Ik gooi het ook niet weg als ik het terugkrijg maar ik ga het ook niet oprapen. Vanaf 50 cent ofzo welquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Antwoord D.
Munten van 1 of 2 cent die ik terugkrijg bij het postkantoor (conservatieve types daar) gooi ik meestal weg op straat, en soms muntjes van 5 cent ook. Er zullen vast mensen zijn die er meer aan hebben dan mij, vooral die mensen die steeds geld oprapen van straat.
En in school zie ik soms ook muntjes liggen, maar dan trap ik ze weg naar een schooier ofzo, en die raapt ze dan op.
Had je het laten vallen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Ik heb ooit eens 60 euro van straat opgeraapt.
Ik 100 dollar, destijds was het nog wél wat waard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Wo! Mijn hoogste in een keer was een briefje van 5 euro'squote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Ja hoor.. ik denk dat je er ergens nog wel wat florijnen voor kan krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef JobV het volgende:
Kun je guldens nog steeds inwisselen eigenlijk, want ik heb ook nog wat guldenmunten
jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef JobV het volgende:
Wat zijn florijnen? Is dat geld waarmee ze in een ander land betalen (florida?)
Inwisselen voor Zimbabwaanse dollars!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef JobV het volgende:
Kun je guldens nog steeds inwisselen eigenlijk, want ik heb ook nog wat guldenmunten
2 : als het 5 cent is laat ik het lekker liggen maar stel het is ¤2 of meer dan raap ik het echt wel op,quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef JobV het volgende:
Hallo iedereen,
Als er geld op de grond ligt he, raap jij het dan op? Of vind jij dat zwerverig? Want ik raap eigenlijk altijd al het geld op en dat heb ik allemaal apart neergelegd in een pot, het zijn best veel munten, dus het levert best veel op voor een kleine moeite.
1. Ja, ik raap alles op
2. soms, moet wel veel geld zijn
3. nee, ik ben geen zwerver
4. nee, ik ben rijk
Groetjes Job
Eindelijk iemand die het nut van geld begrijpt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja ik raap het altijd op. En dan gooi ik het netjes in de prullenbak. Mensen die geld zomaar op straat gooien
Ik ook. Het waaide letterlijk zomaar onder mijn voet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef Marrije het volgende:
Het hoogste wat ik heb gevonden was een briefje van 25 gulden.
pics or it didn't happen .quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef JobV het volgende:
Ik ga dalijk trouwens al mijn gevonden geld tellen! het is echt megaveel
Oeh spannend, vergeet niet ons op de hoogte te houden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef JobV het volgende:
Ik ga dalijk trouwens al mijn gevonden geld tellen! het is echt megaveel
Doe jij dat dan niet ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef wise het volgende:
is ts een pool ofzo??
doe jij geld oprapen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |