waarom nou weer van mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aangezien Jos er niet was had ik de vraag inderdaad van jou verwachtIk zeg niks zodat de vraag over pics ook niet komt
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, meer dan 1 chickquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef bloodysunday het volgende:
maar het is dus een chick dat is duidelijk![]()
Ja, du'uhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef bloodysunday het volgende:
maar het is dus een chick dat is duidelijk![]()
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, meer dan 1 chick
Wist ik wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ook!
Doe dat maar, anders gaan oma en opa nog rare dingen denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
Mn haar stinkt naar rookdus ik ga het even wassen, tot laturrrr
!
Stoppen met roken danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
Mn haar stinkt naar rookdus ik ga het even wassen, tot laturrrr
!
Anders heb ik wel een fiets voor je, maar probleem is dat je alsnog moet lopen dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga vast een fiets regelenTot strakjes
Ik rook ook niet maar mijn haren stinken ook vaak naar rookquote:
Vetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en BP, een meisje dat ik ken heeft een paard dat Jazz heet!
Of jij gaat naar het station en geeft hem aan haarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Anders heb ik wel een fiets voor je, maar probleem is dat je alsnog moet lopen dan.
Zou een optie zijn, maar weet heul niet wie dat is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of jij gaat naar het station en geeft hem aan haar
Kom naar mij toe, i like when girls kiss girlsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, haar 3 lesbische zusjes komen ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |