mogguh koploperkopperquote:
weet je dat jij iedere dag wel best veel te zeiken, zeuren en klagen hebt?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Dan kan dit ondertussen-kut-geworden-topic ook weer dicht.
Ja. Ik ben namelijk een ontzettende chagrijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
weet je dat jij iedere dag wel best veel te zeiken, zeuren en klagen hebt?
maar lachen en vrolijk doen is veul gezonder hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja. Ik ben namelijk een ontzettende chagrijn.
misschien wel, misschien nietquote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Dan kan dit ondertussen-kut-geworden-topic ook weer dicht.
Doe je werk, hupt!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
misschien wel, misschien niet
wie zal het zeggen?
lul nietquote:Op zondag 15 februari 2009 12:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja. Ik ben namelijk een ontzettende chagrijn.
Dan moet daar wel een reden voor zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maar lachen en vrolijk doen is veul gezonder hoor
om hupt maar te quoten:quote:Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan moet daar wel een reden voor zijn.
Voor sommigen moet de morgen nog beginnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En wat doen we 's middags met Goedemorgen-topics?
quote:
Ja en voor sommige zal morgen nooit meer komen.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Voor sommigen moet de morgen nog beginnen.
Ik denk dat ik Het_hupt voortaan maar Rutger ga noemen ofzo...quote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef SuperwormJim het volgende:
En natuurlijk gewoon omdat het kan!![]()
goedemiddagquote:
Fok!stok?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga zometeen die verdraaide Fok!stok maar eens ergens neergooien hier in de buurt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef SuperwormJim het volgende:
En natuurlijk gewoon omdat het kan!![]()
hoelang kan het nog gewoonquote:
Wtf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |