Ga anders even op hyves zoeken naar chickies die even oud zijn als jou en in dezelfde stad wonenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:39 schreef JobV het volgende:
ja maar ik weet niet meer zeker of ik wel ga want gisteren wou ik wel maar nu weet ik het niet meer zeker
Nee, want ik heet geen Job en mijn fiets moet nog over de sloot heen gegooid worden door een wandelende rat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:54 schreef Homp_Vet het volgende:
Job wil je misschien 2 theezakjes ruilen voor een mars en een snickers uit 1996?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee, want ik heet geen Job en mijn fiets moet nog over de sloot heen gegooid worden door een wandelende rat.
Je gaat wel! Morgen posten op je blog!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:39 schreef JobV het volgende:
ja maar ik weet niet meer zeker of ik wel ga want gisteren wou ik wel maar nu weet ik het niet meer zeker
Ga maar lekker op stap, en als je er al aan toe bent/ als het je lukt versier je ook nog wel een paar meisjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef JobV het volgende:
hoezo omdat ik vanavond op stap ga? wat is daar dom aan want iedereen doet dat toch?
het vertrouwen alleen alquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:27 schreef Starzky het volgende:
[..]
Ga maar lekker op stap, en als je er al aan toe bent/ als het je lukt versier je ook nog wel een paar meisjes
iedereen begint toch zoals JobVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:32 schreef Starzky het volgende:
[..]
iedereen begint toch zoals JobV
en sommigen blijven hun hele leven lang een JobVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en sommigen blijven hun hele leven lang een JobV
8 uurquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:40 schreef JobV het volgende:
hoi iedereen
we gaan vanavond!!! ik ga nu mijn mooiste kleren aan doen enzovoort en gel in mijn haren doen. dalijk ga ik weer terug naar mike om nog wat bier te drinken ha-ha. ron en berry gaan ook alletwee mee.
ik heb er wel zin in nu. hoelaat moet je ongeveer gaan op stap?
wel graag snel reageren want ik ben zo weer naar mike
Zo snel maak je je er niet vanaf mannetje, voor de draad ermee! Details willen we lezen.quote:
en dat kan niet omdat?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef JobV het volgende:
fotos heb ik niet ha-ha. ik kan toch geen fototoestel meenemen opstap
en weet je nu wel wie dat meisje is of nietquote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef JobV het volgende:
ik kende haar niet maar toen ik het gaf mocht kon ik even bij haar en haar vriendinnen staan. en toen moest ik dus plassen en waren ze weg jammer genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |