Ik gooi het ook niet weg als ik het terugkrijg maar ik ga het ook niet oprapen. Vanaf 50 cent ofzo welquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Antwoord D.
Munten van 1 of 2 cent die ik terugkrijg bij het postkantoor (conservatieve types daar) gooi ik meestal weg op straat, en soms muntjes van 5 cent ook. Er zullen vast mensen zijn die er meer aan hebben dan mij, vooral die mensen die steeds geld oprapen van straat.
En in school zie ik soms ook muntjes liggen, maar dan trap ik ze weg naar een schooier ofzo, en die raapt ze dan op.
Had je het laten vallen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Ik heb ooit eens 60 euro van straat opgeraapt.
Ik 100 dollar, destijds was het nog wél wat waard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Wo! Mijn hoogste in een keer was een briefje van 5 euro'squote:Op donderdag 12 februari 2009 09:27 schreef Beregd het volgende:
Ja hoor.. ik denk dat je er ergens nog wel wat florijnen voor kan krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef JobV het volgende:
Kun je guldens nog steeds inwisselen eigenlijk, want ik heb ook nog wat guldenmunten
jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef JobV het volgende:
Wat zijn florijnen? Is dat geld waarmee ze in een ander land betalen (florida?)
Inwisselen voor Zimbabwaanse dollars!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef JobV het volgende:
Kun je guldens nog steeds inwisselen eigenlijk, want ik heb ook nog wat guldenmunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |