter, hadden ze een fout gemaakt? of had je bezwaar gemaakt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
De rekening van het waterbedrijf vervalt en we hoeven maar 90 euro bij te betalen ipv 4200en het nieuwe termijnbedrag wordt geen 1400 euro maar gewoon 72
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |