Moker geil?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:13 schreef bloodysunday het volgende:
Meiden die met elkaar zoenen zijn gewoon moker geil
Jij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
BT heb jij wel eens met een meisje gezoend?
Ahhh, dát!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aan je eigen geslacht kussen
Wel meer dan eensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
BT heb jij wel eens met een meisje gezoend?
Veel plezier. xDquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moker geil?_!
Ik ga truitje kopen swa's tot zo <3 xD hihi xxx
ja moker zeggen ze hier best wel veel in west friesland, het is zal maar zeggen iets als ongelooflijk. Ongelooflijk lekker ongelooflijk kut.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moker geil?_!
Lesbo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh, dát!
[..]
Wel meer dan eenshaha.
quote:
"Truitje" klinkt zo verwijfd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moker geil?_!
Ik ga zo ook maar eens beginnenquote:
Jawelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat jij nog nooit met een jongen hebt gezoend he?
QFTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
meiden met meiden is niet zo erg, jongens met jongens wel
Ja, lopen maar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef behangplakker het volgende:
Joey heeft de enige fiets meegenomen terwijl ik zometeen iemand van het station af moet halen.
Nee wel een auto 7.gifquote:
Ik denk dat ik een fiets van de buren leen, als ze er zijnquote:
Chick?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef behangplakker het volgende:
Joey heeft de enige fiets meegenomen terwijl ik zometeen iemand van het station af moet halen.
Die zijn er heul niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee wel een auto 7.gif
[..]
Ik denk dat ik een fiets van de buren leen, als ze er zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |