Rond die tijd maar eens kopenquote:Metal Gear Solid 4 wordt Platinum titel
Nieuws | 16 februari 2009 - Het vierde deel van de Metal Gear Solid-serie wordt vanaf 5 maart een stuk goedkoper. De game gaat vanaf dan namelijk door het leven als Platinum-titel met een adviesprijs van 29,95 euro. Metal Gear Solid 4 is sinds de release in juni 2008 meer dan 3 miljoen keer verkocht.
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots was vorig jaar één van de meest bejubelde games. Op InsideGamer kreeg Metal Gear Solid 4 ook waardering. Zo beloonde Siem de game met één van de hoogste cijfers van 2008.
quote:
Homo topiquequote:
jij kon anders je ogen niet van de stripper afhouden tijdens de meet heb ik me laten vertellen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, lekker allemaal mannen in korte broekjes kijken
ik geloof dat ik ten tijde van de stripper het terras aan het schoonmaken wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij kon anders je ogen niet van de stripper afhouden tijdens de meet heb ik me laten vertellen...
Geloven doe je maar in de kerk/tempel/moskeequote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ik geloof dat ik ten tijde van de stripper het terras aan het schoonmaken was
Dat is ook mijn ervaringquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef Wessiej het volgende:
Amazon.co.uk verzenden duurt meestal 2 a 3 dagen.
En in de zandbaklanden in het midden-oosten hebben ze hem alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom zie ik bij alle winkels voor KZ2 een release date van de 27ste? In de EU komt ie toch al op de 25ste? De 27ste was toch voor de VS en Canada etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |