abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66048178
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:45 schreef freecell het volgende:

[..]

* freecell likt aan pinquit
ieeeeeeeeeuw

Ik heb vanmorgen van mn lief een hele mand vol met valentijnsmeuk gekregen met snoep en chocolaatjes en meuk dingetjes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66048183
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:45 schreef freecell het volgende:

[..]

* freecell likt aan pinquit

en? klopt het?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66048186
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ieeeeeeeeeuw
hey! ik ben gewassen hoor
pi_66048191
aah wat lief!! how romantic.

ben je hem niet vergeten?
pi_66048199
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:48 schreef pinquit het volgende:

[..]

en? klopt het?
Ja hoor
quote:

[..]

Dat weet je natuurlijk nooit zeker van mijn tong
pi_66048228
quote:

[..]

nou vooruit dan maar
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:49 schreef pinquit het volgende:
aah wat lief!! how romantic.

ben je hem niet vergeten?
nee ik ben hem niet vergeten, maar meneer zei dat we dit jaar alleen aan een kaartje deden en samen gezellig warme broodjes ontbijten enzo... en stiekem vind ik het helemaal niet leuk als hij allemaal kado's voor mij heeft en ik niets voor hem heb
Dus ik had ook wat meuk voor hem hoewel niets bijzonders want meneer wilde geen snoep/zoet want hij wil afvallen that narrows it down voor valentijn-met-klein-budget...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66048258
hij is onderweg

kunnen we EINDELIJK de babykamer afmaken.

Macka, ik ga mee!!

Wij doen niet aan Valentijn Ik ga vanavond uiteten met oud collegatjes en M. is nu al boodschappen aan het doen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66048266
Wel leuk Huup!
Wij doen nooit aan valentijn, in Maart is onze trouwdag en dan vieren we ons

Alleen deze keer had ik wel een kaartje voor TARA, want het was zo'n leuk kaartje. Omdat we valentijn altijd negeren was hij stomverbaasd

Hij is nu trouwens boodschappen aan het doen en ik keek net even op internetbankieren voor wat anders, ik kan precies zien waar hij gebleven is met boodschappen doen Nog één winkel te gaan, die is over een kwartiertje wel weer thuis
pi_66048268
High tea, heerlijk Wij hebben volgende week een high tea bij de bakkerswinkel. Al vaker geweest en die is zooo goed

freecell, dat meisje heb ik inderdaad gezien. Mooie stem ook, vind ik.

Wij doen ook niet aan Valentijn. Schaap heeft me vorige week al verwend toen hij terugkwam uit Seattle en vanavond kook ik lekker zodat we aan onze nieuwe eettafel kunnen dineren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66048287
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:56 schreef Vicky het volgende:
hij is onderweg

kunnen we EINDELIJK de babykamer afmaken.

Macka, ik ga mee!!

Wij doen niet aan Valentijn Ik ga vanavond uiteten met oud collegatjes en M. is nu al boodschappen aan het doen
Heb je wel gereserveerd? Alles zit echt stampvol natuurlijk!
pi_66048294
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:

freecell, dat meisje heb ik inderdaad gezien. Mooie stem ook, vind ik.
Jup, mooi meisje ook!
Imo wordt er ook iets teveel nadruk gelegd op haar handen in de x-factor...
pi_66048303
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Jup, mooi meisje ook!
Imo wordt er ook iets teveel nadruk gelegd op haar handen in de x-factor...
Inderdaad, ook mooi meisje.
Ik vind dat het met die nadruk wel meevalt. En ik vind het vooral leuk om te zien hoe zij er zelf helemaal geen nadruk op legt en gewoon meedoet.
pi_66048318
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Inderdaad, ook mooi meisje.
Ik vind dat het met die nadruk wel meevalt. En ik vind het vooral leuk om te zien hoe zij er zelf helemaal geen nadruk op legt en gewoon meedoet.
Dat is wel weer waar inderdaad
En het is gewoon een heel tof mens!
pi_66048331
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Heb je wel gereserveerd? Alles zit echt stampvol natuurlijk!
ja er is gereserveerd
we gaan bij de beren eten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66048375
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja er is gereserveerd
we gaan bij de beren eten
Mooizo! En ken ik niet, maar vast leuk
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:12:58 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66048424
Leuk man... zwanger...
Voor het eerst in mijn leven zit ik nu te janken omdat ik mijn haar stom vind...
Ben net naar de kapper geweest en de vorige keer was ik zo blij en zo tevreden en nu zei ik dus 'een stukje eraf'. Er vanuitgaande dat ik dan hetzelfde zou krijgen als wat het was. Lijkt me wel logisch toch?
Zit ik ineens weer met een superstijve megatruttige bob. En dat woord nam ze zeg maar pas in de mond toen het al compleet geknipt was.
Ik kan dan moeilijk zeggen 'nee sorry, ik vind het verschrikkelijk' als ze het laat zien met de spiegel. Althans... ik kan dat niet.

En het is verdomme nog te kort om het achter mijn oren te doen of wat dan ook.
Echt ik baal zo verschrikkelijk nu...
pi_66048475
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 08:28 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik woon tussen Sittard en Heerlen.
en 2,5 uur is best lang hoor!
dan tel daar maar flink wat reistijd bij op.
ik woon tussen eindhoven en venlo dus dat is sowieso dichter.
mama van 3 kids!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:17:41 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66048483
Zo, en dan ga ik me nu maar weer volwassen gedragen en mijn kind even aankleden.
Ik zal zo eens langs de kinky kappers lopen. Daar heb ik het lef en het geld niet voor trouwens.
Overigens vind F. het wel leuk. Vandaar dat ik niet terug durf, want als het aan mij ligt gaat het er helemaal af nu.
pi_66048491
Ahw BE wat klote
kun je niet met lak/gel/mousse/speldjes aan de gang?

pff moeilijk zoiets, ik durf dat ook niet hoor, zeggen dat ik het niets vind
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 10:19:38 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66048512
O verdorie BE wat vervelend!! Zeker met hormonen is het helemaal verschrikkelijk, kan me zo goed voorstellen. Ik ben ook niet zo mondig dat ik dat gelijk ga zeggen hoor, ik ben laatst ook veel te kort naar mijn zin geknipt maar zeggen doe ik het niet. Volhouden en laten groeien, dat zeg ik nu ook tegen jou gewoon, het komt weer goed, ooit....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:20:26 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66048525
Speldjes of leuke dingen gaat niet bij mij. Dat staat me dus echt allemaal niet.
En ik verkeer nu natuurlijk helemaal in een ik ben dik en lelijk bui, dus ik kan maar beter even niks doen.
Pffff, ik lijkt wel 16 ipv 2 keer zo oud.

Signing off... kijken of ik het een beetje kwijt raak...

En ik ga even kijken wat Sasha nu net van de trqap gooide, want dat maakte wel heel veel herrie!
pi_66048541
hahaha, veel plezier dan verder nog vandaag komt vast goed.

En met speldjes bedoelde ik gewoon van die schuifspeldjes in de kleur van je haar. K dacht misschien kun je het dan wel een beetje leuk naar je zin vastdoen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66048561
Wat rot BE. Misschien dat je het minder erg vindt, als je er een beetje aan gewend bent.

Ik word altijd geknipt door dezelfde kapster, en die weet wel wat ik wel en niet wil. Nog niet fout gegaan, gelukkig.
pi_66048573
Berenrestaurants

De gevelman is lekker bezig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66048577
Ah BE dat kan zo kut zijn he bleh. ik hoop dat het snel weer aangroeit en anders dat het snel weer een beetje naar je zin zit.
  Jubileum moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 10:25:14 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66048578
Jeroen zit hier te genieten van een filmpje dat heet "another woman that can't park" en ik kan alleen maar meevoelen met die arme arme vrouw.

http://www.liveleak.com/view?i=e40_1234547769
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66048602
oh shit BE, da's echt balen. misschien toch even je schroom overwinnen en teruggaan. 'ik keek thuis nog eens goed in de spiegel en bij nader inzien is dit toch echt véél te stijfjes naar m'n zin! kun je er misschien nog iets luchtigers van maken?"
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:27:30 #103
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66048610
Dat is wel heel erg Lois... Ik schaam me eigenlijk dat die man er aan te pas moest komen om voor haar in te parkeren...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Jubileum moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 10:29:49 #104
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66048653
Ik was allang weggereden Marie, echt niet dat ik het zo vaak ga proberen Ik rij wel vaker een rondje als ik niet zeker ben of ik ergens in kom.
Ik weet nog goed, ik had net mijn rijbewijs, en mijn collega's hadden hun auto vrij krap op mijn auto gezet zodat ik er niet uit kon. Kon ik een zaak vol mannelijke collega's weer in, met allemaal bouwvakkers (klanten) erbij om te bekennen dat ik hem er niet uit kreeg. Leuke ontgroening was dat
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66048666
Hahahhaha zo ernstig Lois

Nouja, als het je troost, ik moet altijd file-parkeren van mn lief hoor, dat kan ik namelijk veul beter dan hij
net als achteruit inparkeren enzo. En het maakt ook niet uit in welke auto dat is. (hij moet altijd enorm wennen als hij in een andere auto rijdt)... Krik k toch het gemiddelde weer op

Maar het is wel sneu als dan iemand anders het voor je gaat doen, das geen leuk gevoel. Ze lijkt ook erg jong?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:32:50 #106
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66048701
Ik zou ook wegrijden hoor Dan maar 10 minuten (bij wijze van) langer lopen dan dat ik iemand anders m'n auto laat inparkeren...
Althans... vroeger (ik had 4 maanden mijn rijbewijs) heb ik wel een keer een oom van W. de auto bij hun op het tuinpad laten zetten, want dat pastte maar net. En aangezien ik de eerste keer bij mijn ouders met het wegrijden hun tuinhek omver reed, durfde ik het niet aan...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 februari 2009 @ 10:36:09 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66048734
Deze dan? Ze heeft wèl doorzettingsvermogen En dat gescheld halverwege is ook leuk

http://www.liveleak.com/view?i=9b5_1185748229
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66048766
oooh herinnert me trouwens aan een vriendin van mn zusje Had net een week haar rijbewijs, ouders op vakantie en zij mocht de auto wel af en toe lenen (mits voorzichtig!) en toen wilde ze in een overmoedige bij achteruit de garage inparkeren. Halve oprit omvergereden, garage gebeukt en auto total loss

Oei Rewimo, dat is ook wel een heul krap plekje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66048775
Dat stukje zit ook in dit linkje:

http://de.rofl.to/frauen-fahren-auto-compilation

Maar hier zitten er nog meer in. Ik heb dubbel gelegen, maar eigenlijk is het wel triest hoor, sommige dingen.
En die vrouw uit jouw filmpje, Lois, heeft een klein autootje en een enorme parkeerplek, maar ze draait werkelijk gewoon helemaal verkeerd in. En die kerel zet hem er in een keer in
pi_66048792
Oh ik vind die filmpjes hilarisch Het is niet alsof ze niet veel ruimte heeft om goed te kunnen parkeren ofzo

BE, laat eens een foto zien dan? Misschien valt het echt wel heel erg mee En als je zelf echt niet blij bent moet je gewoon teruggaan joh!
al moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf ook een schijterd ben met dat soort dingen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66048810
Ja die auto uit dat filmpje van Lois had ik er ook in 1 keer ingezet. Zij draaide gewoon verkeerd en ze ging gek staan, misschien net haar rijbewijs ofzo? Maar die uit het filmpje van Rewimo, mja, zo'n plekje zou ik dus mooi voorbij gereden zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66048889
Inderdaad, die uit het tweede filmpje kan niet parkeren EN heeft ene te krappe plek uitgezocht. Gaat hem niet worden, toch?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:50:24 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_66048912
ik vind dat filmpje wat in elkaar gezet hoor lois, das niet echt. en jeroen krijgt klapjes van me
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:51:33 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_66048926
ow en BE, ik heb medelijden met je! ik hoop dat je inmiddels beter voelt!
stormy waters...
sailin'
pi_66049026
die filmpjes

BE echt terug gaan hoor
mama van 3 kids!
pi_66049778
Oh my, die filmpjes Zou het niet gewoon in scène gezet zijn?
BE, teruggaan!

Fijne Valentijnsdag allemaal! Ik kreeg ontbijt op bed en een hele mooie kaart En nou voel ik me helemaal schuldig want ik had alleen maar een stomme, lelijke kaart gekocht En nou de rest van de dag alleen zijn
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66049869
Oh my ik snap dat niet kunnen parkeren niet echt. Ik stop m`n auto in elk gat wat ik tegenkom
Ik heb het wel moeten leren maar dat ging vrij rap langs de weg waar ik hiervoor woonde
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 14 februari 2009 @ 11:54:21 #118
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66049992
die flimpjes zijn echt erg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66049996
Je leert het vanzelf als je moet. Ik heb het ook heel lang vermeden, maar in alle plaatsen waar ik hiervoor woonde, was dat ook eenvoudig. Hier in Amsterdam moet je hem wel overal in proppen, anders kom je met de auto nergens. En ook hier thuis in de buurt is het vaak zoeken en proppen. Tja, en dan moet je wel en leer je het vanzelf
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 februari 2009 @ 12:06:00 #120
13151 crew  Rewimo
pi_66050182
Dat plekje van die tweede was ik ook voorbij gekard hoor. Het eerste wat ik dacht toen ik het zag was: Dat past sowieso niet

Maar ze draait ook compleet verkeerd in en volgens mij zit ze op een gegeven moment echt tegen die voorste auto aan ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:09:52 #121
24188 Belana
kloon van belana
pi_66050245
ik was ook nooit zo'n held in fileparkeren, maar hier in de straat moet het ook wel en ik heb het uiteindelijk maar gewoon gedaan en al doende leert men. dat is wel vaakt het punt, we durven niet en doen het dan maar niet ofzo. en dat is dan best dom ja. het niet meteen kunnen is minder erg
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:10:48 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_66050266
bij dat 2e filmpje zie je toch meteen dat het niet past
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:12:20 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66050302
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:17 schreef Popples het volgende:

[..]

dan tel daar maar flink wat reistijd bij op.
ik woon tussen eindhoven en venlo dus dat is sowieso dichter.
Ik weet waar je huis woont. In de buurt van P.

Wij gaan vanavond uiteten. Mijn eigenste romanticus heeft dat geregeld
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2009 @ 12:15:25 #124
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66050389
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Mooizo! En ken ik niet, maar vast leuk
ow lekker zeg, ik neem altijd de mixed ribs
pi_66050491
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Dat plekje van die tweede was ik ook voorbij gekard hoor. Het eerste wat ik dacht toen ik het zag was: Dat past sowieso niet

Maar ze draait ook compleet verkeerd in en volgens mij zit ze op een gegeven moment echt tegen die voorste auto aan ook
Ze zit meerdere keren tegen beide auto's aan
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2009 @ 12:21:24 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_66050527
Zo zag ik laatst een man!! zn auto tegen een andere auto parkeren, dus ik druk zwaaien en wapperen, hij kijkt naar de andere auto (met deuk), en rijdt weg! Heb ik snel een briefje geschreven en onder de ruitewippers van de gedeukte auto gedaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66050547
Ik was echt best goed in fileparkeren met rijlessen, vond ik zelf. Ik was helemaal trots dat ik niet een stereotype vrouw was wat dat betreft... en toen was ik geslaagd, en moest ik ineens fileparkeren in m'n eigen mooie oude Kever. En toen ging het niet meer
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:23:38 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_66050573
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:22 schreef innepin het volgende:
Ik was echt best goed in fileparkeren met rijlessen, vond ik zelf. Ik was helemaal trots dat ik niet een stereotype vrouw was wat dat betreft... en toen was ik geslaagd, en moest ik ineens fileparkeren in m'n eigen mooie oude Kever. En toen ging het niet meer
hier exact zo

maar het is goed gekomen
stormy waters...
sailin'
pi_66050816
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef Belana het volgende:

[..]

hier exact zo

maar het is goed gekomen
Dat geeft hoop
Ik mis stuurbekrachtiging
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:37:29 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66050875
Parkeren ben ik ook beter in dan F! Idd leer je dat wel als je ergens in de binnenstad woont.

Inmiddels ben ik aardig gekalmeerd en met wat geduw en getrek van mezelf lijkt het nog ergens op.
Terug gaan heeft echt heel weinig zin, dan wordt het gelijk een superkort kapsel, het is nu nl. echt tot aan mijn oorlelletje.
En terug gaan... En dan daar zeker in huilen uitbarsten omdat ik het stom vind en dat niet durf te zeggen. Never! Dan maar even doorbijten. Het is ook niet heel lelijk hoor op zich, maar gewoon heel anders dan wat ik wilde. Ik was zo blij dat ik eindelijk van dat stijve truttenhoofd af was zonder gelijk een superkort kapsel te hebben.

Nou ja goed, over een week of wat is er weer een cm bij en dan komt het vast weer helemaal goed.

Oh, en jullie zijn lief!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 februari 2009 @ 12:37:56 #131
13151 crew  Rewimo
pi_66050885
Ik stond keurig recht bij mijn examen Alleen eigenlijk iets te ver van de stoeprand. Maar dat maakte niet uit gelukkig.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2009 @ 12:40:18 #132
7074 moussy
kuttekop
pi_66050929
BE, gewoon ff gaan wassen eerst

Ik wil ook wat nieuws, weet niet wat, ik kom alleen maar op kort uit en eigenlijk wilde ik het weer laten groeien om een nieuwe staart te doneren.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:40:47 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_66050942
BE, bij een kapper moet je altijd erg duidelijk zijn, een stukje eraf kan helaas vanalles betekenen. gelukkig voel je je iets beter en nu snel laten groeien die handel
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:51:35 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66051211
Mous, ik kan wassen wat ik wil, maar een bob blijft een bob.
En als ze dat woord meteen had genoemd dan had ik er nog een stokje voor kunnen steken.
Ik kwam nl. ook niet binnen met een bob.

Maar ja, meestal... en nu dus niet, zeg ik eerst wat ik wil voor ze mogen gaan wassen. Dan kunnen ze nl. zien hoe het zit enzo. Maar dat vergat ik dus nu...
Anyway... komt wel weer goed. Mss dat ik er volgende week nog wel weer even iets van rood overheen gooi, dan is het ook al minder saai.
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2009 @ 12:54:04 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_66051279
Ja maar dan valt het niet stijf bobberig, en 2 kleuren er in is alles behalve saai

Ik vind alles best met mn haar, maar géén bob!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:55:07 #136
108648 cattie
lieve moeder
pi_66051321
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:25 schreef Lois het volgende:
Jeroen zit hier te genieten van een filmpje dat heet "another woman that can't park" en ik kan alleen maar meevoelen met die arme arme vrouw.

http://www.liveleak.com/view?i=e40_1234547769
Van bovenaf lijkt het sowieso altijd makkelijk!
Ik kan redelijk parkeren, maar durf het niet zo goed. Ik rij rustig 100 m verder om een goede plek te kennen waar ik in 1 keer in kan. Dan loop ik maar wat verder. Wat ik echt niet kan is fileparkeren aan de linkerkant van de weg. Rechts gaat wel, links niet.

Mijn man ging donderdag even voor mij pinnen, pinautomaat zit in een muurtje met een kleine parkeerplaats ervoor en een drukke weg erlangs. Hij heeft zich vastgereden! Hij had zo'n eindeparkeervak hobbel niet gezien en is erop gekomen, moest gas geven om eraf te schieten en schoot toen tegen een bouwhek op. Aan de ene kant heel vervelend (gelukkig geen zichtbare schade), aan de andere kant moest ik inwendig heel hard lachen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:55:29 #137
108648 cattie
lieve moeder
pi_66051327
Jammer BE.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:59:01 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66051416
Er zit nu een hoop wax in Mous, dus ik kneed me suf, scheelt ook al een stuk.
Ik zou nu wel willen verven, maar dat durf ik nooit zo net na het knippen. Eerst die open puntjes maar even de kans geven om te herstellen.

Gaat helemaal goedkomen!

Nu ben ik aan het bedenken wat ik allemaal in moet pakken voor Sasha's nachtje logeren.
Ik heb bijna alles, nu moet ik alleen nog even een gebruiksaanwijzing schrijven.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 14 februari 2009 @ 13:07:49 #139
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66051662
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:46 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor een Scallywags minimeet met de Haagse (en omstreken) (aanstaande) moeders!
Zo erg, ik heb daar 2 jaar om de hoek gewoond en ben er nog steeds niet geweest! Terwijl ik er dus vanaf dag één heen wilde
pi_66051935
Tijdens mijn examen moest ik inparkeren en ik vergat te sturen. Ging dus gewoon recht achteruit. Dat verbeterd niemand.

Wanneer is de sauna met high tea?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66052207
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nu ben ik aan het bedenken wat ik allemaal in moet pakken voor Sasha's nachtje logeren.
Ik heb bijna alles, nu moet ik alleen nog even een gebruiksaanwijzing schrijven.
Misschien heeft bix die van Piets eerste logeerpartijtje nog wel bewaard

Hier ook een kind wat gaat logeren vannacht, voor het eerst in een jaar of 5 (en voor de 2e keer ooit )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:28:20 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_66052209
oei cattie, hoe is ier eruit gekomen dan?
stormy waters...
sailin'
pi_66052239
mijn rij-examen was heul snel voorbij
duurde 20 minuten ofzo waarvan ik dik tien minuten in de file stond
En mn examinator verbeterd "bij geen gehoor rechtdoor" is het toch? en toen kwam er zo'n weg met een bord erbij dat de doorgaande weg rechtsaf was. Rechtdoor zat er ook een inrit-hobbel enzo, dus ik hoorde niets, prima, netjes voorgesorteerd. Dikke ingreep, bovenop de rem toen ik rechtsaf wilde slaan. "wat denk je dat je aan het doen bent?!" euh nou, daar stond dat bord dus eh.. "oh! rij dan maar terug naar het cbr"
ik dacht echt dat ik gezakt was... haha, gelukkig alles in 1 keer gehaald. En ik ben er nog iedere dag blij mee.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66052314
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef YPPY het volgende:
Tijdens mijn examen moest ik inparkeren en ik vergat te sturen. Ging dus gewoon recht achteruit. Dat verbeterd niemand.

Wanneer is de sauna met high tea?
Whehehe
Ik weet weer waarom ik geen rijbewijs heb geloof ik.

Maar dat filmpje van Rewimo is wel heel erg!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:35:01 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_66052408
huh huup? waarom greep ie in dan? ik snap hem niet
stormy waters...
sailin'
pi_66052445
Oh mja, hij had dat bord niet gezien. Hij wilde me rechtdoor laten gaan dat woonerf op. Maar omdat dat bord er stond volgde ik netjes de verkeersregeltjes op enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:39:06 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_66052514
ah! dus hij zat fout, vandaar dus geslaagd
stormy waters...
sailin'
pi_66052542
ja ik denk het, ik mocht verbazingwekkend snel terug naar het CBR daarna
maar ach... boeiend... haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:51:44 #149
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66052862
BE, ik vind een bob best leuk eigenlijk. Die heb ik zelf thuis ook! schuin opknippen aan de achterkant geen optie?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66052934
Meneer Cattie Hoe was je daar weer weggekomen?
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')