Ik gooi het ook niet weg als ik het terugkrijg maar ik ga het ook niet oprapen. Vanaf 50 cent ofzo welquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Antwoord D.
Munten van 1 of 2 cent die ik terugkrijg bij het postkantoor (conservatieve types daar) gooi ik meestal weg op straat, en soms muntjes van 5 cent ook. Er zullen vast mensen zijn die er meer aan hebben dan mij, vooral die mensen die steeds geld oprapen van straat.
En in school zie ik soms ook muntjes liggen, maar dan trap ik ze weg naar een schooier ofzo, en die raapt ze dan op.
Had je het laten vallen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Ik heb ooit eens 60 euro van straat opgeraapt.
Ik 100 dollar, destijds was het nog wél wat waard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Wo! Mijn hoogste in een keer was een briefje van 5 euro'squote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Ja hoor.. ik denk dat je er ergens nog wel wat florijnen voor kan krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef JobV het volgende:
Kun je guldens nog steeds inwisselen eigenlijk, want ik heb ook nog wat guldenmunten
jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef JobV het volgende:
Wat zijn florijnen? Is dat geld waarmee ze in een ander land betalen (florida?)
Inwisselen voor Zimbabwaanse dollars!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef JobV het volgende:
Kun je guldens nog steeds inwisselen eigenlijk, want ik heb ook nog wat guldenmunten
2 : als het 5 cent is laat ik het lekker liggen maar stel het is ¤2 of meer dan raap ik het echt wel op,quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef JobV het volgende:
Hallo iedereen,
Als er geld op de grond ligt he, raap jij het dan op? Of vind jij dat zwerverig? Want ik raap eigenlijk altijd al het geld op en dat heb ik allemaal apart neergelegd in een pot, het zijn best veel munten, dus het levert best veel op voor een kleine moeite.
1. Ja, ik raap alles op
2. soms, moet wel veel geld zijn
3. nee, ik ben geen zwerver
4. nee, ik ben rijk
Groetjes Job
Eindelijk iemand die het nut van geld begrijpt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja ik raap het altijd op. En dan gooi ik het netjes in de prullenbak. Mensen die geld zomaar op straat gooien
Ik ook. Het waaide letterlijk zomaar onder mijn voet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef Marrije het volgende:
Het hoogste wat ik heb gevonden was een briefje van 25 gulden.
pics or it didn't happen .quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef JobV het volgende:
Ik ga dalijk trouwens al mijn gevonden geld tellen! het is echt megaveel
Oeh spannend, vergeet niet ons op de hoogte te houden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef JobV het volgende:
Doe jij dat dan niet ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef wise het volgende:
is ts een pool ofzo??
doe jij geld oprapen haha
SPANNEEEEUUUND!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef JobV het volgende:
Ik heb foto's gemaakt mensen!
ik doe geld oprapen jaquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef JobV het volgende:
Ze staan op mijn site, ik weet niet hoe ik ze hier neer zet
en dan vraag je je nog af op je blog wat je moet doen om populair te worden...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef JobV het volgende:
Jaa, en dat is allemaal winst he! Je hoeft alleen een paar keer krom om het geld te pakken
Dat is het prentje van JobV's blogquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb jij ook zoveel geld gevonden??
oh ja ik zie het!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dat is het prentje van JobV's blog
Dit, maar ik check wel even of het inderdaad niet aan de grond geplakt zit zoals eerder werd gezegdquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik laat geld ook niet liggen. vanaf 5 cent.
Na deze post is het wel duidelijk dat het fake is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef JobV het volgende:
Wat vinden jullie van mijn blog eigenlijk, want ik heb er nu best veel opgezet, je moet wel reageren als je komt.
HARAM!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoef het niet op te rapen, mn zoontje doet dat al automatisch
kan ie centjes in zn varken doen
Ja maar WAARAAN!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
UItgeven voordat 't minder waard is?
Wij hebben al een bank en mijn kamer is te klein voor een bankquote:
Een bank die op omvallen staat bedoel ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef JobV het volgende:
[..]
Wij hebben al een bank en mijn kamer is te klein voor een bank
je valt in de herhalingquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef JobV het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef JobV het volgende:
nee, ik heb daar eigenlijk geen zin meer in het is echt veel werk
nee, want ik ben kleptomaan en agressiefquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:20 schreef JobV het volgende:
het is echt veel hoor, ik lieg niet, kom jij het tellen?
Limburgers..quote:
Dat is wel wel tof van je, de meeste mensen doen namelijk slimmer dan ze zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef JobV het volgende:
Ik ben gewoon normaal hoor ik doe me alleen beetje dom voor soms
Jij schaamt je voor je woonplaats.. je woont zeker in Urk ofzoquote:
Neen, ik woon in Limburg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij schaamt je voor je woonplaats.. je woont zeker in Urk ofzo
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:00 schreef Steve-O het volgende:
Voor minder dan 50 cent doe ik het niet .
Oh mijn verontschuldigingen dan.. dacht dat het weer een Limburger-bash post wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:18 schreef charon het volgende:
[..]
Neen, ik woon in Limburg.
Ik stel slechts vast dat Limburgers bij zinscontructies enige bijzonderheden kennen, waarvan dit een kenmerkend voorbeeld is.
Tsja, maar jij bent dan ook geen Limburger, want Maastricht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh mijn verontschuldigingen dan.. dacht dat het weer een Limburger-bash post was
Ik maak altijd de fout: zin hebben op.. ipv zin hebben in...
Maar het is idd een duffe TT
Nee, gewoon de mannelijke variant van viswijfje,quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Job is een autist?
Een keer een portemonnee gevonden van een Pool, 45 euro erin. Zijn we naar de shop geweest en een zak wiet van 30 euro gehaald en de hele avond daar gezeten, beetje zuipen enzo
stoerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Job is een autist?
Een keer een portemonnee gevonden van een Pool, 45 euro erin. Zijn we naar de shop geweest en een zak wiet van 30 euro gehaald en de hele avond daar gezeten, beetje zuipen enzo
quote:Hallo iedereen,
Eigenlijk zit ik niet zo lekker in m'n vel. Ik zit nu thuis van school, terwijl ik op school had moeten zitten. Maar het komt gewoon omdat ik dit jaar niet overga en de vrienden die ik heb zijn dom. Het enigste wat hun doen is domme spelletjes op websites.
Ik wil graag populair zijn zoals andere. Het is bijna Valentijnsdag enzovoort en ik heb eigenlijk nog nooit een meisje gehad. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken?
Op school ook he. Je kan daar van die rozen kopen voor 1,50 euro en die laten bezorgen aan iemand die je leuk vind. Best wel veel krijgen zo'n roosje, alleen ik nooit.
Ik heb dit jaar voor me eigen een roosje gekocht, misschien denken meisjes dan dat ik populair ben en zien ze me eindelijk eens staan!
Ik denk dat ik best wel een nerd ben, want mensen praten eigenlijk ook nooit met mij.
Wat moet ik doen om populair te worden?
Groetjes Job
quote:Goeiemorgen (het mag nog steeds)
Ik heb een leuke site ontdekt, het is een topic waarop iedereen met elkaar kan praten. Een soort msn, maar nu kan iedereen die is aangemeld reageren op elkaar.
Ik heb het over http://forum.fok.nl
Het is gaat wel supersnel allemaal, als je iets zegt dan komt er een paar seconden daarna al een reactie!
Ik heb Jobv op dat forum, daaraan kun je mij dan herkennen.
ojaa en pics betekend foto's en bashen betekend de grond in stampen, dat wist ik eerst niet.
Groetjes Job
Pesten ze je nu?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef JobV het volgende:
Hoi
Doe even op mijn blog laten staan alstublieft
quote:Ik moet toch nog naar school vandaag het 8e uur want de onderdirecteur belde net op. Ik heb daar echt helemaal geen zin in, maar ik ga het toch maar gewoon proberen het is toch maar voor een uurt.
we hebben dan economie waar ik helemaal niks van snap, maarja.
Hebben jullie misschien nog een tip ofzo want waarschijnlijk moet ik op gesprek bij haar.
Dankjewel,
Job
Nee, oke, dan is het goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee ik huil niet.. ik vind het echt heel stoer.
16?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En hij is ook al 16. Ik had hem op z'n hoogst 12 geschat
In Rotterdam zeker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik raap alles op.
Van de week nog een strippenkaart waar nog 20 ongebruikte strippen op zaten.
Misschien moet je met je geld een roosje kopen voor iemand andersquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef JobV het volgende:
Hoi
Doe even op mijn blog laten staan alstublieft
kan ik ook plaatjes posten op je site?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef JobV het volgende:
Ik ben wel 16 hoor, ben alleen blijven zitten.
en ik kan geen roosjes meer kopen want dat was tot en met 12 uur vandaag.
En willen jullie misschien mijn berichten laten staan op mijn site?
Groetjes job
TUBGIRL EN GOATSE OVERLOADDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef JobV het volgende:
dat weet ik niet ,maar als jij plaatjes aan mij geeft wil ik hem er wel opzetten.
Kun jij het volgende plaatje er voor mij opzetten? Bedankt alvast.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef JobV het volgende:
dat weet ik niet ,maar als jij plaatjes aan mij geeft wil ik hem er wel opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
tubgirl of goatse, dat mag je zeg maar hier plaatsen, doe je dat, dan hoor je eigenlijk bij de stoeren van FOK!.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef JobV het volgende:
Wie is dat?
Een vriendin van mequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef JobV het volgende:
Wie is dat?
wat is dat, cumswap?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef JobV het volgende:
Ik vind deze wel mooi van tubgirl
http://www.randomdestinat(...)reencaps/Tubgirl.jpg
maar wie is dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |