Kan ik die alsnog krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je wat? We openen een soort van trainingskamp voor newbies waar ze de eerste maand na aanmelding moeten verblijven! Je zou ze ook een soort persoonlijk begeleider mee kunnen geven die hen voorbereidt op de grote boze FOK!wereld.
Ja, ik ga een user van het forum flikkeren omdat een stel volwassen kerels zich niet in kunnen houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:07 schreef Homp_Vet het volgende:
Als je dan toch voor oppas wil spelen flikker hem dan van het forum af...
Nu kun je erop wachten totdat iemand anders een topic opent.
Hij opent potverdorie een "Even voorstellen" topic. Dat is toch levend aas!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:03 schreef shmoopy het volgende:
Dirk, het is gewoon een ventje dat helemaal niet opgewassen is tegen de scheldpartijen die je hier regelmatig om je oren krijgt, en om dan allemaal als volwassen mannen om zo'n knulletje heen te gaan staan en hem uit te lachen en te bashen, nee, dat vond ik op dat moment gewoon even niet zo fair.
Ik vind er helemaal niks mis mee om soms een user een beetje in bescherming te nemen, hoor, en dat gebeurt ook wel vaker.
Hij is zelf al druk bezig. Heeft onze hulp dus niet nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:07 schreef Homp_Vet het volgende:
Als je dan toch voor oppas wil spelen flikker hem dan van het forum af...
Nu kun je erop wachten totdat iemand anders een topic opent.
Jahaa, is ook leuk, wil ik oohook. (quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij opent potverdorie een "Even voorstellen" topic. Dat is toch levend aas!
Hij komt er vanzelf wel achter dat dit niet een plek voor hem is, geen probleem mee.quote:Hij is zelf al druk bezig. Heeft onze hulp dus niet nodig.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik ga een user van het forum flikkeren omdat een stel volwassen kerels zich niet in kunnen houden.
Hij kan prima doorposten, plaagstootje is ook best, maar ik laat 'm niet wegpesten.
ik vind het wel lief van shmoopyquote:
bier hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef WurM het volgende:
Ik mis weer een rel zie ik!
Maar dat geeft niet, want ik heb een klacht: Dit is mijn 12.000e post
Bier van mij, voor iedereen die dit leest.
jammiequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef WurM het volgende:
Ik mis weer een rel zie ik!
Maar dat geeft niet, want ik heb een klacht: Dit is mijn 12.000e post
Bier van mij, voor iedereen die dit leest.
To The Trashcan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Maanvis het volgende:
Dit is TTT waardig.
buiten! [incl. paint]
nee hoor, nog fier op m'n stokkiequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat je van je stokje gevallen bent, het_hupt.
Overigens heb ik een vraag. Waaris het [BAG] forum gebleven?
nah, dat kan die lekkere knul ook wel in z'n eentje hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Huppie, kun je me alsjeblieft 1 topic geven om Remlof flink af te zeiken CQ voor lul te zetten? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Kap jij nou maar gewoon met je gebagger, het is al lang geleden dat ik ook maar een mondhoek omhoog kon krullen bij het lezen van een post van jou.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Huppie, kun je me alsjeblieft 1 topic geven om Remlof flink af te zeiken CQ voor lul te zetten? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |