ik weet niet waar je woon maar voor mij is het maar 2,5 uurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Stukkie? Mensch, ik mot helemaal uit Z-Limburg komen
we gaan een midweekje naar Apeldoornquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:18 schreef Saffier het volgende:
Goedemorgen allen!
Stout waar ga je naartoe?
Ik kan ook niet high-tea-en volgend weekend
Ik woon tussen Sittard en Heerlen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 06:08 schreef Popples het volgende:
[..]
ik weet niet waar je woon maar voor mij is het maar 2,5 uur![]()
binnenkort naar Den haag naar mijn zusjes huisje kijken voor het eerst. krijg nu al de kriebels
Beter dan klussen ín het toiletquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:31 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen!
wij gaan vandaag weer verder klussen aan het toilet.
hoe romantisch
O noem je dat zo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zo'n zin in dit weekend.
beetje tegen elkaar aan schurken enzo.
Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:08 schreef Nijna het volgende:
[..]
lijkt me krap... maar ja, waar een wil is...
Het wordt tijd voor een Scallywags minimeet met de Haagse (en omstreken) (aanstaande) moeders!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
Reinhilde, ze zijn zeker al op he...
Ik wil ook hightea-en!!
ieeeeeeeeeuwquote:
nou vooruit dan maarquote:
nee ik ben hem niet vergeten, maar meneer zei dat we dit jaar alleen aan een kaartje deden en samen gezellig warme broodjes ontbijten enzo... en stiekem vind ik het helemaal niet leuk als hij allemaal kado's voor mij heeft en ik niets voor hem hebquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:49 schreef pinquit het volgende:
aah wat lief!! how romantic.
ben je hem niet vergeten?
Heb je wel gereserveerd?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:56 schreef Vicky het volgende:
hij is onderweg
kunnen we EINDELIJK de babykamer afmaken.
Macka, ik ga mee!!
Wij doen niet aan ValentijnIk ga vanavond uiteten met oud collegatjes en M. is nu al boodschappen aan het doen
![]()
Jup, mooi meisje ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:
freecell, dat meisje heb ik inderdaad gezien. Mooie stem ook, vind ik.
Inderdaad, ook mooi meisje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, mooi meisje ook!
Imo wordt er ook iets teveel nadruk gelegd op haar handen in de x-factor...
Dat is wel weer waar inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inderdaad, ook mooi meisje.
Ik vind dat het met die nadruk wel meevalt. En ik vind het vooral leuk om te zien hoe zij er zelf helemaal geen nadruk op legt en gewoon meedoet.
ja er is gereserveerdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je wel gereserveerd?Alles zit echt stampvol natuurlijk!
Mooizo! En ken ik niet, maar vast leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja er is gereserveerd
we gaan bij de beren eten
dan tel daar maar flink wat reistijd bij op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik woon tussen Sittard en Heerlen.
en 2,5 uur is best lang hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |