Hotel New Yorkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:09 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dát is de allerlekkerste!!
Leuk Beaker, is dat in Dudok of niet?
ja, niet in schubbekutteveenquote:
Op 28-2 krijg ik de sleutel, dan gaan we 1-3 en 7-3 en 8-3 klussen, verven, schoonmaken, en rondkijken (gewoon, een boekje lezen in mijn nieuwe kamer en wennen).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:10 schreef Saffier het volgende:
Oxy wat naar dat internet het niet deed, maar wel fijn dat je nu aan je gedichten verder kon! Hoe is het met de verhuizing?
Heb ik een keer gedaan na een feestje van een collega. Schaamde me ook kapot, zeker na haar reactie de dag erna...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef Memmel het volgende:
Heb net een uur met Anna in bad gezeten. Meer wegens zelfbescherming, want ik ben al de hele dag niet lekker en zo kon ik Anna een beetje rustig houden. Gisteren zijn we uit eten geweest en we waren met 2 auto's (allebei uit het werk daarheen). Ik zeg tegen J. : ik vul de meter niet meer bij hoor, ik ga naar huis, ik ben niet lekker. En voordat ik de auto in kon stappen....
![]()
![]()
. Ik schaam(de) me helemaal kapot. Wat was ik misselijk zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere muren worden, gewoon wit. Een muur beneden wordt rood-roze en een muur boven ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Saffier het volgende:
Wat leuk Oxy, ik ben benieuwd naar die kleur! Welke kleur komt er op de andere muren? Of allemaal dezelfde?
die van Buurman en Buurman?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Omg! Xfactor![]()
dat ene grietje... ik wil dr slaan... wat is die irritant zeg
Ik heb haar in gedachten ook al heel vaak geslagen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Omg! Xfactor![]()
1 maar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Omg! Xfactor![]()
Kom naar het xfactor topic dan! heerlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef huuphuup het volgende:
oh dat ken ik niet, dit staat aan en ik blijf een beetje hangen in mn ergernis geloof iknu wil ik weten hoe het afloopt met dat stomme kind.
Stom programma haha.
Zie je, dit soort dingen moet je met vriendinnen samen kijken, met een hoop vreet erbij enzo, kun je schaamteloos commentaar geven
Oh nee, vinden ze echt geweldig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef pinquit het volgende:
debuuf! dat klinkt meer als iets wat je kijkt als de kinderen op bed liggen juist
Deathliest Catch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq!
Ik ben stiekem fan van die Crabfishers!![]()
![]()
Hele stoere mannen die in de vrieskou krab vissen. Met heel veel (uiteraard weggepiept) gescheld en stoere mannen gedoe!quote:
maak je niet druk, die komt vast nog wel langswaaienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Saffier het volgende:
Brocka zolang het virtuele zijn graag en voor het echie ben ik nu pasta aan het maken![]()
Kind ligt net op bed, x factor staat op maar mevrouw irritantje heb ik dus gemist
Ja, tuurlijk... Duh!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Saffier het volgende:
Rocka was nogal brokkenpilootje van de week, vandaar Brocka
zie je PM, en de mailbox van manlief.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:41 schreef TearSong het volgende:
[..]
Jamaar het is
a) een geek
b) een papa die bijna net zo enthousiast is over die plaatjes als z'n zoon![]()
Dus dan krijg je dat
Wij ook, zitten er elke maandag klaar voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Brighteyes het volgende:Pinq!
Ik ben stiekem fan van die Crabfishers!![]()
![]()
Wie wat waar?quote:
Als ik jou toch niet hadquote:
Ja, hoe dom kan je zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:50 schreef tessie het volgende:
Ik heb echt wel gelachen bij XfactorDat ene meisje.... Ja, hij zei dat we apfelkornen waren ofzo... maar of dat nou goed of slecht is....
ok!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef huuphuup het volgende:
ik had iets zondag maar ik weet niet meer wat![]()
ff nazoeken
Toch niet! Morgen! Valentijnsdag...
Meeten zondag pinq?
Oh, dank je. Nou hij kan het hebben hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Marc-Marie Huijbregts draagt een pruik
is goed, ken ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:01 schreef pinquit het volgende:
[..]
ok!
neem ik wel skadhd mee, want ik zou eik met haar naar den haag
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef huuphuup het volgende:
ohja![]()
muh
nouja, als jullie hoognodig Den Haag inmoeten dan moet je dat maar doen, als je graag thee en meuk wil dan ben je hier ook welkomjouw feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |