SPANNEEEEUUUND!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef JobV het volgende:
Ik heb foto's gemaakt mensen!
ik doe geld oprapen jaquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef JobV het volgende:
Ze staan op mijn site, ik weet niet hoe ik ze hier neer zet
en dan vraag je je nog af op je blog wat je moet doen om populair te worden...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef JobV het volgende:
Jaa, en dat is allemaal winst he! Je hoeft alleen een paar keer krom om het geld te pakken
Dat is het prentje van JobV's blogquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb jij ook zoveel geld gevonden??
oh ja ik zie het!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dat is het prentje van JobV's blog
Dit, maar ik check wel even of het inderdaad niet aan de grond geplakt zit zoals eerder werd gezegdquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik laat geld ook niet liggen. vanaf 5 cent.
Na deze post is het wel duidelijk dat het fake is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef JobV het volgende:
Wat vinden jullie van mijn blog eigenlijk, want ik heb er nu best veel opgezet, je moet wel reageren als je komt.
HARAM!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoef het niet op te rapen, mn zoontje doet dat al automatisch
kan ie centjes in zn varken doen
Ja maar WAARAAN!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
UItgeven voordat 't minder waard is?
Wij hebben al een bank en mijn kamer is te klein voor een bankquote:
Een bank die op omvallen staat bedoel ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef JobV het volgende:
[..]
Wij hebben al een bank en mijn kamer is te klein voor een bank
je valt in de herhalingquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef JobV het volgende:
Ik ga dalijk trouwens al mijn gevonden geld tellen! het is echt megaveel
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef JobV het volgende:
nee, ik heb daar eigenlijk geen zin meer in het is echt veel werk
nee, want ik ben kleptomaan en agressiefquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:20 schreef JobV het volgende:
het is echt veel hoor, ik lieg niet, kom jij het tellen?
Limburgers..quote:
Dat is wel wel tof van je, de meeste mensen doen namelijk slimmer dan ze zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef JobV het volgende:
Ik ben gewoon normaal hoor ik doe me alleen beetje dom voor soms
Jij schaamt je voor je woonplaats.. je woont zeker in Urk ofzoquote:
Neen, ik woon in Limburg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij schaamt je voor je woonplaats.. je woont zeker in Urk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |