nou als je door 5 jongetjes gewoon een meter of 100 achterna gezeten word terwijl je duidelijk zegt dat je geen plaatjes hebt, vind ik het wel een keer klaar. Bovendien was de bedrijfleider het met me eens en gingen ze stappen ondernemen, ik was al nummer zoveel die vroeg of het anders kon.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:03 schreef snoopy het volgende:
Ik heb er hier in Amsterdam nog geen enkele keer last van gehad![]()
Beetje kinderachtig om er zo moeilijk over te doen vind ik eigenlijk
oh ik had er zeker wat van gezegdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef TearSong het volgende:
Nou, vanmiddag was er iemand voor me bij de AH die voor over de 100 euro boodschappen deed en dus 10 pakjes kreeg. Ze gaf ze aan 2 jongens terwijl ik mijn boodschappen stond in te pakken. Denk je dat die jongens dank je wel (of dank u) zeggen? Nee..helemaal niks. Ik heb me echt in moeten houden want eigenlijk wilde ik 'en wat zeggen we dan???' roepen
Dat is hier dus ook zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef tessie het volgende:
Ja dat was toch ook laatst op tv, dat ze ergens dranghekken hadden geplaatst omdat mensen de winkel niet eens meer normaal uit konden lopen door die bedelende kinderen?![]()
is ook goed, ik weet alleen niet precies wanneer ik 'm binnen krijgt. zal ik je een pmmetje sturen?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:53 schreef Chell het volgende:
Ik heb zes pakjes onderweg naar Piet van Bix en hier nog één pakje liggen. Ik sla ze nu eigenlijk af als ik bij AH ben, maar ik wil ze anders voor jou jongens ook wel bewaren Maneek![]()
Vicky, mss handig als ik het 9maandenbeurs kaartje voor tessie bij jou oppik? Ze gaat met mij namelijk(ik werk toevallig nu 2 weken bij de RAI en kan dus gewoon overal over de beurs rondhupsen als het goed is)
Yup is goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
is ook goed, ik weet alleen niet precies wanneer ik 'm binnen krijgt. zal ik je een pmmetje sturen?!
ik HOOP dat ik 'm dinsdag binnen heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Chell het volgende:
[..]
Yup is goedAls het overigens ná dinsdag is, dan wordt het wel lastig, want woensdag en donderdag ben ik niet in Den Haag (en we wilden donderdag gaan).
Maar goed, dat zien we dan wel even!
Dussssssssssss.quote:
Ja graag! Ze zijn nu nog een beetje zielig met allebei 1 pakjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:53 schreef Chell het volgende:
Ik heb zes pakjes onderweg naar Piet van Bix en hier nog één pakje liggen. Ik sla ze nu eigenlijk af als ik bij AH ben, maar ik wil ze anders voor jou jongens ook wel bewaren Maneek![]()
Jamaar het isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef bixister het volgende:
haha Tearsong, ik vond de nummers intypen al veel werk, maar jouw man heeft het echt heel uitgebreid gedaan zeg. ik denk dat we wel wat ruilmateriaal hebben!
Das idd gloep!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaaaa fijn
'M`n maxi-cosi is net opgehaald wegens nooit meer nodig *gloep*
pfff..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
F. is net naar de supermarkt geweest om ijs te halen. En kwam terug met 2 soorten ijs. Koffie-ijs en 3-soorten-chocola.![]()
jaaaa dat zijn de lekkerstequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
pfff..
Cookie-dough of Peace of Cake
Die dusquote:
De Shell hier welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ijs!!
Shit 3 over 8
super net dicht.
Zou de benzinepomp Ben&Jerry's hebben?
Phish Food ftw!
AH is tot 22 uur openquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ijs!!
Shit 3 over 8
super net dicht.
Zou de benzinepomp Ben&Jerry's hebben?
Phish Food ftw!
Dát is de allerlekkerste!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oxy wat naar dat internet het niet deed, maar wel fijn dat je nu aan je gedichten verder kon! Hoe is het met de verhuizing?
Beaker wat een pracht van een jurk ooken leuke foto!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |