Warm, maar je weet niet alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar daarom wassie niet terug hoor. Hij kwam terug toen ik zijn UI naast BT had weggehaald. En toen zag ie wolvendagen en bleef ie
Wat is er bedroevend aan?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Indeedio. Dat is zó niet de juiste manier om een chica te playen.
Playen? Dudes. We zijn een film aan het citeren.quote:
Iedereen mag het zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar 1) via internet2) waar iedereen het kan zien
Dat bedoel ik. Niet de goeie manier om een chick te playen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is er bedroevend aan?
[..]
[..]
Playen? Dudes. We zijn een film aan het citeren.
Zal best. Maar dat is m'n intentie ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Niet de goeie manier om een chick te playen.
Bushaltes die opeens ergens anders blijken te staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen en auto's![]()
Vrouwen, auto's en rotondes![]()
Vrouwen, auto's, rotondes en niet uitkijken
Pootjes gekregen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Bushaltes die opeens ergens anders blijken te staan.
Ik kom de laatste tijd zo weinig op school en in die stad dat een vriendin en ik niet doorhadden dat halte 4 wegens verbouwingen ergens anders stond.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd zo weinig op school en in die stad dat een vriendin en ik niet doorhadden dat halte 4 wegens verbouwingen ergens anders stond.Was ook nergens aangegeven ofzo.
Eh... Eerst stonden we er al tien minuten, toen moest de bus komen, hebben we nog eens tien minuten gewacht. Toen zijn we maar lopend gegaan. Maar het adres waar we naartoe waren gegaan (we moesten naar een fototentoonstelling) bleek het woonadres van de desbetreffende fotograaf te zijn en niet van de expositieruimte.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang stonden jullie daar voordat het doordrong?
Je wilde eerst sigaar gaan roken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:32 schreef Elmostyle het volgende:
Romanticussenwat gaan jullie morgen allemaal met jullie chick doen met valentijnsdag
ik had zelf eerst iets van, maar we gaan snowboarden
dus das nog best wel vet
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik nou zo geirriteerd van raken he! [ afbeelding ]
neequote:
aaargghhh, das idd kutquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik nou zo geirriteerd van raken he! [ afbeelding ]
Neuh (al weet ik niet hoe zij erover denktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neeIk wilde gewoon doen zoals ik normaal doe
iets speciaals hoeft niet perse op valentijnsdag lijkt mij
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:39 schreef Florian_ het volgende:
Hm, het valt toch redelijk tegen
[ afbeelding ]
Het vorige plaatje was spannender en mooierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:39 schreef Florian_ het volgende:
Hm, het valt toch redelijk tegen
[ afbeelding ]
idd kloptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh (al weet ik niet hoe zij erover denkt), maar 't is altijd leuk als er wél iets gebeurt, hè.
Je wordt bedankt. Dankzij jou mag ik naar een gesloten inrichting!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ja hoor ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jaa met mij alles lekker met jou?
QFTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal best. Maar dat is m'n intentie ook niet.
Nee. QFT betekent eigenlijk dat je het zo quote zodat jij dan niet meer kan ninja-editten, en dat het nageslacht dan weet dat wat in mijn post staat, was wat jij werkelijk hebt gezegd.quote:
Alleen maar omdat ik ook een filmpje postte he.quote:
Waarom zou ik die van jou bekijken snoesje? Ik hoor er toch heul geen geluid bijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik ook een filmpje postte he.En je hebt die van mij waarschijnlijk niet eens bekeken.
Dat was de garp.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik die van jou bekijken snoesje? Ik hoor er toch heul geen geluid bij!
Zou een actie van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Eh... Eerst stonden we er al tien minuten, toen moest de bus komen, hebben we nog eens tien minuten gewacht. Toen zijn we maar lopend gegaan. Maar het adres waar we naartoe waren gegaan (we moesten naar een fototentoonstelling) bleek het woonadres van de desbetreffende fotograaf te zijn en niet van de expositieruimte.We hebben dus bij elkaar een uur op een niet bestaande bus gewacht en als verdwaalde toeristen door de wijken gestruind. Toen we per bus terugkwamen bij het station, merkten we dat we opeens heel ergens anders uitstapten. "Hey!
Dus híér hadden we moeten staan op de heenweg. [
Oké.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. QFT betekent eigenlijk dat je het zo quote zodat jij dan niet meer kan ninja-editten, en dat het nageslacht dan weet dat wat in mijn post staat, was wat jij werkelijk hebt gezegd.
Tsja, ach ja... vrijdag de dertiende, hè.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een actie van mij kunnen zijn
Ik kon er wel om lachen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DAT IS GEEN LEUKE GRAP VERDOMME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |