ik voel serieus waar mee met jobquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef Echo99 het volgende:
Bloggend Nederland ontdekt Fok!
Kom op zeg... Een beetje leedvermaak. Er heeft toch niemand last van? En dan gelijk die zure reacties van van al die Crewleden tussendoor... Er is niemand afgezeken, niemand gekwetst, niemand uitgescholden...
De naam is Armageddon. Aangenaam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Homp_Vet het volgende:
[Newbies] SC voor de non-elite users.. zonder jesters
Geen SC in ONZ? Het oldbies topic dan?
Here we go.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De naam is Armageddon. Aangenaam.
Aangenaam, en nu?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De naam is Armageddon. Aangenaam.
Dit bedoelde ik dus met zure reacties...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jawel, dat joch heeft er last van, de definitie van leedvermaak is toch dat het altijd ten koste van iemand anders gaat, of heb ik een memo gemist?
Ik vond het simpelweg lullig om iemand die zo overduidelijk naief en nieuw is zo belachelijk te maken.
Tis nou niet bepaald iemand die gebekt genoeg is om daar tegenin te gaan.
Dus dat.
Jij moet even niet zo zeuren en gewoon accepteren hoe het in elkaar steekt hier. Ben je het daar niet mee eens dan kunt u vertrekken. Begrepen?quote:
Versierpogingen doe je maar via MSNquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik voel serieus waar mee met job![]()
Ik weet nog dat ik vroeger ook depri was zo vlak voor valentijn
en echo jij weet ook dat het topic nog maar een paar reacties verwijderd was van totale afzeik/bashmodus
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'Zij hebben dat recht verworven'![]()
![]()
en je achterliggende gedachte mag je ook wel posten hoorquote:
Nu wil ik er geen SC van maken, maar echt een achterliggende gedachte zat er niet achter. Ik las dit is feedback, wat mijn hersenen automagisch omzette in 'dit is FB'. Beter was geweest om te zeggen deze topic is voor feedback.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en je achterliggende gedachte mag je ook wel posten hoor
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu wil ik er geen SC van maken, maar echt een achterliggende gedachte zat er niet achter. Ik las dit is feedback, wat mijn hersenen automagisch omzette in 'dit is FB'. Beter was geweest om te zeggen deze topic is voor feedback.
1 post, zeikmuts, huppel toch opquote:
dat roep ik al de ganse tijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu wil ik er geen SC van maken, maar echt een achterliggende gedachte zat er niet achter. Ik las dit is feedback, wat mijn hersenen automagisch omzette in 'dit is FB'. Beter was geweest om te zeggen deze topic is voor feedback.
donequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef Echo99 het volgende:
Tips uit de jaren 80.
Mag deze naar ONZ?
Kom op, dat ventje plaatst zelf dingen op zijn blog... dat is geen leedvermaak maar uitgedaagd worden. Het is juist grappig om daar een topic over te openen. Het is wel heel erg preventief sluiten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jawel, dat joch heeft er last van, de definitie van leedvermaak is toch dat het altijd ten koste van iemand anders gaat, of heb ik een memo gemist?
Ik vond het simpelweg lullig om iemand die zo overduidelijk naief en nieuw is zo belachelijk te maken.
Tis nou niet bepaald iemand die gebekt genoeg is om daar tegenin te gaan.
Dus dat.
Dat ventje is nieuw en jong en naïef en weet nog niet hoe hard en grof de gemiddelde fokker kan zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom op, dat ventje plaatst zelf dingen op zijn blog... dat is geen leedvermaak maar uitgedaagd worden. Het is juist grappig om daar een topic over te openen. Het is wel heel erg preventief sluiten.
WAT??? Waar komt dit nou weer vandaan? Dat is toch van het EO niveau waar je godverredomme je ogen voor uit kop zou moeten schamen. Hij heeft zelf een blogje, schrijft daar zelf dingen en dan moet ie in bescherming worden genomen. Helemaal van god los.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ventje is nieuw en jong en naïef en weet nog niet hoe hard en grof de gemiddelde fokker kan zijn.
Het kan heus geen kwaad als hij een beetje in bescherming wordt genomen, voornamelijk bescherming tegen zichzelf maar ook zeker tegen klotereacties van users.
Kan ik die alsnog krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je wat? We openen een soort van trainingskamp voor newbies waar ze de eerste maand na aanmelding moeten verblijven! Je zou ze ook een soort persoonlijk begeleider mee kunnen geven die hen voorbereidt op de grote boze FOK!wereld.
Ja, ik ga een user van het forum flikkeren omdat een stel volwassen kerels zich niet in kunnen houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:07 schreef Homp_Vet het volgende:
Als je dan toch voor oppas wil spelen flikker hem dan van het forum af...
Nu kun je erop wachten totdat iemand anders een topic opent.
Hij opent potverdorie een "Even voorstellen" topic. Dat is toch levend aas!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:03 schreef shmoopy het volgende:
Dirk, het is gewoon een ventje dat helemaal niet opgewassen is tegen de scheldpartijen die je hier regelmatig om je oren krijgt, en om dan allemaal als volwassen mannen om zo'n knulletje heen te gaan staan en hem uit te lachen en te bashen, nee, dat vond ik op dat moment gewoon even niet zo fair.
Ik vind er helemaal niks mis mee om soms een user een beetje in bescherming te nemen, hoor, en dat gebeurt ook wel vaker.
Hij is zelf al druk bezig. Heeft onze hulp dus niet nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:07 schreef Homp_Vet het volgende:
Als je dan toch voor oppas wil spelen flikker hem dan van het forum af...
Nu kun je erop wachten totdat iemand anders een topic opent.
Jahaa, is ook leuk, wil ik oohook. (quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij opent potverdorie een "Even voorstellen" topic. Dat is toch levend aas!
Hij komt er vanzelf wel achter dat dit niet een plek voor hem is, geen probleem mee.quote:Hij is zelf al druk bezig. Heeft onze hulp dus niet nodig.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik ga een user van het forum flikkeren omdat een stel volwassen kerels zich niet in kunnen houden.
Hij kan prima doorposten, plaagstootje is ook best, maar ik laat 'm niet wegpesten.
ik vind het wel lief van shmoopyquote:
bier hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef WurM het volgende:
Ik mis weer een rel zie ik!
Maar dat geeft niet, want ik heb een klacht: Dit is mijn 12.000e post
Bier van mij, voor iedereen die dit leest.
jammiequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef WurM het volgende:
Ik mis weer een rel zie ik!
Maar dat geeft niet, want ik heb een klacht: Dit is mijn 12.000e post
Bier van mij, voor iedereen die dit leest.
To The Trashcan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Maanvis het volgende:
Dit is TTT waardig.
buiten! [incl. paint]
nee hoor, nog fier op m'n stokkiequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat je van je stokje gevallen bent, het_hupt.
Overigens heb ik een vraag. Waaris het [BAG] forum gebleven?
nah, dat kan die lekkere knul ook wel in z'n eentje hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Huppie, kun je me alsjeblieft 1 topic geven om Remlof flink af te zeiken CQ voor lul te zetten? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Kap jij nou maar gewoon met je gebagger, het is al lang geleden dat ik ook maar een mondhoek omhoog kon krullen bij het lezen van een post van jou.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Huppie, kun je me alsjeblieft 1 topic geven om Remlof flink af te zeiken CQ voor lul te zetten? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |