http://jobsleven.blogspot.com/quote:Goeiemorgen (het mag nog steeds)
Ik heb een leuke site ontdekt, het is een topic waarop iedereen met elkaar kan praten. Een soort msn, maar nu kan iedereen die is aangemeld reageren op elkaar.
Ik heb het over http://forum.fok.nl
Het is gaat wel supersnel allemaal, als je iets zegt dan komt er een paar seconden daarna al een reactie!
Ik heb Jobv op dat forum, daaraan kun je mij dan herkennen.
ojaa en pics betekend foto's en bashen betekend de grond in stampen, dat wist ik eerst niet.
Groetjes Job
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit, je begint een blog en volop aandacht heeft ie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
en het verschil tussen forum en topic
is er al iemand die hem dat heeft verteld?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef JobV het volgende:
Hoi iedereen
ons mam en pap drinken heel veel thee altijd en gooien de theezakjes altijd weg. nu dacht ik: misschien sparen mensen die theezakjes wel.
dus ik vroeg me af of hier iemand is die theezakjes spaart, want dan kan ik tegen ons pap en mam zeggen dat ze de theezakjes moeten bewaren vanaf nu.
het zijn echt heel veel verschillende soorten van pickwik maar ook van de albert heijn.
groetjes Job
Nog zo'n pareltje...quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef JobV het volgende:
Hallo iedereen,
Als er geld op de grond ligt he, raap jij het dan op? Of vind jij dat zwerverig? Want ik raap eigenlijk altijd al het geld op en dat heb ik allemaal apart neergelegd in een pot, het zijn best veel munten, dus het levert best veel op voor een kleine moeite.
1. Ja, ik raap alles op
2. soms, moet wel veel geld zijn
3. nee, ik ben geen zwerver
4. nee, ik ben rijk
Groetjes Job
niet eens een poll?quote:
FOK supersnel.... yeah rightquote:Het is gaat wel supersnel allemaal,
Dit moet een kloon zijn...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef JobV het volgende:
Goeieavond allemaal,
Ik heb me ook aangemeld op dit forum.
Ik ben Job en zit in de 4e. Mijn hobbies zijn computeren, scouting en anime. Ook doe ik veel gamen op de xbox en computer. Later wil ik Journalist worden en ik ga ook journalistiek doen als opleiding.
Als jullie nog vragen hebben, mag dat altijd natuurlijk.
Ik hoop dat ik hier een gezellige tijd ga krijgen.
Groetjes Job
Staat dit in het goede topic?
Omdat jij het bentquote:
quote:Hallo iedereen,
Eigenlijk zit ik niet zo lekker in m'n vel. Ik zit nu thuis van school, terwijl ik op school had moeten zitten. Maar het komt gewoon omdat ik dit jaar niet overga en de vrienden die ik heb zijn dom. Het enigste wat hun doen is domme spelletjes op websites.
Ik wil graag populair zijn zoals andere. Het is bijna Valentijnsdag enzovoort en ik heb eigenlijk nog nooit een meisje gehad. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken?
Op school ook he. Je kan daar van die rozen kopen voor 1,50 euro en die laten bezorgen aan iemand die je leuk vind. Best wel veel krijgen zo'n roosje, alleen ik nooit.
Ik heb dit jaar voor me eigen een roosje gekocht, misschien denken meisjes dan dat ik populair ben en zien ze me eindelijk eens staan!
10 jaar oud?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef JobV het volgende:
Hoi iedereen
Ik heb ook last van puistjes en heb spul van de doktor. Maar nu is mijn gezicht echt helemaal droog en aan het vervellen, dat spul lijkt net chloor ofzo. Ik heb niet echt meer puistjes, maarja ook niet meer echt een gezicht aangezien heel mijn huid eraf aan het vallen is.
wat moet ik doen?
groetjes job
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Omdat jij het bent![]()
Poll: Als er geld op de grond ligt he, raap jij het dan op?1. Ja, ik raap alles op 2. soms, moet wel veel geld zijn 3. nee, ik ben geen zwerver 4. nee, ik ben rijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
nu heb ik medelijden met hem![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |