quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:00 schreef Steve-O het volgende:
Voor minder dan 50 cent doe ik het niet .
Oh mijn verontschuldigingen dan.. dacht dat het weer een Limburger-bash post wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:18 schreef charon het volgende:
[..]
Neen, ik woon in Limburg.
Ik stel slechts vast dat Limburgers bij zinscontructies enige bijzonderheden kennen, waarvan dit een kenmerkend voorbeeld is.
Tsja, maar jij bent dan ook geen Limburger, want Maastricht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh mijn verontschuldigingen dan.. dacht dat het weer een Limburger-bash post was
Ik maak altijd de fout: zin hebben op.. ipv zin hebben in...
Maar het is idd een duffe TT
Nee, gewoon de mannelijke variant van viswijfje,quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Job is een autist?
Een keer een portemonnee gevonden van een Pool, 45 euro erin. Zijn we naar de shop geweest en een zak wiet van 30 euro gehaald en de hele avond daar gezeten, beetje zuipen enzo
stoerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Job is een autist?
Een keer een portemonnee gevonden van een Pool, 45 euro erin. Zijn we naar de shop geweest en een zak wiet van 30 euro gehaald en de hele avond daar gezeten, beetje zuipen enzo
quote:Hallo iedereen,
Eigenlijk zit ik niet zo lekker in m'n vel. Ik zit nu thuis van school, terwijl ik op school had moeten zitten. Maar het komt gewoon omdat ik dit jaar niet overga en de vrienden die ik heb zijn dom. Het enigste wat hun doen is domme spelletjes op websites.
Ik wil graag populair zijn zoals andere. Het is bijna Valentijnsdag enzovoort en ik heb eigenlijk nog nooit een meisje gehad. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken?
Op school ook he. Je kan daar van die rozen kopen voor 1,50 euro en die laten bezorgen aan iemand die je leuk vind. Best wel veel krijgen zo'n roosje, alleen ik nooit.
Ik heb dit jaar voor me eigen een roosje gekocht, misschien denken meisjes dan dat ik populair ben en zien ze me eindelijk eens staan!
Ik denk dat ik best wel een nerd ben, want mensen praten eigenlijk ook nooit met mij.
Wat moet ik doen om populair te worden?
Groetjes Job
quote:Goeiemorgen (het mag nog steeds)
Ik heb een leuke site ontdekt, het is een topic waarop iedereen met elkaar kan praten. Een soort msn, maar nu kan iedereen die is aangemeld reageren op elkaar.
Ik heb het over http://forum.fok.nl
Het is gaat wel supersnel allemaal, als je iets zegt dan komt er een paar seconden daarna al een reactie!
Ik heb Jobv op dat forum, daaraan kun je mij dan herkennen.
ojaa en pics betekend foto's en bashen betekend de grond in stampen, dat wist ik eerst niet.
Groetjes Job
Pesten ze je nu?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef JobV het volgende:
Hoi
Doe even op mijn blog laten staan alstublieft
quote:Ik moet toch nog naar school vandaag het 8e uur want de onderdirecteur belde net op. Ik heb daar echt helemaal geen zin in, maar ik ga het toch maar gewoon proberen het is toch maar voor een uurt.
we hebben dan economie waar ik helemaal niks van snap, maarja.
Hebben jullie misschien nog een tip ofzo want waarschijnlijk moet ik op gesprek bij haar.
Dankjewel,
Job
Nee, oke, dan is het goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee ik huil niet.. ik vind het echt heel stoer.
16?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En hij is ook al 16. Ik had hem op z'n hoogst 12 geschat
In Rotterdam zeker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik raap alles op.
Van de week nog een strippenkaart waar nog 20 ongebruikte strippen op zaten.
Misschien moet je met je geld een roosje kopen voor iemand andersquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef JobV het volgende:
Hoi
Doe even op mijn blog laten staan alstublieft
kan ik ook plaatjes posten op je site?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef JobV het volgende:
Ik ben wel 16 hoor, ben alleen blijven zitten.
en ik kan geen roosjes meer kopen want dat was tot en met 12 uur vandaag.
En willen jullie misschien mijn berichten laten staan op mijn site?
Groetjes job
TUBGIRL EN GOATSE OVERLOADDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef JobV het volgende:
dat weet ik niet ,maar als jij plaatjes aan mij geeft wil ik hem er wel opzetten.
Kun jij het volgende plaatje er voor mij opzetten? Bedankt alvast.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef JobV het volgende:
dat weet ik niet ,maar als jij plaatjes aan mij geeft wil ik hem er wel opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
tubgirl of goatse, dat mag je zeg maar hier plaatsen, doe je dat, dan hoor je eigenlijk bij de stoeren van FOK!.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef JobV het volgende:
Wie is dat?
Een vriendin van mequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef JobV het volgende:
Wie is dat?
wat is dat, cumswap?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef JobV het volgende:
Ik vind deze wel mooi van tubgirl
http://www.randomdestinat(...)reencaps/Tubgirl.jpg
maar wie is dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |