Je kan externe harde schijven in FAT32-formaat via USB aansluiten op je ps3. Je moet wel mapjes VIDEO, MUSIC en euhm IMAGE, dacht ik, aanmaken en dan je bestanden in de juiste mappen plaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Van het weekend een ps3 gekocht.
Alleen nu de vraag hoe ik films / mp3 op de ps krijg?
Ik begreep van iemand dat je een externe usb hd kan aansluiten en dan kopieeren?
Alleen in welk format moeten ze zijn, of moet ik de draadloos van de pc overzetten?
anyone?
13 maart ofzoiets dacht ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef Kingside het volgende:
Ik hoorde dat Fifa 09 trophies zou krijgen?
Leest alleen FAT32 en die heeft een maximum capaciteit van 4 GB. Met partition magic kun je gewoon een partitie aanmaken op je externe HDD en formatteren naar FAT32. Je kunt ook gewoon een USB stick gebruiken voor filmpjes en mp3's geen probleem.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Van het weekend een ps3 gekocht.
Alleen nu de vraag hoe ik films / mp3 op de ps krijg?
Ik begreep van iemand dat je een externe usb hd kan aansluiten en dan kopieeren?
Alleen in welk format moeten ze zijn, of moet ik de draadloos van de pc overzetten?
anyone?
WTF! meteen orderenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Deacon_Tigra op 16-02-2009 19:33:46 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |