nee we gaan voor een grootschalige hightea een ander keertje als iedereen kanquote:
hehehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef p_iglet het volgende:
Kwijl, dat moet je niet te hard roepen, want dan spring ik dadelijk op mijn fiets en sta ik voor je deur
zondag de BK langs de snelweg tussen rdam en gkumquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef skadhd het volgende:
dus nu een kleinschalige met
brownies
beschuitbollen (die zag k liggen vandaag, al jaren niet op)
uh
what else?
wat een makkelijkequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Reinhilde het volgende:
Ik zeg net tegen nixxx dat huup en p_iglet over een kwartiertje op de stoep staan.
Reactie: 'Wat jij wilt liefje' . Mannen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef huuphuup het volgende:
ik had een fruitkick framboos... net echt
kom je mij ophalen dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
oh ik heb nu ook trekReinhilde ik kom eraan!
mja, dan moet je die sportschool er wel bij doen ofzo van tevoren... en heel overdreven gnorfen richting een patatje met... en dan lyrisch blij zijn als je lief met een liga aan komt zetten in plaats van dat éne patatje met waar je eigenlijk trek in hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef pinquit het volgende:
[..]wel supergezond
volgens die reclame tenminste
met die sportschool
ohmygawd B. heb eens wat vertrouwen in je vrouw manquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kom je mij ophalen dan?
Ik mag de auto nie meenemen![]()
"straks rij je jezelf te pletter in het donker!"
Hij heeft altijd zo lekker veel vertrouwen in me![]()
Stukkie? Mensch, ik mot helemaal uit Z-Limburg komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef pinquit het volgende:
voor een high tea kan je toch wel een stukkie rijden
dus, zondag?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:52 schreef Reinhilde het volgende:
We moeten maar snel gaan high tea-en voordat ik naar Engeland zwem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |