Gow staat eind van t jaar geplanned ( of dat t gaat worden is altijd maar weer de vraag)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef marcek het volgende:
Damn na die trailer ben ik meer hyped voor gow dan voor kz2.
Denk zelf wel dat gow het dit jaar nog niet gaat redden uit te komen.
gow![]()
![]()
kz2
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Cr4zyl3gs het volgende:
[..]
Gow staat eind van t jaar geplanned ( of dat t gaat worden is altijd maar weer de vraag)
http://www.joystiq.com/20(...)ions-god-of-war-iii/quote:Something to note: they did make a big point of telling us they would not be discussing a release date. They said they'd be announcing that at E3, which leads us to assume that they still have hurdles to overcome and aren't clear how those will affect their schedule. So will this game be out by the end of 2009? We doubt it. There were plenty of holes in what we were shown, including some fundamental gameplay/story ideas that weren't hammered down yet.
2008:quote:The trailer, he stated, was a piece of work that had been completed last Fall, but the team had been waiting to fully unveil the entire thing. Everything within the trailer itself was "100% real," according to Asmussen. While the action within the trailer was scripted to tell the story that he wanted to tell for the trailer, "everything that you see in here is using actual in-game engine, resolution, effects. Let me assure you, we can draw Kratos in these levels and we can do all this stuff that's happening in here right now."
1990quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
2008:
[ afbeelding ]
2009:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Remake het volgende:
[..]
1990
[ afbeelding ]
2008
[ afbeelding ]
Zegt geen moer, kan altijd nog een kutspel worden
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Remake het volgende:
[..]
1990
[ afbeelding ]
2008
[ afbeelding ]
Vond de demo wel OKquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
GoW III Trailer is up in PS Store in 1080p.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Haha, erg sterk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Remake het volgende:
[..]
1990
[ afbeelding ]
2008
[ afbeelding ]
Net alsof ie er een te grote drol uit perstquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:19 schreef Nebo het volgende:
Einde van de trailer even op pauze gezet op een leuk moment: ROOOARRRR!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik moet nog altijd het deel op de PSP uitspelen...gameplay en graphics van dat deel zijn ook erg goed..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:34 schreef Fallen het volgende:
GVD! Wat ziet die GoW er goed uit!
Heb meteen zin om deel 2 er weer in te gooien, die moet ik nog steeds een keer uitspelen.... (heb nog saves...)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
GoW III Trailer is up in PS Store in 1080p.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hoe werkt dat precies? is er een FOK! stad oid ^^? (serieus, heb het spel net, en ga kan er aan gaan beginnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:55 schreef Gamer_V het volgende:
Ik speel even een tijdje geen Burnout Paradise en meteen zit de hele stad vol met records van enge mensen.
Ik heb het over jullie tec-deacon en antiqua!
Nee, als je op een weg rijdt dan krijg je de beste tijd te zien die op de weg gereden is door iemand uit je friendslist.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:19 schreef RedemptioN het volgende:
hoe werkt dat precies? is er een FOK! stad oid ^^? (serieus, heb het spel net, en ga kan er aan gaan beginnen)
Staat nog hoog op mijn lijstje, vond alleen de demo nog iets te sloom gaan, zelfs nog voor een turn bases strategy gamequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb een RRODMijn 3e
Mooi excuus om verder te gaan met Valkyrie Chronicles!
Iemand?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:10 schreef Vendris het volgende:
Weet iemand hoe je bij burnout paradise (ultimate box) de units van miles naar km kunt zetten?
Op mn xbox was het wel gewoon km
Beide pal euro retail overigens.
Laat op je lijstje staan. Het spel is gek genoeg beter dan de demo! Zijn echt tutorial-achtige levels. In het spel is de pas een stap sneller!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Staat nog hoog op mijn lijstje, vond alleen de demo nog iets te sloom gaan, zelfs nog voor een turn bases strategy game
Nice, koop ik hem wel binnenkort, nu regent het even nog qua games, net Skate 2, Burnout Paradise binnen, en volgende week is het SF IV en GTA IV DLC wat de klok slaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Laat op je lijstje staan. Het spel is gek genoeg beter dan de demo! Zijn echt tutorial-achtige levels. In het spel is de pas een stap sneller!
Ik wou net zeggen , Hater Wesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Laat op je lijstje staan. Het spel is gek genoeg beter dan de demo! Zijn echt tutorial-achtige levels. In het spel is de pas een stap sneller!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:55 schreef Gamer_V het volgende:
Ik speel even een tijdje geen Burnout Paradise en meteen zit de hele stad vol met records van enge mensen.
Ik heb het over jullie tec-deacon en antiqua!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen , Hater Wes![]()
[..]
Ik heb jouw naam ook voorbij zien komen hoor
Wat het is, ik moet bijna alle games altijd hebben, maar dat trekt mijn portemonnee niet, dus nu spreid ik ze een beetje uit over de maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotta catch 'em all......Kennedy
en dan ook nog multiplatform zijn.... dus zowel de Xbox360 als PS3 exclusives.. dat kost aardig wat duiten en tijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat het is, ik moet bijna alle games altijd hebben, maar dat trekt mijn portemonnee niet, dus nu spreid ik ze een beetje uit over de maanden
Gotta catch 'em all.
Wat het is, ik speel denk ik 5% van mijn spellen uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
en dan ook nog multiplatform zijn.... dus zowel de Xbox360 als PS3 exclusives.. dat kost aardig wat duiten en tijd.
Ik wel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Betere console vind ik wel nog steeds de 360, sorry guysNiet dat iemand zich boeit in mijn mening
![]()
No shitquote:
Ik weet het!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
No shitTequila ga je ooit nog aan de ps3. Voordelen zijn toch echt de regio free-ness van alles, en Blu-ray is awesome. Dit jaar komt Killzone 2, Heavy Rain !!! en Uncharted 2, my gawd verplichte aankoop.
Als ik die instelling had had ik er al 6 moeten kopen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Nog 1 RRoD en ik stap over
Ik heb nu mijn 3de Xbox!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik die instelling had had ik er al 6 moeten kopen.
Snel! Zoek een handdoek ergens!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Nog 1 RRoD en ik stap over
Nee echt nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:03 schreef Fallen het volgende:
Och, ik wil opzich ooit nog wel een Xbox360 voor:
Fable 2
Mass Effect
Space Giraffe
en later:
Alan Wake
Risen (schijnt niet naar PS3 te komen...)
De hele HALO franchise doet me totaal niks, een beetje happy-aliens shooten...
En Gears of War, mja... ik weet niet. Niet echt mijn ding.
Gebruiksvriendelijker?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee echt niet
Ik kom gewoon tot de conclusie om alle 2 de consoles te halen, zeker nu de 360 zowat gratis komt bij een pak OMO, veel gebruiksvriendelijker en online is het geniaal. Wii uiteraard achterwegen laten.
Gebruiksvriendelijker op elk gedeelte ja. Als je Xbox kapot gaat wordt die gratis opgehaald door UPS en heb je hem binnen 1 week in huis (gaan er daar ook veel kapot, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gebruiksvriendelijker?
Mja, mijn ervaringen waren dat toch niet. Maar goed, heb nooit met het nieuwe dashboard gespeeld.
En online geniaal? Kan, maar ik ben nauwelijks een online gamer. En wat de PS3 moet doen, doet 'ie voor mij goed genoeg. Prima verbinding, nooit iets van lag gemerkt en snel.
Maar goed, zoals ik al zei... ik wil ooit nog wel een Xbox360, alleen wacht ik wel totdat Risen en/of Alan Wake uit zijn... en dan kijk ik nog wel even of ik er een bij een pak boter krijg ipv een dure doos Omo.
Hier ook nooit klachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Remake het volgende:
Hoezo is PS3 online kut dan?
Werkt prima hier, lekker snel ook.
Same herequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:53 schreef Platina het volgende:
Ik ben na me eerste rrod al overgestapt. Nog geen moment spijt van gehad.
Nou, ja.. okay, het is maar wat je gebruiksvriendelijk noemt. Ik heb liever een console waar de noodzaak voor een reparatie nauwelijks aanwezig is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gebruiksvriendelijker op elk gedeelte ja. Als je Xbox kapot gaat wordt die gratis opgehaald door UPS en heb je hem binnen 1 week in huis (gaan er daar ook veel kapot, dat dan weer wel).
Online, tja nu betaal je voor 13 maanden ong. 30 euro dus zoveel is het niet, je kan tenminste altijd online praten met een headset die er standaard bij zit. En altijd de private chat, my gawd dat moeten ze invoeren bij de ps3. Dashboard vind ik sowieso geweldig, het is allemaal wat meer console achtiger zeg maar.
En Marketplace is stukken beter dan PSN, maar dat spreekt denk ik voor zichzelf
True!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, ja.. okay, het is maar wat je gebruiksvriendelijk noemt. Ik heb liever een console waar de noodzaak voor een reparatie nauwelijks aanwezig is.
Hij bedoeld denk meer van omdat die er bij zit heeft iedereen ook zon ding en wordt er dus ook meer gebruik van gemaakt dan dat je hem apart zou moeten kopen omdat veel mensen dat ook niet doen!quote:Een "gratis" headset die erbij zit, nou.. poeh... liever een willekeurige gebruiken, USB of Bluetooth. De kosten per maand staan mij bijv. niet aan. Vooral omdat ik maar heel weinig online game.
Is nu wel deels veranderd en nu is het wel mooier maar niet echt handiger vind ik!quote:Maar Marketplace beter? Qua inhoud dan...? Want qua presentatie (tenzij het veranderd is) vind ik gewoon een tekst-lijst een zeer lelijke manier... Dan liever de PSN-store.
Ik vind het altijd wel tof om amerikanen boos te maken!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:44 schreef Agiath het volgende:
Praten bij games vind ik 99 van de 100 keer irritant, bij COD4 mute ik altijd direct iedereen als ik begin, tenzij ik met vrienden speel
Ik heb meestal van die 13-jarige britten die met echt agressief maken met hun hoge gepiepquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel tof om amerikanen boos te maken!
Het gehanses online, zeker als je met vrienden wilt spelen is stukken slechter geregeld dan op de xbox.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Remake het volgende:
Hoezo is PS3 online kut dan?
Werkt prima hier, lekker snel ook.
Ik moet zeggen dat ik het erg fijn vond dat mijn ps3 kapot ging en ik 2 maanden erop moest wachten en ik gewoon de kapotte terug kreeg, moest ik nog een maand wachten. Alles ook zelf betalen qua verzenden. En die update die heel mijn HDD wiste, was ook mooiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, ja.. okay, het is maar wat je gebruiksvriendelijk noemt. Ik heb liever een console waar de noodzaak voor een reparatie nauwelijks aanwezig is.
Een "gratis" headset die erbij zit, nou.. poeh... liever een willekeurige gebruiken, USB of Bluetooth. De kosten per maand staan mij bijv. niet aan. Vooral omdat ik maar heel weinig online game.
Private chat is overigens ergens relaxed en de crossgame mogelijkheden zijn ook goed. Zeker!
Maar Marketplace beter? Qua inhoud dan...? Want qua presentatie (tenzij het veranderd is) vind ik gewoon een tekst-lijst een zeer lelijke manier... Dan liever de PSN-store.
Ditquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef Platina het volgende:
[..]
Het gehanses online, zeker als je met vrienden wilt spelen is stukken slechter geregeld dan op de xbox.
Maak room, invite friend, wacht tot ie joined, start game.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef Platina het volgende:
[..]
Het gehanses online, zeker als je met vrienden wilt spelen is stukken slechter geregeld dan op de xbox.
Dan tref je het ook niet nee...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het erg fijn vond dat mijn ps3 kapot ging en ik 2 maanden erop moest wachten en ik gewoon de kapotte terug kreeg, moest ik nog een maand wachten. Alles ook zelf betalen qua verzenden. En die update die heel mijn HDD wiste, was ook mooi
quote:
Als professioneel trashtalker heb ik het altijd aanstaan, zodat ik terug kan scheldenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:44 schreef Agiath het volgende:
Praten bij games vind ik 99 van de 100 keer irritant, bij COD4 mute ik altijd direct iedereen als ik begin, tenzij ik met vrienden speel
Kom maar met het verouderde non-argument dat de PS3 geen games heeftquote:
alsof iemand die daadwerkelijk gebruiktquote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef Remake het volgende:
360, die heeft toch geeneens een webbrowser?
Bwhahahahaha
* hand up *quote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef Misan het volgende:
[..]
alsof iemand die daadwerkelijk gebruikt
Epicquote:Op zondag 15 februari 2009 11:37 schreef Misan het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)20090210151738988025
Hieroquote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef Misan het volgende:
[..]
alsof iemand die daadwerkelijk gebruikt
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
Binnen 15 minuten je code
Gametrailersquote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef Misan het volgende:
ok, sorry
waarvoor gebruiken jullie 'm dan? ik vind het persoonlijk verre van lekker surfen op de PS3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Nieuwe sixaxis en GT5 prologue te koop, voor 3 gram wiet![]()
Lolquote:
Ik heb hier nog wel meer dan 3 gram aan hasj liggen die ik toch niet gebruik, zal ik contact opnemen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Nieuwe sixaxis en GT5 prologue te koop, voor 3 gram wiet![]()
It's a narcquote:Op zondag 15 februari 2009 18:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel meer dan 3 gram aan hasj liggen die ik toch niet gebruik, zal ik contact opnemen?
Met die codes, kan je dan in Nederland dingen ermee kopen?quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 12:22 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
Binnen 15 minuten je code
Ligt er in de eerste plaats aan waar dat spel vandaan komt.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met die codes, kan je dan in Nederland dingen ermee kopen?
Want als je wat nummers wilt downloaden voor Guitar Hero bijvoorbeeld, kan je ze dan met die punten kopen?
Of moet je dan een Amerikaans PSN account hebben?
En dan download je dus uit de Amerikaanse store, kan je die dan wel weer met met je PAL/EUR spel spelen?
Maar dat wat je koopt met USA PSN Cards, kan je dat wel gebruiken in PAL spellen?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef Remake het volgende:
Er zijn geen EU PSN cards, dus je zult een USA account moeten maken of creditcard op je EU account.
Zelf ge-ps'd??quote:
Foutjes niet opvallend dus ik vind t netjessquote:Op zondag 15 februari 2009 20:36 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
Die wel jah, maar er zitten veel foutjes in
quote:kankergebruiker (1 minuut geleden)
Trey 4 Life
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Sony reclamestunt, de meest ironische ooit
10/10 meteenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef marcek het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/45547.html
GOTY
Serieus ik ben echt benieuwd naar deze game
quote:First off, the game has an amazing sense of scale. Sony took the concept behind Shadow of the Colossus (where you walk along these gigantic monsters) and multiplied it tenfold. In order to exact revenge against his father Zeus, Kratos must fight his way to the towering Mount Olympus. To do this, he climbs atop Titans, ridiculously huge creatures that serve as the game's levels. Some are your standard issue giants, towering behemoths that stomp on bad guys and pound stone into dust. Others, however, feature forests and mountains, places where you'll battle enemies several hours before making a dramatic exit, only to land on a Titan of equal size and repeat the process. Bottom line, you've never seen something this enormous in a video game.
Mot nie kleiner zijn dan 40 inz... tog?quote:
Dat zijn geen trophiesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Platina het volgende:
Iemand die weet waarom ik bij Burnout Paradise wel onder midden in beeld krijg dat ik een burnout trophy gehaald heb maar vervolgens niet bij de PS3 zelf?
Hier,... een 10/10 voor jequote:
Ok...dit is echt een fantastisch concept! Ik ben hyped en stap in!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
God of War III
![]()
![]()
Ik krijg echt niet genoeg van de trailer.
[..]
Je kan externe harde schijven in FAT32-formaat via USB aansluiten op je ps3. Je moet wel mapjes VIDEO, MUSIC en euhm IMAGE, dacht ik, aanmaken en dan je bestanden in de juiste mappen plaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Van het weekend een ps3 gekocht.
Alleen nu de vraag hoe ik films / mp3 op de ps krijg?
Ik begreep van iemand dat je een externe usb hd kan aansluiten en dan kopieeren?
Alleen in welk format moeten ze zijn, of moet ik de draadloos van de pc overzetten?
anyone?
13 maart ofzoiets dacht ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef Kingside het volgende:
Ik hoorde dat Fifa 09 trophies zou krijgen?
Leest alleen FAT32 en die heeft een maximum capaciteit van 4 GB. Met partition magic kun je gewoon een partitie aanmaken op je externe HDD en formatteren naar FAT32. Je kunt ook gewoon een USB stick gebruiken voor filmpjes en mp3's geen probleem.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Van het weekend een ps3 gekocht.
Alleen nu de vraag hoe ik films / mp3 op de ps krijg?
Ik begreep van iemand dat je een externe usb hd kan aansluiten en dan kopieeren?
Alleen in welk format moeten ze zijn, of moet ik de draadloos van de pc overzetten?
anyone?
WTF! meteen orderenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Deacon_Tigra op 16-02-2009 19:33:46 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Kijk nog maar eens heeeeeel goed naar wat er staatquote:
Ik zie t ook nu pasquote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens heeeeeel goed naar wat er staat
je had laatst een ban door mij hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Fillpizza
Alsof een van de mods het niet zonder jouw hulp had geconstateerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je had laatst een ban door mij haha
Rond die tijd maar eens kopenquote:Metal Gear Solid 4 wordt Platinum titel
Nieuws | 16 februari 2009 - Het vierde deel van de Metal Gear Solid-serie wordt vanaf 5 maart een stuk goedkoper. De game gaat vanaf dan namelijk door het leven als Platinum-titel met een adviesprijs van 29,95 euro. Metal Gear Solid 4 is sinds de release in juni 2008 meer dan 3 miljoen keer verkocht.
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots was vorig jaar één van de meest bejubelde games. Op InsideGamer kreeg Metal Gear Solid 4 ook waardering. Zo beloonde Siem de game met één van de hoogste cijfers van 2008.
quote:
Homo topiquequote:
jij kon anders je ogen niet van de stripper afhouden tijdens de meet heb ik me laten vertellen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, lekker allemaal mannen in korte broekjes kijken
ik geloof dat ik ten tijde van de stripper het terras aan het schoonmaken wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij kon anders je ogen niet van de stripper afhouden tijdens de meet heb ik me laten vertellen...
Geloven doe je maar in de kerk/tempel/moskeequote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ik geloof dat ik ten tijde van de stripper het terras aan het schoonmaken was
Dat is ook mijn ervaringquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef Wessiej het volgende:
Amazon.co.uk verzenden duurt meestal 2 a 3 dagen.
En in de zandbaklanden in het midden-oosten hebben ze hem alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom zie ik bij alle winkels voor KZ2 een release date van de 27ste? In de EU komt ie toch al op de 25ste? De 27ste was toch voor de VS en Canada etc?
Alsof ze daar stroom hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
En in de zandbaklanden in het midden-oosten hebben ze hem al
Wat vragen ze voor het spel dan? 80 euro zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:22 schreef Gkhn het volgende:
Als je Killzone2 bij toys 'r us pre-ordered krijg je 10 euro retour.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat vragen ze voor het spel dan? 80 euro zeker?
Ik denk het wel jaquote:Verwachte release datum 27 februari 2009: Playstation 3
Prijs is nog niet bekend!
Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat vragen ze voor het spel dan? 80 euro zeker?
Gewoon airmail. Als je priority kiest kun je hem net zo goed in Nederland kopen. Kost behoorlijk wat namelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
Wat is de beste shipping optie bij amazon, volgens jullie ervaring?
Air Mail of Priority Express
Besteldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gewoon airmail. Als je priority kiest kun je hem net zo goed in Nederland kopen. Kost behoorlijk wat namelijk.
Die wil ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik wil eigenlijk best Afrika nog spelen![]()
Toch nog maar een x importeren
Even Gta The Lost and Damned downloaden...o wacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk ook wel![]()
Op het moment verveel ik me een beetje eigenlijk.
Van het weekend Fallout uitgespeeld, en kan me er niet echt toe zetten om oude games weer op te pakken... en iets leuks komt er ook niet echt aan voor mij.
Wel wat psn games nog, maar als ik meer dan een uur lumines achter elkaar speel ben ik dermate gefrusteerd dat mensen gevaar gaan lopen
Die hebben we in het ps3 topic de laatste tijd inderdaad nog niet gehoordquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Even Gta The Lost and Damned downloaden...o wacht.
Correct, ik denk ik plaats hem maar evenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Die hebben we in het ps3 topic de laatste tijd inderdaad nog niet gehoord
Koekwaus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef Beach het volgende:
Boeiend, wie speelt er nog gta4.
Overhypte kutgame.
Bedanktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Correct, ik denk ik plaats hem maar even
Vanuit je XMB?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar over Lost and Damned gesproken.
Hoe start ik 'm op vanuit het menu?
Hoe is je Japans? Indien niet al te best, kun je wellicht beter afwachten tot National Geographic de game in de VS en/of EU uitbrengt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Menu, dan Load dan openen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar over Lost and Damned gesproken.
Hoe start ik 'm op vanuit het menu?
Je weet dat de Koreaanse versie gewoon engelse subs bevat hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoe is je Japans? Indien niet al te best, kun je wellicht beter afwachten tot National Geographic de game in de VS en/of EU uitbrengt.
Ik vind het tot op heden de beste next-gen game, en de DLC werkt daar zeker aan mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:39 schreef Zuccitura het volgende:
Inderdaad een kut game
doe maar niet alsof je dat zelf niet weet Wessiej
ik moet em nog een keer in de verkoop zetten inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef Beach het volgende:
Overhypte kutgame.
Die hebben geld en ze zijn waarschijnelijk geweldadig, dus ze moeten het eerst uitproberen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
En in de zandbaklanden in het midden-oosten hebben ze hem al
ja, maar een koreaans menuquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je weet dat de Koreaanse versie gewoon engelse subs bevat he![]()
Maar Japans kom ik ook wel uit hoor
Dan moet hij gewoon voor de Chinese 'Hakuna Matata' versie gaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, maar een koreaans menu
Bij gebrek aan,.....quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:50 schreef satecl het volgende:
tvp
Heb net voor t eerst een killzone gespeeld( Killzone 2 demo op PS3). Maar waarom is deze game zo geweldig.. lijkt mij een standaar first person shooter.. of.....???
Gewaagd om in zo'n pak in Duitsland, laat staan de plaats waar de Nazi's zijn ontstaan, te gaan lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Killzownage in München afgelopen zaterdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gijs...ik vind je zuur en mopperig. Gaat alles goed?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Sjotime het volgende:
Bij gebrek aan,.....
Maar ben het met je eens,.... het is ook een standaard shooter,... niks nieuws,... maar gewoon een hele goede volgens de meeste reviews. Zelf heb ik me wel vermaakt met de demo, maar heb geen behoefte dit spel meteen bij release,.... of überhaupt te spelen.
Noobquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef Beach het volgende:
Overhypte kutgame.
Hoe heb jij japans geleerd dan gekkenhuis? Of ben je -_-quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je weet dat de Koreaanse versie gewoon engelse subs bevat he![]()
Maar Japans kom ik ook wel uit hoor
Je kan het overdrijven niet, ik bedoel die shit is ondertussen toch al redelijk out-dated of niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewaagd om in zo'n pak in Duitsland, laat staan de plaats waar de Nazi's zijn ontstaan, te gaan lopen.
Volgens mij gaat het prima standaard met chocoboquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik vind je zuur en mopperig. Gaat alles goed?![]()
Je neemt gewoon automatisch de tegenstrijdige mening wes, omdat je wil rellen, geef het maar toe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind het tot op heden de beste next-gen game, en de DLC werkt daar zeker aan mee.
Sorry hé dat ik een andere mening heb hé.
Verschrikkelijk goede AI, uitstekende multiplayer-modus (Warzone), één van de beste upgrade-systemen van dit moment, toernooien vanuit de game op te zetten, clan-vs-clan-wedstrijden met inzet... er is genoeg aan te wijzen waarom KZ2 boven de concurrentie uitsteekt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Bij gebrek aan,.....
Maar ben het met je eens,.... het is ook een standaard shooter,... niks nieuws,... maar gewoon een hele goede volgens de meeste reviews. Zelf heb ik me wel vermaakt met de demo, maar heb geen behoefte dit spel meteen bij release,.... of überhaupt te spelen.
Oh oh fruitje toch, wat moet het toch met jou wordenquote:
Ik ben hyped voor de SP van Killzone 2 na het spelen van de demo. Tuurlijk kun je het spel afdoen als een futuristische Call of Duty. Maar so what? Is dat geen goed spel dan? Killzone 2 is gewoon porno. Het ziet er grafisch geweldig uit en zit vol actie! Het is misschien niet het meest originele spel, maar legt de lat voor FPS wel meteen een stuk hoger.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Verschrikkelijk goede AI, uitstekende multiplayer-modus (Warzone), één van de beste upgrade-systemen van dit moment, toernooien vanuit de game op te zetten, clan-vs-clan-wedstrijden met inzet... er is genoeg aan te wijzen waarom KZ2 boven de concurrentie uitsteekt.
Verkoudenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik vind je zuur en mopperig. Gaat alles goed?![]()
Ik mis je hype!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Sjotime het volgende:
Verkouden![]()
Maar voor de rest kleur ik het plaatje gewoon zoals het is. Maak er niks bijzonders van!
denk de 27e, aangezien de releaseparty in de nacht van 26 op 27 februari gehouden wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef Cyberia18 het volgende:
In the end, there will be only chaos.
![]()
Verschijnt Killzone 2 trouwens de 25e of ook de 27e hier in Europa?
Wat een kelquote:
quote:
Niet iedereen heeft alles op dezelfde instelling qua post per pagina he..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja vooruit dan, aangezien we nu op een nieuwe pagina zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, jij zit op een nieuwe paginaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja vooruit dan, aangezien we nu op een nieuwe pagina zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap er geen hol van maar moest lachen om die RROD op het eerste plaatjequote:
Fanboys zijn geen vriendjes van elkaar, consoles wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Snap er geen hol van maar moest lachen om die RROD op het eerste plaatje
Boodschap +9quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fanboys zijn geen vriendjes van elkaar, consoles wel.
Leugens!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef Mrakz0r het volgende:
Of misschien dat je 's wat vaker met je vriendjes moet spelen. IRL dus. Je weet wel, in het echt, als je bij mekaar bent. Samen dingen doen, zonder internet. Geen games, maar zelfbedachte spelletjes en dan zelf uitvoeren. Op die manier. Schijnt dat 't in de vorige eeuw nog wel 's werd gedaan.
leek me een te standaard jrpgquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:21 schreef Sjotime het volgende:
White Knight Chronicles import review,.... niet revolutionair maar erg goed
http://www.eurogamer.net/articles/white-knight-chronicles-review
Had er ook meer van verwacht!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Moeten we nou echt 5 keer dezelfde gow screens zien
Anyway,
KZ2 zou toch 2 dagen eerder in de EU in de schappen liggen?
quote:
Maar nou heb je wel een post in deze reeks! Goedzo!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vind het niet storend, het zijn screenshots en aangezien de meeste users 50 posts per pagina hebben ingesteld zouden veel users deze screenshot niet gezien hebben, aangezien het één van de laatste posts was op pagina 5. En God of War is gewoon tof.
Ik heb nooit gezegd dat ik Japans praatquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe heb jij japans geleerd dan gekkenhuis? Of ben je -_-
[..]
Idd cyb! Die eerste beelden vond ik echt super mooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS in 2006:
[ afbeelding ]
Why Level 5, why![]()
Die klapjosti heeft weer eens niks beters te doen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
[..]
Maar nou heb je wel een post in deze reeks! Goedzo!
Maar het is een RPG van Level 5quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd cyb! Die eerste beelden vond ik echt super mooiMaar dit doet me niet veel..
Zeer zeker het checken waard ja. Het is ook maar een import review maar die dikke 8 staatquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar het is een RPG van Level 5![]()
Instant buy toch
http://kotaku.com/5155591/yakuza-3-demo-out-on-feb-19quote:Ryu Ga Gotoku 3 looks great. Blue Sega skies, hostesses, fisticuffs and tanning salons? Yes. Please. Alas, a Western release may never happen, so this demo might be as close as you get.
Perhaps to celebrate the game receiving a mighty 38/40 (9/10/9/10) in Japanese mag Famitsu, but probably just to drum up a little more interest in the title, Sega have announced that a demo will go live on the Japanese PlayStation Store tomorrow, February 19.
Dark Chroniclequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Maar het is een RPG van Level 5![]()
Instant buy toch
Chinballs op 0:34quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Fallen het volgende:
Vager dan vaag... Noby Boby Boy
http://www.gamersyde.com/stream_10098_en.html
Ik heb Flower... ik vind het wel tof, maar of het het geld waard is... ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef ikookhier het volgende:
Zijn er mensen met Flower en wat vinden jullie er vanis het het geld waard
![]()
lol, ik heb hetzelfde, vage games for the winquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb Flower... ik vind het wel tof, maar of het het geld waard is... ?
JA!
edit:
Maar ja, ik vind fl0w ook wel grappig en heb wel wat met vage games, dusss... mja... nou, euh... aan mijn mening heb je niet zo veel.
Die en Aquanaut's Holiday ga ik binnekort ook maar importeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja samequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef Fallen het volgende:
yeah, hoewel ik nog steeds wel games mis op PSN zoals Braid en Space Giraffe, die wel op XBL te vinden zijn.
En aangezien ik geen Xbox360 heb...
waarom post je hem heel snel dubbel, zo irritantquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die klapjosti heeft weer eens niks beters te doen...
Het enige wat echt irritant is zijn die hersenloze posts van jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom post je hem heel snel dubbel, zo irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |