quote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef NJ het volgende:
En hij was me laatst twee keer op een dag te snel af met een slotje. Dat gebeurde me vroeger nooit. Daar word ik onzeker van.
mulitiquotequote:
ja, zal de bagger ff opruimenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:16 schreef LudoSanders het volgende:
Kan Mel Gibson Lol'd... wut?! opgeruimd worden? Een potentieel pareltje tussen alle baggertopics.
Mooi, vergeet je eigen posts niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja, zal de bagger ff opruimen
mwah, en de rest van je opmerking is weer zo relatief
¿que?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi, vergeet je eigen posts niet.
doe die linkjes een aanklikken dan lieve huiliequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mel Gibson Lol'd... wut?! & Mel Gibson Lol'd... wut?!
graag gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:36 schreef IQM het volgende:
Thanks, H_h. En LS voor het wijzen op de bagger die nu weg is.
Ja ze zijn weg, goed bezig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe die linkjes een aanklikken dan lieve huilie
en geef iemand ook de tijd jah?
huppelquote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja ik vroeg mij inderdaad ook af waar alle ONZmods heen zijn! Murp zie ik nog amper, snakey een hele tijd niet gezien en sowieso niet zien modden en NJ, tja, foutje in de index ofzo?
Hij kan het wel alleen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:22 schreef murp het volgende:
[..]
huppel
mijn PC is stuk en ik heb niet zon ubermobieltje waarmee ik het internet op kan, tis gewoon wachten totdat ik mn pc weer heb, waarschijnlijk zaterdag weer
maar hulp zou heus wel welkom zijnquote:
nope, een offtopic reactie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Het verbale verschil tussen een man en vrouw....
dat was ontopic stuk sjaggerijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |