Warm, maar je weet niet alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar daarom wassie niet terug hoor. Hij kwam terug toen ik zijn UI naast BT had weggehaald. En toen zag ie wolvendagen en bleef ie
Wat is er bedroevend aan?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Indeedio. Dat is zó niet de juiste manier om een chica te playen.
Playen? Dudes. We zijn een film aan het citeren.quote:
Iedereen mag het zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar 1) via internet2) waar iedereen het kan zien
Dat bedoel ik. Niet de goeie manier om een chick te playen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is er bedroevend aan?
[..]
[..]
Playen? Dudes. We zijn een film aan het citeren.
Zal best. Maar dat is m'n intentie ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Niet de goeie manier om een chick te playen.
Bushaltes die opeens ergens anders blijken te staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen en auto's![]()
Vrouwen, auto's en rotondes![]()
Vrouwen, auto's, rotondes en niet uitkijken
Pootjes gekregen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Bushaltes die opeens ergens anders blijken te staan.
Ik kom de laatste tijd zo weinig op school en in die stad dat een vriendin en ik niet doorhadden dat halte 4 wegens verbouwingen ergens anders stond.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd zo weinig op school en in die stad dat een vriendin en ik niet doorhadden dat halte 4 wegens verbouwingen ergens anders stond.Was ook nergens aangegeven ofzo.
Eh... Eerst stonden we er al tien minuten, toen moest de bus komen, hebben we nog eens tien minuten gewacht. Toen zijn we maar lopend gegaan. Maar het adres waar we naartoe waren gegaan (we moesten naar een fototentoonstelling) bleek het woonadres van de desbetreffende fotograaf te zijn en niet van de expositieruimte.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang stonden jullie daar voordat het doordrong?
Je wilde eerst sigaar gaan roken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:32 schreef Elmostyle het volgende:
Romanticussenwat gaan jullie morgen allemaal met jullie chick doen met valentijnsdag
ik had zelf eerst iets van, maar we gaan snowboarden
dus das nog best wel vet
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik nou zo geirriteerd van raken he! [ afbeelding ]
neequote:
aaargghhh, das idd kutquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik nou zo geirriteerd van raken he! [ afbeelding ]
Neuh (al weet ik niet hoe zij erover denktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neeIk wilde gewoon doen zoals ik normaal doe
iets speciaals hoeft niet perse op valentijnsdag lijkt mij
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:39 schreef Florian_ het volgende:
Hm, het valt toch redelijk tegen
[ afbeelding ]
Het vorige plaatje was spannender en mooierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:39 schreef Florian_ het volgende:
Hm, het valt toch redelijk tegen
[ afbeelding ]
idd kloptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh (al weet ik niet hoe zij erover denkt), maar 't is altijd leuk als er wél iets gebeurt, hè.
Je wordt bedankt. Dankzij jou mag ik naar een gesloten inrichting!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ja hoor ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jaa met mij alles lekker met jou?
QFTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal best. Maar dat is m'n intentie ook niet.
Nee. QFT betekent eigenlijk dat je het zo quote zodat jij dan niet meer kan ninja-editten, en dat het nageslacht dan weet dat wat in mijn post staat, was wat jij werkelijk hebt gezegd.quote:
Alleen maar omdat ik ook een filmpje postte he.quote:
Waarom zou ik die van jou bekijken snoesje? Ik hoor er toch heul geen geluid bijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik ook een filmpje postte he.En je hebt die van mij waarschijnlijk niet eens bekeken.
Dat was de garp.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik die van jou bekijken snoesje? Ik hoor er toch heul geen geluid bij!
Zou een actie van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Eh... Eerst stonden we er al tien minuten, toen moest de bus komen, hebben we nog eens tien minuten gewacht. Toen zijn we maar lopend gegaan. Maar het adres waar we naartoe waren gegaan (we moesten naar een fototentoonstelling) bleek het woonadres van de desbetreffende fotograaf te zijn en niet van de expositieruimte.We hebben dus bij elkaar een uur op een niet bestaande bus gewacht en als verdwaalde toeristen door de wijken gestruind. Toen we per bus terugkwamen bij het station, merkten we dat we opeens heel ergens anders uitstapten. "Hey!
Dus híér hadden we moeten staan op de heenweg. [
Oké.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. QFT betekent eigenlijk dat je het zo quote zodat jij dan niet meer kan ninja-editten, en dat het nageslacht dan weet dat wat in mijn post staat, was wat jij werkelijk hebt gezegd.
Tsja, ach ja... vrijdag de dertiende, hè.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een actie van mij kunnen zijn
Ik kon er wel om lachen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DAT IS GEEN LEUKE GRAP VERDOMME!
Maar ze komen toch hard.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:02 schreef Lakitu het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)3deca042b6f17b4a1d3d
Ik moest lachen.
Misschien moet je het linkje nog een keer posten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:03 schreef Lakitu het volgende:
Zeg BT, kun jij het geluid bij dat filmpje wel horen:
Anders wist ze toch helemaal niet welk filmpje ik bedoelde.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien moet je het linkje nog een keer posten.
Euhm, NEE.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:03 schreef Lakitu het volgende:
Zeg BT, kun jij het geluid bij dat filmpje wel horen:
Deze toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders wist ze toch helemaal niet welk filmpje ik bedoelde.
Zitten zeker goeie tussen hoowr:quote:
Die van Gino Pietermaai & Kamal is goed.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van Gino Pietermaai & Kamal is goed.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, ach ja... vrijdag de dertiende, hè.
Is dat waar Rico nogal slecht is en waar Typhoon stukken slechter is dan op zijn album?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zitten zeker goeie tussen hoowr:
Hier kun je bijv. niet op haten.![]()
Die was wel grappig inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alsnog.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dat waar Rico nogal slecht is en waar Typhoon stukken slechter is dan op zijn album?![]()
Ik wens niet aangesproken te worden met 'heer'.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga loesoe, heren. We spreken elkaar morgen. OUT.
Dr. Bt, dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet aangesproken te worden met 'heer'.
Dr. Bt?quote:
Gino Pietermaaiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gino Pietermaai is beslist wel goed jaaquote:
Jij ook al niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet aangesproken te worden met 'heer'.
Hijs gewoon vetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gino Pietermaai is beslist wel goed jaa!
Maar is het bij jullie ook niet zo dat hij ontzettend word overhyped?Dan is voor mij de lol er echt wel een keer af. En dan heb je nog van die wereldvreemden die vandaag pas Gino kennen en ermee rondzwaaien alsof ze de primeur in handen hebben[ afbeelding ]
Ja wel doen, zometeen heb je de poppen aan het dansen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Elmostyle het volgende:
hmm, kzie alleen m'n chi morgen nietsms'je met valentijn
Romantisch
Defineer Chi.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Elmostyle het volgende:
hmm, kzie alleen m'n chi morgen nietsms'je met valentijn
Romantisch
Snelle leerling.quote:
Hooguit een paar pondjes te veel, maar om hem nou vet te noemen vind ik een beetje ver gaan.quote:
Joh.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
Die 101barz wintersessie van youssef en gino pietermaai is best slecht want die yousseft playbackt gewoon
Mijn held, wat doe jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
Die 101barz wintersessie van youssef en gino pietermaai is best slecht want die yousseft playbackt gewoon
En het is trouwens Kamalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
Dan kun je vanavond toch wel een leven hebben?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
SAAAAAAAI. Waarom heb ik geen levenoohjaaa.. omdat ik morgenochtend om 10 uur in de auto moet zitten
![]()
Ik dacht chimeid.quote:
okiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel doen, zometeen heb je de poppen aan het dansen.
Chickie, Chimeidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht chimeid.
Kun je nagaan wat een verwarring je veroorzaakte
Je gewoon zoiets, melden dat je een verrassing hebt en dan een klein cadeautje kopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okijij tips van een lief sms'je
of gewoon iets in trand van "Hee liefie^^ hou van je^^ fijne valentijn, heb zin in morgen^^ xxx <3" ofzo xD ?
Heb je een stuk kanker in je schedel zitten ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
of gewoon iets in trand van "Hee liefie^^ hou van je^^ fijne valentijn, heb zin in morgen^^ xxx <3" ofzo xD ?
Hai liefje, zelfs al raak je verlamd, moet ik dagelijks je stoma verschonen, dan nog hou ik van je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe, naar je opa en oma?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
SAAAAAAAI. Waarom heb ik geen levenoohjaaa.. omdat ik morgenochtend om 10 uur in de auto moet zitten
![]()
Als iemand ook maar één keer ^^ in een smsje zou zetten zou ik spontaan gaan kotsen en het uitmaken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan kun je vanavond toch wel een leven hebben?
okiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gewoon zoiets, melden dat je een verrassing hebt en dan een klein cadeautje kopen.
Succes gegarandeerd
Hihihiihihihi jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe, naar je opa en oma?
wtfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je een stuk kanker in je schedel zitten ofzo
Chimeid is toch een scharrel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Chickie, ChimeidAllemaal 't zelfde
juahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef reetveter het volgende:
I WANT TO GET HIGH I WANT TO GET HIGH BUT I NEVER KNEW WHY
Brak = beterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaan!
Kankerjong, ik zit beneden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciale dank naar PK en BK![]()
[ afbeelding ]
Tiettuuhhhh !!!!!1111 het zal toch eens niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had beloofd fit te zijn, die ene keer in het jaar dat we naar opa en oma gaan!
BOEHOEHOEquote:
ahjaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chimeid is toch een scharrel?
Scharrel is anders dan een vriendin, neem ik aan
Brak is niet coolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Brak = beter
BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM
Hoe weet jij dat chimeid een scharrel is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chimeid is toch een scharrel?
Scharrel is anders dan een vriendin, neem ik aan
Ze loopt al 878 delen mee hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat chimeid een scharrel is?
Een chimeid is toch gewoon een lekker chickiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
Je moet m in één keer kijken johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga weer even wat van The Big Lebowski kijken!
Mijn halve klas wist dat destijds niet, en ik doe havo. Dus zo gek vind ik het nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar 4ebe schijnt ervaring mee te hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een chimeid is toch gewoon een lekker chickie? Dacht ik tenminste.
Wat voor randdebielen heb je in jouw lijst staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
Antoine zegt:
ga je gouv vnaaf?
Joey zegt:
Nein, mein Fuhrer
Antoine zegt:
wat?
Joey zegt:
Nee
Antoine zegt:
wat is mein fuhrer
Ik heb die film al minstens 10x gezien. Hij staat op mijn computer, ik ken alle quotes bijna uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet m in één keer kijken joh!
Dan geloven we haar maar hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar 4ebe schijnt ervaring mee te hebben.
[..]
Wat voor randdebielen heb je in jouw lijst staan.Oh wacht.
Weet je klas wel wanneer de 2e oorlog was ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn halve klas wist dat destijds niet, en ik doe havo. Dus zo gek vind ik het niet![]()
Wat ik wel gek vind is dat jij zo'n dom iemand je leider noemt
Geweldig.quote:
Grapjasje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar 4ebe schijnt ervaring mee te hebben.
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb die film al minstens 10x gezien. Hij staat op mijn computer, ik ken alle quotes bijna uit mijn hoofd![]()
Meestal lach ik al voordat de grap gemaakt word, want dan weet ik al wat er komt
Bwhehe. Telkens als die Peugot reclame kwam zei ik dat ik 'm wilde hebben en mijn moeder stemde in, dacht dat ie nooit op single zou komen, maar niets was minder waar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig.
Ik kan het lied zelfs meezingen.
Stacy - rijlessenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck ik wil die vinden met dat Knight Rider toontje. Wie weet hoe die heet?
Je moet trouwens even het album Silent Shout van The Knife downloaden, ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwhehe. Telkens als die Peugot reclame kwam zei ik dat ik 'm wilde hebben en mijn moeder stemde in, dacht dat ie nooit op single zou komen, maar niets was minder waar.
Die heb ik al gedownload. Ik heb 'm alleen nog niet zo vaak geluisterd. Zal het eens wat meer doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet trouwens even het album Silent Shout van The Knife downloaden, ben benieuwd wat je ervan vindt.Ik vind het geweldig.
Bron.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik lees trouwens over dat chimeid vriendin zou moeten betekenen!
wtf ben jij voor een guido danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
wtf ben jij voor een guido danIk zou het gelijk uitmaken als ik zo'n smsje kreeg
Waarom van die vage tekens erin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]. oke, jij betere tips
Wat moet ik dan sturen"Hoi, neuqen? xxx <3"
Ik heb al een tip gegeven, verdeuri.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
Probeer <3 ^^ en dat soort dingen weg te halen, dan kun je het al bijna niet meer verkeerd doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
Juist nietquote:
Toen mijn duitsleraar naar mij toe snauwde dat ik mijn mond moest houden zei ik: 'Ja mein Fuhrer !'.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zei trouwens eens Gütentag mein Führer tegen mijn Duitse leraar, maar die was homo. En vond het niet echt een leuk grapje
He Bt, lelly.quote:
Ik denk dat jij daar niet graag aan mee doet. Zomaar een gedachte hoorquote:
Volgens Paul wel hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, droeg Marc-Marie al die tijd een pruik?
Waaraanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar niet graag aan mee doet. Zomaar een gedachte hoor
Moker geil?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:13 schreef bloodysunday het volgende:
Meiden die met elkaar zoenen zijn gewoon moker geil
Jij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
BT heb jij wel eens met een meisje gezoend?
Ahhh, dát!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aan je eigen geslacht kussen
Wel meer dan eensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
BT heb jij wel eens met een meisje gezoend?
Veel plezier. xDquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moker geil?_!
Ik ga truitje kopen swa's tot zo <3 xD hihi xxx
ja moker zeggen ze hier best wel veel in west friesland, het is zal maar zeggen iets als ongelooflijk. Ongelooflijk lekker ongelooflijk kut.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moker geil?_!
Lesbo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh, dát!
[..]
Wel meer dan eenshaha.
quote:
"Truitje" klinkt zo verwijfd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moker geil?_!
Ik ga zo ook maar eens beginnenquote:
Jawelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat jij nog nooit met een jongen hebt gezoend he?
QFTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
meiden met meiden is niet zo erg, jongens met jongens wel
Ja, lopen maar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef behangplakker het volgende:
Joey heeft de enige fiets meegenomen terwijl ik zometeen iemand van het station af moet halen.
Nee wel een auto 7.gifquote:
Ik denk dat ik een fiets van de buren leen, als ze er zijnquote:
Chick?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef behangplakker het volgende:
Joey heeft de enige fiets meegenomen terwijl ik zometeen iemand van het station af moet halen.
Die zijn er heul niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee wel een auto 7.gif
[..]
Ik denk dat ik een fiets van de buren leen, als ze er zijn
Aangezien Jos er niet was had ik de vraag inderdaad van jou verwachtquote:
waarom nou weer van mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aangezien Jos er niet was had ik de vraag inderdaad van jou verwachtIk zeg niks zodat de vraag over pics ook niet komt
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, meer dan 1 chickquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef bloodysunday het volgende:
maar het is dus een chick dat is duidelijk![]()
Ja, du'uhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef bloodysunday het volgende:
maar het is dus een chick dat is duidelijk![]()
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, meer dan 1 chick
Wist ik wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ook!
Doe dat maar, anders gaan oma en opa nog rare dingen denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
Mn haar stinkt naar rookdus ik ga het even wassen, tot laturrrr
!
Stoppen met roken danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
Mn haar stinkt naar rookdus ik ga het even wassen, tot laturrrr
!
Anders heb ik wel een fiets voor je, maar probleem is dat je alsnog moet lopen dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga vast een fiets regelenTot strakjes
Ik rook ook niet maar mijn haren stinken ook vaak naar rookquote:
Vetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en BP, een meisje dat ik ken heeft een paard dat Jazz heet!
Of jij gaat naar het station en geeft hem aan haarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Anders heb ik wel een fiets voor je, maar probleem is dat je alsnog moet lopen dan.
Zou een optie zijn, maar weet heul niet wie dat is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of jij gaat naar het station en geeft hem aan haar
Kom naar mij toe, i like when girls kiss girlsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ook!
Ik speelde in een Jazz bandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en BP, een meisje dat ik ken heeft een paard dat Jazz heet!
Jazz-muziekquote:
Mijn buren hadden 4 fietsen, 1 had iemand al mee, de andere 3 waren kapotquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Even men fietsje maar naar het station bregen, bp is duidelijk geen casanova!
Ich war dingen regelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef bloodysunday het volgende:
doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
Ga lopen dat is romantischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jazz-muziek![]()
[..]
Mijn buren hadden 4 fietsen, 1 had iemand al mee, de andere 3 waren kapot![]()
Maar dankje![]()
Ja, ik loop haar ook wel wat tegemoet. Ze weet niet precies waar ik woonquote:
ait okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom van die vage tekens erin?
En zeg kus ipv xxx, da's voor homo's
Heb je pics van der?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik loop haar ook wel wat tegemoet. Ze weet niet precies waar ik woon
Picca's.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb net even een hendig sjiek truitje gescoord togh jwt
Ben geen vriend van haar hyves, dus neequote:
maak foto dat jij je hand bij der in der broek hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben geen vriend van haar hyves, dus neeHeb alleen Fok!kers op hyves he jwz
![]()
Vraag zo wel even
Hilfingah?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb net even een hendig sjiek truitje gescoord togh jwt
Dat valt me van je tegen. Ik verwacht dat je ging vragen of ik een foto van haar zonder broek hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
maak foto dat jij je hand bij der in der broek hebt
Ok ik maak het goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Ik verwacht dat je ging vragen of ik een foto van haar zonder broek had
Joah, I know.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jaikwait
lacoste is ook die shiiiiit
Nee, ik fap nergens op waar de halve SC al op faptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ok ik maak het goed
maak een foto van der als ze poedelnaakt is?
Ik dacht dat jij haar wel een eindje weg kon brengen, en dan belde ik later welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Zozo daar was ik weer, sterveskoud buiten hé. Ik had haar nog bijna weggebracht ook nog, want ze wist de weg niet en bp belde maar niet
Als shil niet was geweest had ik het ook gedaan, terwijl dat niet in de vraag stond. Ik moest alleen een fiets wegbrengen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij haar wel een eindje weg kon brengen, en dan belde ik later welHeb haar al opgebeld enzulks
wat is mn vetta ava?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef Silentalarm het volgende:
luc waar is je vette ava gebleven?
.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
hoivriendjeswaarzijnjulliegblevenikmisjullienual
Ik bedoel de weg wijzenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als shil niet was geweest had ik het ook gedaan, terwijl dat niet in de vraag stond. Ik moest alleen een fiets wegbrengen!
heb ik ook wel is last vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Silentalarm het volgende:
vernieuwen op pagina 5 terwijl we op pagina 6 zitten is echt kankahvet.
nee niet echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie nog plannen voor vanavond?
Ik zei ook: Enkstraat door kruisingoversteken eerste rechts en dan weet je het wel, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik bedoel de weg wijzenMaarja, Sohil komt hier weer allerlei films vragen
Sorry, ik ben een spelbreker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
vet 3posts achter elkaar, nu dus 4
kut toch niet
neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie nog plannen voor vanavond?
hoe kun je nou op vrijdag avond, als iedereen bier aan het drinken is en andere plezierige dingen aan het doen is, en jij thuis op je kamertje treurig achter je computer zit, over iets boeiends pratenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ga eens een boeiend gesprek voeren!
Vertel jij is wat leuksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ga eens een boeiend gesprek voeren!
Kijk maar uit, straks wil ze iets met jou.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAH, mn neuksletje heeft het uit met haar vriend
eensch, niet is.quote:
joah, sexquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wil ze iets met jou.
Ik ben moe. Ik heb zin om te slapen zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoe kun je nou op vrijdag avond, als iedereen bier aan het drinken is en andere plezierige dingen aan het doen is, en jij thuis op je kamertje treurig achter je computer zit, over iets boeiends praten![]()
Op zo'n moment hoor je jezelf op te hangen, je polsen door te snijden, en de emo uit te hangen, en geen leuke gesprekken te voeren
Blablablalalalakwjerioawjefpoasdifjaopwieynvjfasio;dufcn aerwn8cruwerc sdkjfaslkfjsaldkfajwoieruwar.quote:
Zei Robert dat ja?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef bloodysunday het volgende:
JELLE ROBERT HAD TROUWENS TOEGEGEVEN DAT HIJ ROCKMUZIEK TOCH WEL EEN BEETJE LEUK VOND
of ben ik nu weer aan het msne?
aansteller. ik had 1e 2 uur vrij en ik was om kwart over 8 al op school. dat is pas kut. want dan ben je er niet op ingesteld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik was vandaag al om 7:45 op school. Ben nu helemaal kapot
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei Robert dat ja?Robert zei tegen mij dat hij genitale wratten had.
zolang ze pijpt is het toch goed?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wil ze iets met jou.
Een goede blowjob maakt een slechte relatie niet opeens goed hoor vrees ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zolang ze pijpt is het toch goed?
msn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef bloodysunday het volgende:
JELLE ROBERT HAD TROUWENS TOEGEGEVEN DAT HIJ ROCKMUZIEK TOCH WEL EEN BEETJE LEUK VOND
of ben ik nu weer aan het msne?
oh tegen mij zei hij dat er in eens rare oranje bulten uit zijn dop groeiden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei Robert dat ja?Robert zei tegen mij dat hij genitale wratten had.
Dat is denk ik niet goed? Of is dat deze zomer ook in?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh tegen mij zei hij dat er in eens rare oranje bulten uit zijn dop groeiden.
een slechte blowjob maar een relatie wel opeens slecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een goede blowjob maakt een slechte relatie niet opeens goed hoor vrees ik!
Dat is niet leuk joh, vertel is wat echts leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blablablalalalakwjerioawjefpoasdifjaopwieynvjfasio;dufcn aerwn8cruwerc sdkjfaslkfjsaldkfajwoieruwar.
nee deze zomer alleen gefrituurde aids foetussen toch>?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet goed? Of is dat deze zomer ook in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |