Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Up yours.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jullie veranderen zelf de OP maarof update de wiki eens
*doet broek uit* Give it to me baby.quote:
Volgens mij is het sowieso lang geleden dat je ooit een der mondhoeken omhoog hebt laten krullen. Ik vermoed dat je depressief bent. Voor de officiële diagnose is er echter een huistuinenkeukenpsycholoog nodig en dat ben ik niet. Xennia?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap jij nou maar gewoon met je gebagger, het is al lang geleden dat ik ook maar een mondhoek omhoog kon krullen bij het lezen van een post van jou.
zeg lieverd, doe eens niet zo zuigenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso lang geleden dat je ooit een der mondhoeken omhoog hebt laten krullen. Ik vermoed dat je depressief bent. Voor de officiële diagnose is er echter een huistuinenkeukenpsycholoog nodig en dat ben ik niet. Xennia?
remlof kan zich zelf best verdedigene, ben jij z'n papa?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg lieverd, doe eens niet zo zuigen
Dat zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:45 schreef Echo99 het volgende:
D'r moet effe een seal van ontopic worthiness op iig
en toch vind ik het een TTT waardige topicquote:
nana, je kan ook netjes vragen of ik nog ff naar je topic wil kijken lieve Barraquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat nou bier en tietentopic ik ga weg... dat heeft er niets mee te maken!
kut modje
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nana, je kan ook netjes vragen of ik nog ff naar je topic wil kijken lieve Barra
je had gelijk, is al weer open hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar ja maar.. de laatste 5 topics die ik in onz heb gemaakt tyf je gelijk dicht..
heb het idee dat je niet naar mn topics kijkt maar naar mn username![]()
spijt me dat ik gemeen deed t hupt.. zou je er alsjeblieft nog eens naar willen kijken?
dank je wel
gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
Zeg hup,
Van waar al die slotjes?!
nah, jullie waren zo weer in de SC gesliptquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:46 schreef Olep het volgende:
Die reactie was gewoon ontopic H_h.
Was gerelateerd met het onderwerp van de op.
Maar dat waren we NOG niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, jullie waren zo weer in de SC geslipt
ok danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:53 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar dat waren we NOG niet.
H_h, het is nog 4 uurStrijk over je hart.
dank uquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben oprecht geïnteresseerd in de avonturen van JobV, dus gooi Goeie smoesjes voor school weer eens open. Dalijk moeten we de ontknoping missen.
Och, het blijft een soapiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben oprecht geïnteresseerd in de avonturen van JobV, dus gooi Goeie smoesjes voor school weer eens open. Dalijk moeten we de ontknoping missen.
Daar dank ik je voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Och, het blijft een soapie
game on Ludo
dat kan ook, iig bedankt voor de FBquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar dank ik je voor.
Wanneer een topic verbaggerd dreigt te raken zou je ook gewoon die reacties weg kunnen halen ipv er direct een slotje op te gooien. Het topic zelf is namelijk best leuk.
dan had alles zo'n beetje weggehaald moeten worden want ontopic is het allang niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar dank ik je voor.
Wanneer een topic verbaggerd dreigt te raken zou je ook gewoon die reacties weg kunnen halen ipv er direct een slotje op te gooien. Het topic zelf is namelijk best leuk.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat kan ook, iig bedankt voor de FB
Joh, een topic krijgt een andere wending. Het gaat niet meer over de OP maar over TS. Dat wil daardoor niet direct zeggen dat het nu direct een kuttopic is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan had alles zo'n beetje weggehaald moeten worden want ontopic is het allang niet meer
jij wintquote:Op zondag 15 februari 2009 12:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Goeiesmorgens deze zondag de 15de februari 2009
Nou doe ik eens vrolijk mee, gooi je mijn kwaliteitstopic (waar ik een half uur op heb zitten zwoegen) zomaar dicht. En dat terwijl het voor veel Fok!kers niet eens ochtend is .... die moeten nog wakker worden.
he pipo, je kan ook gewoon vragen oftie weer open magquote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
Mijn God, het_hupt!
Ken je users, verdomme.
Ha ha ha, je vader!
Dit kan iets worden. Helemaal met Intx als TS. Dit heeft niks met de video an sich te maken, dus je verwijzing naar het funny links, pics en clips-topic slaat als een forel op een mattenklopper.
Mods die dat soort topics op slot gooien (en andere, mindere open laten) en irrelevante verwijzingen doen in de lapo, wíl ik niet kennen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
he pio, je kan ook gewoon vragen oftie weer open mag
en ja dat was al van plan
ken je mods ook IQM
houden zoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Mods die dat soort topics op slot gooien (en andere, mindere open laten) en irrelevante verwijzingen doen in de lapo, wíl ik niet kennen.
P.S. Pio?
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef NJ het volgende:
En hij was me laatst twee keer op een dag te snel af met een slotje. Dat gebeurde me vroeger nooit. Daar word ik onzeker van.
mulitiquotequote:
ja, zal de bagger ff opruimenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef LudoSanders het volgende:
Kan Mel Gibson Lol'd... wut?! opgeruimd worden? Een potentieel pareltje tussen alle baggertopics.
Mooi, vergeet je eigen posts niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja, zal de bagger ff opruimen
mwah, en de rest van je opmerking is weer zo relatief
¿que?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi, vergeet je eigen posts niet.
doe die linkjes een aanklikken dan lieve huiliequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mel Gibson Lol'd... wut?! & Mel Gibson Lol'd... wut?!
graag gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:36 schreef IQM het volgende:
Thanks, H_h. En LS voor het wijzen op de bagger die nu weg is.
Ja ze zijn weg, goed bezig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe die linkjes een aanklikken dan lieve huilie
en geef iemand ook de tijd jah?
huppelquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja ik vroeg mij inderdaad ook af waar alle ONZmods heen zijn! Murp zie ik nog amper, snakey een hele tijd niet gezien en sowieso niet zien modden en NJ, tja, foutje in de index ofzo?
Hij kan het wel alleen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:22 schreef murp het volgende:
[..]
huppel
mijn PC is stuk en ik heb niet zon ubermobieltje waarmee ik het internet op kan, tis gewoon wachten totdat ik mn pc weer heb, waarschijnlijk zaterdag weer
maar hulp zou heus wel welkom zijnquote:
nope, een offtopic reactie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Het verbale verschil tussen een man en vrouw....
dat was ontopic stuk sjaggerijn
dat was een toevoeging op haar reactie een uitbreiding ervan dus zwaar ontopic.quote:
Sjerren en ik hebben het erover gehad en blijkbaar was het te positief voor vrouwen en dus daarom offtopicquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef remlof het volgende:
Volgens mij was het wel ontopic, Het_huppelmutst
ook gij Brutus?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef remlof het volgende:
Volgens mij was het wel ontopic, Het_huppelmutst
ik vind je nog wel lief hoorquote:
Banrequest?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef WurM het volgende:
De potentiele nachtbagger wordt verkloot door die user met dezelfde nickname en UI als ik heb
ik had er hier nog een paar liggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 04:21 schreef Olep het volgende:
Slotjes gezocht.
Ik vond het wel een leuk lijstje.![]()
![]()
![]()
Stel, je MOET kiezen
Stel, je MOET kiezen
Stel, je MOET kiezen
Stel, je MOET kiezen
Dawnbreaker; Stel, je MOET kiezen
Stel, je MOET kiezen laten trekken
Stel, je MOET knielen
Stel, je MOET kiezen
Stel, je MOET niezen
Stel je moet piesen
Stel je moet kiesen
Thanks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 04:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had er hier nog een paar liggen
Daarom noem ik je ook een incompetente kutkneus, in drie baggertopics post je mee (voor zover je kan spreken van meeposten, je kan het ook postopkrikken noemen) Dat heeft niks met smaak te maken, maar een gebrek aan inzicht en een bewijs van incompetentie.quote:
Welkom op een forum, de kans dat iemand een topic opent is vrij groot. Dat dat nog uigelegd moet worden aan iemand die zichzelf moderator noemt.quote:2 JIJ hoeft deze topic niet te bekijken
Zoals Bos ooit eens zei: Je draait en je liegt! Een paar weken geleden schreef je:quote:3 je neemt je zelf niet eens serieus, hoe moet ik dat dan doen?
Het is inmiddels wel duidelijk dat je ONZ niet eens serieus neemt maar gebruikt als je eigen bagger/postopkrik speelplaatsje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vanwege je formidabele staat van dienst, zal ik een oogje dicht knijpen
Zodra ze ik heb zal ik ze waarschuwen voor jou als Yvonne van Hertum me niet al voor is geweest.quote:ps groeten aan je kleinkinderen
waarvan aktequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:50 schreef Dirkh het volgende:
H_h dat evaluatie topic heb je inmiddels wel verdient, open het zelf maar. Maar eerst het topic verdedigen, wat overigens kansloos was met een belachelijke reactie en dan vervolgens sluiten om te voorkomen dat er een reactie op jouw post komt, noopt mij om hier maar even te reageren:
[..]
Daarom noem ik je ook een incompetente kutkneus, in drie baggertopics post je mee (voor zover je kan spreken van meeposten, je kan het ook postopkrikken noemen) Dat heeft niks met smaak te maken, maar een gebrek aan inzicht en een bewijs van incompetentie.
[..]
Welkom op een forum, de kans dat iemand een topic opent is vrij groot. Dat dat nog uigelegd moet worden aan iemand die zichzelf moderator noemt.
[..]
Zoals Bos ooit eens zei: Je draait en je liegt! Een paar weken geleden schreef je:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat je ONZ niet eens serieus neemt maar gebruikt als je eigen bagger/postopkrik speelplaatsje.
[..]
Zodra ze ik heb zal ik ze waarschuwen voor jou als Yvonne van Hertum me niet al voor is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |