kan ik ook plaatjes posten op je site?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef JobV het volgende:
Ik ben wel 16 hoor, ben alleen blijven zitten.
en ik kan geen roosjes meer kopen want dat was tot en met 12 uur vandaag.
En willen jullie misschien mijn berichten laten staan op mijn site?
Groetjes job
TUBGIRL EN GOATSE OVERLOADDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef JobV het volgende:
dat weet ik niet ,maar als jij plaatjes aan mij geeft wil ik hem er wel opzetten.
Kun jij het volgende plaatje er voor mij opzetten? Bedankt alvast.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef JobV het volgende:
dat weet ik niet ,maar als jij plaatjes aan mij geeft wil ik hem er wel opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
tubgirl of goatse, dat mag je zeg maar hier plaatsen, doe je dat, dan hoor je eigenlijk bij de stoeren van FOK!.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef JobV het volgende:
Wie is dat?
Een vriendin van mequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef JobV het volgende:
Wie is dat?
wat is dat, cumswap?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef JobV het volgende:
Ik vind deze wel mooi van tubgirl
http://www.randomdestinat(...)reencaps/Tubgirl.jpg
maar wie is dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |