ieeeeeeeeeuwquote:
nou vooruit dan maarquote:
nee ik ben hem niet vergeten, maar meneer zei dat we dit jaar alleen aan een kaartje deden en samen gezellig warme broodjes ontbijten enzo... en stiekem vind ik het helemaal niet leuk als hij allemaal kado's voor mij heeft en ik niets voor hem hebquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:49 schreef pinquit het volgende:
aah wat lief!! how romantic.
ben je hem niet vergeten?
Heb je wel gereserveerd?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:56 schreef Vicky het volgende:
hij is onderweg
kunnen we EINDELIJK de babykamer afmaken.
Macka, ik ga mee!!
Wij doen niet aan ValentijnIk ga vanavond uiteten met oud collegatjes en M. is nu al boodschappen aan het doen
![]()
Jup, mooi meisje ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:
freecell, dat meisje heb ik inderdaad gezien. Mooie stem ook, vind ik.
Inderdaad, ook mooi meisje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, mooi meisje ook!
Imo wordt er ook iets teveel nadruk gelegd op haar handen in de x-factor...
Dat is wel weer waar inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inderdaad, ook mooi meisje.
Ik vind dat het met die nadruk wel meevalt. En ik vind het vooral leuk om te zien hoe zij er zelf helemaal geen nadruk op legt en gewoon meedoet.
ja er is gereserveerdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je wel gereserveerd?Alles zit echt stampvol natuurlijk!
Mooizo! En ken ik niet, maar vast leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja er is gereserveerd
we gaan bij de beren eten
dan tel daar maar flink wat reistijd bij op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik woon tussen Sittard en Heerlen.
en 2,5 uur is best lang hoor!![]()
Ik weet waar je huis woont. In de buurt van P.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:17 schreef Popples het volgende:
[..]
dan tel daar maar flink wat reistijd bij op.![]()
ik woon tussen eindhoven en venlo dus dat is sowieso dichter.
ow lekker zeg, ik neem altijd de mixed ribsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooizo! En ken ik niet, maar vast leuk
Ze zit meerdere keren tegen beide auto's aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Dat plekje van die tweede was ik ook voorbij gekard hoor. Het eerste wat ik dacht toen ik het zag was: Dat past sowieso niet
Maar ze draait ook compleet verkeerd in en volgens mij zit ze op een gegeven moment echt tegen die voorste auto aan ook
hier exact zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:22 schreef innepin het volgende:
Ik was echt best goed in fileparkeren met rijlessen, vond ik zelf. Ik was helemaal trots dat ik niet een stereotype vrouw was wat dat betreft... en toen was ik geslaagd, en moest ik ineens fileparkeren in m'n eigen mooie oude Kever. En toen ging het niet meer
Dat geeft hoopquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Belana het volgende:
[..]
hier exact zo![]()
maar het is goed gekomen
Van bovenaf lijkt het sowieso altijd makkelijk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:25 schreef Lois het volgende:
Jeroen zit hier te genieten van een filmpje dat heet "another woman that can't park" en ik kan alleen maar meevoelen met die arme arme vrouw.
http://www.liveleak.com/view?i=e40_1234547769
Zo erg, ik heb daar 2 jaar om de hoek gewoond en ben er nog steeds niet geweest! Terwijl ik er dus vanaf dag één heen wildequote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een Scallywags minimeet met de Haagse (en omstreken) (aanstaande) moeders!
Misschien heeft bix die van Piets eerste logeerpartijtje nog wel bewaardquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nu ben ik aan het bedenken wat ik allemaal in moet pakken voor Sasha's nachtje logeren.
Ik heb bijna alles, nu moet ik alleen nog even een gebruiksaanwijzing schrijven.
Whehehequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef YPPY het volgende:
Tijdens mijn examen moest ik inparkeren en ik vergat te sturen. Ging dus gewoon recht achteruit. Dat verbeterd niemand.
Wanneer is de sauna met high tea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |