quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Mariiiaaaa! Que linda!
Hoe is het met je?
Maar nu willen we nog weten of je naar mij of naar Greys geluisterd hebtquote:
Fijn dat alles goed gaat! Je moest nog een essay schrijven toch? Hoe gaat het daarmee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Goed!Weinig pc tijd gehad laatste dagen ivm school om etenstijd en werk ervoor
Maar nu was ik wel weer om etenstijd thuis
Yeah.
And how are youuu!
Volgens mij wil jij dat wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar nu willen we nog weten of je naar mij of naar Greys geluisterd hebt.
De bedrijven verschillen nogal, maar in beide gevallen is mijn werk natuurlijk het testen van de (nieuwe of aangepaste) software.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat een verschillende dingen zegWat lijkt je het leukst?
Wat studeer je?quote:Ik studeer nog, dus dat is de voornaamste dagvullig
Ja, ik heb zin in een rel. Al zo lang geleden dat er we één gehad hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat weten![]()
Met m'n oortjes is het goed, dank jequote:Hoest met je oortjes?![]()
Beide essays waren op tijd af, al heb 1 van de 2 in een dag moeten schrijvenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed gaat! Je moest nog een essay schrijven toch? Hoe gaat het daarmee?
Hier is alles goedmorgenmiddag komt mijn moesje weer terug van een zakenreis naar Chicago. Dus ik heb vanmiddag het huis gepoetst en morgen loop ik even naar de supermarkt om speculaasjes te halen voor bij de thee
![]()
Schoolwerk gaat iets minder maar dat komt ook wel weer goed!
Wat goed! En in 1 dag, dat doe ik je niet naquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Beide essays waren op tijd af, al heb 1 van de 2 in een dag moeten schrijven(ik had er een 6.8 voor, best wel tof naar omstandigheden
)
Dus yay, nu blok 3, en tot nu toe is blok 3 leuk maar drukkig![]()
Jeuj! Ga je ook voor je mams koken?En ja, kan me voorstellen dat je je school-groove weer even 'on' moet krijgen
Dat kan prima hoor, ik was na mijn borstverkleining ook nog heel erg lang moequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 weken nog?Merk er nu pas echt wat van.
Oh, dat was me even niet duidelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
De bedrijven verschillen nogal, maar in beide gevallen is mijn werk natuurlijk het testen van de (nieuwe of aangepaste) software.
Ik geef de voorkeur aan het automatiseringsbedrijf, vooral omdat ik bij die andere de enige tester ben en dat vind ik eng. Maar ik weet niet of zij mij willen gaan aannemen - bij die krediteverstrekker is men behoorlijk enthousiast ( 2e gesprek, ik denk dat ik voorlopig als enige kandidaat 2e gesprek inga).
[..]
Wat studeer je?
*sings a lullaby*quote:
Ik zit echt zo te gapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
*sings a lullaby*
*off-key uiteraard*
Go to sleeeeeep, go to sleeeeep, go to SLEEP NOW, dear Eliiiiiisaaaa
Ik zie het.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand net het kinderziekenhuis op ned 1 gezien? Ging over zo'n zelfde operatie als Vik had volgens mij
I feel your pain! Mijn buikje is opgeblazen als een ballon en het doet zeer, dus ik hang heel charmant onderuit op m'n stoel duf te wezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit echt zo te gapen
After dinner dip
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I feel your pain! Mijn buikje is opgeblazen als een ballon en het doet zeer, dus ik hang heel charmant onderuit op m'n stoel duf te wezen
geeft niet, die koolhydraten want je zit laag in je vetten vandaag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje nog een keer:
O: allbran + magere melk
T: cracker met filet americain
T: cracker
L: allbran + magere melk
T: vruchtenmousse
A: klein schepje rijst, varkensreepjes, paprika, prei, courgette
T: vruchtenmousse
Veeeeeeeeeel koolhydraten.
Al ik nog iets wil nemen, what will be the best?
En iemand Gomorra al gezien? Wij kijken 'm nu.
Nowai! State-secret numero uno! No bloated Maria's will 'grace' the web!quote:
K zit al 3 weken in training voor promotie en niemand vraagt me wat, dat was irritatie punt 1. Vervolgens gaan we eten net na half 8 en willen ze persee zo'n ziekenhuisprogramma zien en geef ik aan dan liever op mars te gaan eten want kan niet tegen bloed laat staan als ik zit te eten krijg ik een tyfus antwoord. Dan zit ik journaal te kijken (ivm Wilders) krijg ik te horen zittie met zn luie donder op de bank. Ja mazzel dan krijg je grote bek. Is ze nou verdomme helemaal.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K zit al 3 weken in training voor promotie en niemand vraagt me wat, dat was irritatie punt 1. Vervolgens gaan we eten net na half 8 en willen ze persee zo'n ziekenhuisprogramma zien en geef ik aan dan liever op mars te gaan eten want kan niet tegen bloed laat staan als ik zit te eten krijg ik een tyfus antwoord. Dan zit ik journaal te kijken (ivm Wilders) krijg ik te horen zittie met zn luie donder op de bank. Ja mazzel dan krijg je grote bek. Is ze nou verdomme helemaal.
Da's idd kut zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K zit al 3 weken in training voor promotie en niemand vraagt me wat, dat was irritatie punt 1. Vervolgens gaan we eten net na half 8 en willen ze persee zo'n ziekenhuisprogramma zien en geef ik aan dan liever op mars te gaan eten want kan niet tegen bloed laat staan als ik zit te eten krijg ik een tyfus antwoord. Dan zit ik journaal te kijken (ivm Wilders) krijg ik te horen zittie met zn luie donder op de bank. Ja mazzel dan krijg je grote bek. Is ze nou verdomme helemaal.
Mn stiefma heeft me nog nooit begrepen dus dat scheeltquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's idd kut zegEn ze begrijpt ook niet waarom je dat allemaal vervelend vindt als je het uitlegt?
Hoe is het met je training dan?Zeg het maar tegen je tante!
Uhhm schat ik ben een fan van zijn gedrevenheid en zijn passie en zulks. Ben het deels ook met hem eens maar ben nog steeds lid van de SP en heb hier buiten het boek van GW ook boek van Marijnnissen en 1 boek van Fortuyn liggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:31 schreef kwakveense het volgende:
ik wou TJ een kusje geven voor de ruzie maar ik besef net dat je Geert Wilders Fan bent
toch maar een kusjeen laten we alsjeblieft NOOIT samen over dat onderwerp praten, deal? dan blijf ik je gewoon een toffe peer vinden en vind jij mij hopelijk ook niet stom....
Komt helemaal goed johquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
TJD: succes dan met je toets morgen!En laat de stiefma maar kletsen als ze stom doet
![]()
Het begint toch niet met een k en het eindigt toch niet op apsalon?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Greyyyyyyys drie x raden wat ik morgen eten ga
sorry ik ben al stilquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het begint toch niet met een k en het eindigt toch niet op apsalon?.
ah, dan nog (ik trek marijnissen ook niet... iets met populisten en nuance en compromis enzo) maar good to know...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Uhhm schat ik ben een fan van zijn gedrevenheid en zijn passie en zulks. Ben het deels ook met hem eens maar ben nog steeds lid van de SP en heb hier buiten het boek van GW ook boek van Marijnnissen en 1 boek van Fortuyn liggen.Kwakkie!
Thnx!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
TJ, je hebt het verdiend na zo'n rotavond zullen we maar zeggenEnjoy!
Ik ben morgen en overmorgen zo goed als niet online denk ik, klussen bij zussie en ik blijf daar ook slapen.
Geen kapsalonnen voor mij dus morgen, want die bestaan in die regio niet geloof ik
Welke partij is volgens jou dan het beste? Want heb het idee dat ik van bijna alles wel een beetje en meeste van SP heb eigenlijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah, dan nog (ik trek marijnissen ook niet... iets met populisten en nuance en compromis enzo) maar good to know...succes met je toets morgen.
ik wil niet meer... ik ga zo weg denk ik...
Echt niet? Ik ben zwaar anti SP maar Marijnissen heb ik veel respect voor. Is tenminste wel iemand die naleeft wat ie predikt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah, dan nog (ik trek marijnissen ook niet... iets met populisten en nuance en compromis enzo) maar good to know...succes met je toets morgen.
ik wil niet meer... ik ga zo weg denk ik...
Koala'squote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb niet bijgelezen, te druk met school (essay afmaken over Nietzsches Genealogie van de moraal). Maar dit wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
Sam is vriendjes geworden met Bob!
Sam, de koala van die foto waarop ze een fles water kreeg van de hulpverlener, is hier te zien met Bob, haar nieuwe vriendje. Ook Bob is gered uit de vlammenzee, en samen verblijven ze nu in een Wildlife Center in Melbourne.
Ik ben een D66-er die stemt voor de PvdA omdat ik niet zo van de demoacratische vernieuwing ben en dus geen D66 stem. Maar ik ben puur pragmatisch en compromisgericht politiek gezien dus zou eigenlijk D66 willen stemmen, maar ik ben daverend tegen referenda dus die krijgen mn stem voorlopig niet... Geen enkele partij is het helemaal...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welke partij is volgens jou dan het beste? Want heb het idee dat ik van bijna alles wel een beetje en meeste van SP heb eigenlijk!
Thnx
Als je het zat bent moet je gewoon nokken of is dat te simpel gezegd?
oooh, bokkepootjes! die mis ik!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef Laureline het volgende:
Sugar, dat is toch helemaal niet veel koolhydraten? Gewoon gewoon, zelfs nog een slank lijstje te noemen. Kan je nog wel een bokkepoot zelfs bij de koffie![]()
Die had ik laatst gehaald omdat ik schrok van de kcal bij de paasbokkepoten, waar mijn oog het eerst op viel: 165 kcal per ding. En dan leken die kleine bokkepootjes zo onschuldig, met maar 60 kcal per pootje. En dan heel verstandig tweederde pak opeten![]()
Qua natuurlijke selectie zou het wel verstandig zijn iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik ben een D66-er die stemt voor de PvdA omdat ik niet zo van de demoacratische vernieuwing ben en dus geen D66 stem. Maar ik ben puur pragmatisch en compromisgericht politiek gezien dus zou eigenlijk D66 willen stemmen, maar ik ben daverend tegen referenda dus die krijgen mn stem voorlopig niet... Geen enkele partij is het helemaal...
@ vivi: marijnissen zelf heb ik ook wel repsct voor. maar ik heb dus een grafhekel aan dat hele "zeggen waar t op staat" "praten op t niveau van t volk" idee. dat lijdt tot populisme en polarisatie. politiek is daar helemaal niet voor gemaakt, om recht door zee en begrijpelijk te zijn... wat mij betreft dan he?
Dat is het ook. Ik had, totdat ik het boek had gelezen, nog nooit nagedacht over hoe bepaalde waarden zijn ontstaan, waarden als 'schuld' en 'slecht geweten', laat staan dat ik me realiseerde dat 'goed' en 'kwaad' ooit iets heel anders betekenden dan nu...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef Vivi het volgende:
Cinna, wat een interessant onderwerp!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Laureline, toen ik net mijn komkommer aan het snijden was, dacht ik aan je. En meteen had ik een bepaald deuntje in mijn hoofd... Iets met Laurelien, Laurelien, laat je ......... !![]()
Deze dan, met smoldering look?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef Vivi het volgende:
Cinna, wat een interessant onderwerp!
Thanks Muizel, maar die tapijttegel incl. stofnesten op zijn hoofd doen het niet echt voor mij.
Mag ik het lezen als het af is? Ik ben echt een sucker voor dat soort gefilosofeerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik had, totdat ik het boek had gelezen, nog nooit nagedacht over hoe bepaalde waarden zijn ontstaan, waarden als 'schuld' en 'slecht geweten', laat staan dat ik me realiseerde dat 'goed' en 'kwaad' ooit iets heel anders betekenden dan nu...
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik had, totdat ik het boek had gelezen, nog nooit nagedacht over hoe bepaalde waarden zijn ontstaan, waarden als 'schuld' en 'slecht geweten', laat staan dat ik me realiseerde dat 'goed' en 'kwaad' ooit iets heel anders betekenden dan nu...
Why?????quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef mspoez het volgende:
*bries*
Ex heeft in totaal gewoon vierhonderd euro laten afschrijven van mijn rekening (vroegere en/of). Is nu gestorneerd maar mén, wat een ******!
quote:Laurelien laat je .... zien, dat vrolijkt me vast op!
Annie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:02 schreef Laureline het volgende:
Ken ik niet, zing eens verder?![]()
Bij mijn echte naam hoort ook een vre-se-lijk liedje. Dat bepaalde mensen dan ook nog voor je gaan zingen, in de veronderstelling dat zij voor het eerst die ge-wel-di-ge grap maken.![]()
Idem voor mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mag ik het lezen als het af is? Ik ben echt een sucker voor dat soort gefilosofeer.
Ja en nu willen wij graag weten wat dat precies isquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:02 schreef Laureline het volgende:
Ken ik niet, zing eens verder?![]()
Bij mijn echte naam hoort ook een vre-se-lijk liedje. Dat bepaalde mensen dan ook nog voor je gaan zingen, in de veronderstelling dat zij voor het eerst die ge-wel-di-ge grap maken.![]()
I'll PM it!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mag ik het lezen als het af is? Ik ben echt een sucker voor dat soort gefilosofeer.
De geneologie van de moraal heet het. De huidige moraal is er eigenlijk een van de zwakken, degenen die niet kunnen winnen. Dat waren ooit de Christelijken en uit wraak hebben zij besloten dat alles wat destijds goed was, kwaad werd en alles wat slecht was, goed werd.quote:
Greysje laat Kwakkie maar praten hoor ben nieuwschierig naar dr mening.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
Kwakkie, je wilde met o.a. TJ NOOIT over een bepaald onderwerp praten. Misschien is het handiger als je dan nu ook niet over politiek en domme mensen enzo doorgaat, want dat wat je nu post is voer om op in te haken en op te reageren natuurlijk, daar kan je dan op wachten![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja en nu willen wij graag weten wat dat precies is
Is vast van dit niveau:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
Kwakkie, je wilde met o.a. TJ NOOIT over een bepaald onderwerp praten. Misschien is het handiger als je dan nu ook niet over politiek en domme mensen enzo doorgaat, want dat wat je nu post is voer om op in te haken en op te reageren natuurlijk, daar kan je dan op wachten![]()
Gelukkig niet schatquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind TJ niet dom! dit was wat mij betreft geen politieke discussie, maar een uitleg (aan vivi en tj) over hoe ontzettend slecht ik over politiek kan pratenen waarom. ik ben nu nog niet naar geworden toch? ik vind niemand hier dom!!
Oh nee joh, ik koppelde TJ niet aan het 'domme mensen'-gedeeltequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind TJ niet dom! dit was wat mij betreft geen politieke discussie, maar een uitleg (aan vivi en tj) over hoe ontzettend slecht ik over politiek kan pratenen waarom. ik ben nu nog niet naar geworden toch? ik vind niemand hier dom!!
Ik zal niet ontkennen zoiets ooit naar een Vrouwelijke Steward van Feyenoord gezongen te hebben. Maar zo gedraag ik me alleen in Das Kuipf.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Sugar het volgende:
Dat er een piemel in moet. Zo banaal dat het banaal wordt.
Ow dan kom ik zekerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Jullie kunnen allemaal mijn .... zien op de meet! Want uit wat ik hierzo meelees, heb ik opgemaakt dat het dan gebruikelijk is diezelfde avond nog aangeschoten/stomdronken bh-zwaaiend aan tafel te zitten![]()
Als je niet gaat steengrillen tenminste.
Alsof ik uitblink in slimmighedenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef kwakveense het volgende:
nee idd. het is ook wat ongelukkig geformuleerd misschien....
Die laatste is cute! Maar ze (???) ziet er al een heel stuk beter uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet er nu niemand janken om de de koala's?? Ik vind het nog aandoenlijker dan de waterflesfoto
Afgelopen dagen had het me zeker kunnen gebeuren, maar nu vind ik het gewoon heel erg schattigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet er nu niemand janken om de de koala's?? Ik vind het nog aandoenlijker dan de waterflesfoto
Klopt, dat is inderdaad héél gebruikelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Jullie kunnen allemaal mijn .... zien op de meet! Want uit wat ik hierzo meelees, heb ik opgemaakt dat het dan gebruikelijk is diezelfde avond nog aangeschoten/stomdronken bh-zwaaiend aan tafel te zitten![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Koalas zien er lief uit maar ondertussen zijn het kutbeesten. Net vrouwen.
Ik ook van jou neen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Ik vind jou ultiem schattig kwakz0r, je bent zo heerlijk open over je zelfbenoemde flaws, zo ontwapenendquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Maar volgens mij was dat met een strikt damesgezelschap. Anders gaat het natuurlijk niet door. Dan drinken we thee met een koekje op een schoteltje. Ook leuk.quote:
Een vrouw een 'kut-beest' noemen is wel het tóppunt van seksisme.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Gewoon lullig!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een vrouw een 'kut-beest' noemen is wel het tóppunt van seksisme.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Nee joh!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Zijn jullie nou echt beledigd, kaneelmeisje en laureline?.
De vergelijking die ik natuurlijk bedoelde was aan de ene kant er lief en schattig uitzien maar ondertussen helemaal niet lief en schattig te zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een vrouw een 'kut-beest' noemen is wel het tóppunt van seksisme.
Hahahahahahhaha nee niet eens sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
En TJ, je zat gewoon te wachten op een moment waarop je dat liedje kon posten he, geef het maar toe!
Ja, dat verhaal is hier al zovaak aangehaald. Maar niemand vermeld de precieze gang van zaken. Daarom stel ik me er steeds meer bij voorquote:
Heuj, ik luister zelfs naar de Black Sheep.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Zijn jullie nou echt beledigd, kaneelmeisje en laureline?.
't is een overlevingsmechanisme. Uiteindelijk zijn we allemaal gekooide beesten, om maar even bij Nietzsches gedachtengoed te blijven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:22 schreef neen het volgende:
[..]
De vergelijking die ik natuurlijk bedoelde was aan de ene kant er lief en schattig uitzien maar ondertussen helemaal niet lief en schattig te zijn.
generalisatie![]()
Sexy hequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
House is raar
kijk 't nu voor 't eerst en man, die vent spoort niet
Ik heb liever dat je me gewoon gelijk geeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
't is een overlevingsmechanisme. Uiteindelijk zijn we allemaal gekooide beesten, om maar even bij Nietzsches gedachtengoed te blijven.
O ik dacht al: 'Ik had niet zo vroeg naar huis moeten gaan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal is hier al zovaak aangehaald. Maar niemand vermeld de precieze gang van zaken. Daarom stel ik me er steeds meer bij voorHet enige wat ik weet is dat:
- er heel erg veel caipirinha's zijn gedronken
- 5 dames bh-zwaaiend bij elkaar zaten
- ColdFeet de volgende dag moest overgeven (en sindsdien nooit meer!)
Maar ter geruststelling: het was een CUL-meet , dat is natuurlijk wel veel ruiger volk.
Ik vind hem mateloos irritantquote:
Hij is ook bot en recht voor z'n raap, dus dat moet je toch aanspreken, moquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht meer aan 'apart' dan aan 'sexy'
Dat doe ik toch ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me gewoon gelijk geeft
Dan denkt iedereen: wow, wat heeft Muis van nature stevige boobsquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe dan gewoon 1 bh aan en 1 in mijn mouw, dan kan ik doen alsof ik de mijne heb uitgetrokken terwijl mijn vavavooms nog steeds ondersteund zijn
dat wel, maar sexy was nog steeds het woord nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij is ook bot en recht voor z'n raap, dus dat moet je toch aanspreken, mo.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
House is raar
kijk 't nu voor 't eerst en man, die vent spoort niet
Preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen: wow, wat heeft Muis van nature stevige boobs.
ik kijk 't nu voor 't eerst eyzquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind Cuddy veel te labiel tegenwoordig.
Maar nu komt het: Simon Baker!
Ik heb 2 voor 12 gekeken en ik vond de vragen voor het eerste stel een stuk eenvoudiger dan de vragen die het tweede stel voorgeschoteld kreeg. En Astrid Joosten isquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Wat gaan jullie snel tijdens een uurtje WIDM!![]()
Jeej voor jouquote:Ik heb mijn scriptie afgesloten. Morgen nog even een deelvraagje uitbreiden en dan is ie af(Conclusie enzo kon ik al doen zonder de uitbreiding van die deelvragen gelukkig!)
naaisquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn scriptie afgesloten. Morgen nog even een deelvraagje uitbreiden en dan is ie af(Conclusie enzo kon ik al doen zonder de uitbreiding van die deelvragen gelukkig!)
Jeejquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn scriptie afgesloten. Morgen nog even een deelvraagje uitbreiden en dan is ie af(Conclusie enzo kon ik al doen zonder de uitbreiding van die deelvragen gelukkig!)
Ik vraag overal second opinions in de hoop er zo een tegen te komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind hem mateloos irritantBest grappig hoor, maar na twee seizoenen had ik zoiets van
en ik zou echt agressief worden als hij mijn arts was
Haha! Je bent een vrouw!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
het winkelen heeft me een beetje opgevrolijkt
help![]()
Wow!! Gefeliciteerd!!! Ik droom van dat moment, maar moet zelfs mijn Bachelorscriptie nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Moet ik je weer de put in praten ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
help![]()
* Vivi mompelt iets over lurken op een zeker toneelforum.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
help![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
* Vivi mompelt iets over llurken op een zeker toneelforum.
Oh Viev, dan had je de oogarts van mijn moeder eens moeten ontmoeten. Die vent was een kruising tussen House en John Cleesequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vraag overal second opinions in de hoop er zo een tegen te komen.
ja, zeg maar weer eens dat je me niet wiltquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet ik je weer de put in praten ofzo?.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
* Vivi mompelt iets over lurken op een zeker toneelforum.
![]()
![]()
Ja, heel flauw en Amerikaans dat ze in zo'n 'vrouwtje wordt hysterisch van baby'-rol wordt geschreven. Maar iedere serie House heeft wel zo'n irritatiepunt in het scenario gehad: Vogler, die ex van House met het huilgezicht, Tritter, vervangen van de originele ducklings door de apprentices, etc. Maar toch blijven kijken hè....quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Cuddy veel te labiel tegenwoordig.
[..]
Je wilt mij ook niet echt, dus wat jank je nouquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zeg maar weer eens dat je me niet wilt
ik haat haat HAAAAT haar. En d´r achterlijke manier van Engels spreken helemaal!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Omg Sylvana Simons heeft zich weer een leuk kapsel aangemeten (RTL 4).
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
help![]()
Truequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, heel flauw en Amerikaans dat ze in zo'n 'vrouwtje wordt hysterisch van baby'-rol wordt geschreven. Maar iedere serie House heeft wel zo'n irritatiepunt in het scenario gehad: Vogler, die ex van House met het huilgezicht, Tritter, vervangen van de originele ducklings door de apprentices, etc. Maar toch blijven kijken hè....
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik haat haat HAAAAT haar. En d´r achterlijke manier van Engels spreken helemaal!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wilt mij ook niet echt, dus wat jank je nou.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het dan toch.....
Ergens diep van binnen........
Onder de stoere biker babe laag.....
Jawel hoor! Je bent een heuse chick!
Wai arrrrrrrr joeeee soooo negatifffffff?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je erover praten?.
Ik snap zo goed wat je bedoelt
ik slaap er een nachtje over..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef Chicolate het volgende:
Moet ik je redden met een wetenschappelijke verklaring Mo, of zal ik je laten lijden?
zeg, wil jij je ballen houden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef neen het volgende:
Hehe, straks koopt moblo nog een roze motormet van die frutsels aan het stuur
Zal de dag dan toch komen dat ik wel een vork in mijn oog MOET stekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh Viev, dan had je de oogarts van mijn moeder eens moeten ontmoeten. Die vent was een kruising tussen House en John Cleese
draag je nu wat anders dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef Viking84 het volgende:
MoBlo wordt nog wel eens een meisje-meisje met hoge hakjes en rozegelakte nageltjes. Ik ben ook van ver trainingsbroeken en sweatshirts gekomen
.
Met een lief rieten mandje aan het stuur met een zonnebloem erinquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef neen het volgende:
Hehe, straks koopt moblo nog een roze motormet van die frutsels aan het stuur
Woehahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zal de dag dan toch komen dat ik wel een vork in mijn oog MOET steken.
Ja, dat smeren ze ook lang uit. Ze is echt de Vogler van dit seizoen. En waarom juist Foreman, de saaiste van de oorspronkelijke ducklings, nou de hele tijd zo'n prominente rol krijgt? En Cameron en Chase alleen af en toe één zin per 2 afleveringen in de kantine mogen zeggen...Ik krijg nu wel weer zin seizoen 1 en 2 te kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True
Thirteen mag van mij wel doodgaan nu trouwens
Op dit moment draag ik een spijkerbroek en een trui met capuchon, maar ik draag, zeker in het openbaar, geen trainingsbroek met sportschoenen meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
draag je nu wat anders dan?
Ze rookt ook heel irritant. Zo quasi sexyquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik haat haat HAAAAT haar. En d´r achterlijke manier van Engels spreken helemaal!
Wel maar één oog doen he, anders heeft het ook zo weinig zin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zal de dag dan toch komen dat ik wel een vork in mijn oog MOET steken.
Dan ben ik benieuwd of Viev al bijgekeken heeft met de Greys Anatomy USA afleveringen en wat ze van McArmy vindtquote:
Waar is KIM met de fotoshop?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met een lief rieten mandje aan het stuur met een zonnebloem erin.
oh, dat roze was dus net?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment draag ik een spijkerbroek en een trui met capuchon, maar ik draag, zeker in het openbaar, geen trainingsbroek met sportschoenen meer(tenzij ik ga sporten
).
Omg omg, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze rookt ook heel irritant. Zo quasi sexy![]()
Ik zat een keer aan het tafeltje naast haar in Toomler.
NEE! Ik moet nu al een beetje binnensmonds overgeven!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je erover praten?.
Ik snap zo goed wat je bedoelt
hayabusaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Moblo, ik zal het doen, stoer!
[ afbeelding ]
Nee, denk het niet. Vind het sowieso niet zo'n spannend seizoen en heb al een paar afleveringen gemist.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ga je nu echt niet meer verder kijken Vik?![]()
Denk niet dat MoBlo een varkenskop aan d'r stuur wilquote:
Je bent een heldquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lastig val met mijn vakantieperikelen. In ieder geval zal ik de komende paar weken mijn mond houden over dit onderwerp, want ik heb geboekt.
Eindelijk.
Kan het me levendig voorstellen, ze vindt zichzelf gewééééldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze rookt ook heel irritant. Zo quasi sexy![]()
Ik zat een keer aan het tafeltje naast haar in Toomler.
Iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Tink, wat goed dat je geboekt hebt! Lekker om naar uit te kijken!
En ik vond dat je het er maar weinig over gehad hebt hoor, over je vakantie!
Zeker vergelijken met mijn internet en energie gezemel![]()
Me neitherquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit 1 aflevering van House gezien
Oh ja, die was ik al vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg omg, mag ik je aanraken?.
Nu moet ik ineens denken aan die post van Vief over Roel van Velzen. Dat ze dacht dat er een garnaal op de grond viel, maar dat het Roel van Velzen was oid![]()
.
Hahaha, ik moet echt hard lachen nuquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al vergeten!
Wat ben ik toch grappig![]()
.
Ow...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou geef mij maar zwart
En goedkope kleding en goedkope kado's... Liever geen kado's eigenlijk, vind het niet leuk om te geven en al helemaal niet om te krijgen... Geeft van die verplichtingen
Srsly, als ik jullie zat ben ga ik al mijn oude Henk topics herlezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet echt hard lachen nu. Zo fout
.
Henk? Henk? Wie is Henkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Vivi het volgende:
Srsly, als ik jullie zat ben ga ik al mijn oude Henk topics herlezen![]()
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet echt hard lachen nu. Zo fout
.
Als je nou een roze motor koopt, dan kun je gezellig met Den Haag gaan motorrijden, want die heeft ook een roze motor.quote:
ja, of nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je nou een roze motor koopt, dan kun je gezellig met Den Haag gaan motorrijden, want die heeft ook een roze motor.
ik zit hardop te lachen in de leeszaal en word een beetje raar aangekeken omdat ik op zich met saaie brieven bezig ben...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al vergeten!
Wat ben ik toch grappig![]()
.
Hangt natuurlijk wel een beetje van de grootte af, maar mijn eerste ingeving is: makkelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Kan je met twee personen een woonkamer schilderen in een hele dag?
Plafond is al gewit, dus alle vier de muren in 1 dag? Moet kunnen toch?
Als je niet teveel kletst en koffiedrinkt tussendoor kan het vast wel jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
* morgen terug naar de winkel gaat om het kadootje voor uniekhoorn terug te brengen
jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Voor de gein klikte ik op de link om te kijken hoe duur het is voor 2 personen + kind. Echt niet te betalen! Dat vind ik toch vreemd bij sommige vacanties: of je nou met 1 of 3 in dat appartement zit, maakt toch niet niet zoveel uit? Alleen de vliegreis is drie keer ipv 1, maar om dan meteen alles te verdrievoudigenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
...
Nouja, kort samengevat, ik ga dus naar Hotel Club Santa Ponsa. All-in.
En ook nog zo'n clubhotel
![]()
...
Hoe weten zij nou wat jij leest?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zit hardop te lachen in de leeszaal en word een beetje raar aangekeken omdat ik op zich met saaie brieven bezig ben...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef kwakveense het volgende:
that's it. ik veins hoofdpijn en ga er vandoor.ben klaaarrr voor vandaag.
Idd, miss is ze wel met 17e eeuwse kluchten bezigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe weten zij nou wat jij leest? [ afbeelding ] tunu nunu tunu nunu
sterkte met je hoofdpijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef kwakveense het volgende:
that's it. ik veins hoofdpijn en ga er vandoor.ben klaaarrr voor vandaag.
Als je van dat superdekkende spul neemt, monodeck ofzo, prima! Moet je toch meestal nog in 2 lagen doen, maar als je vroeg begint haal je dat zeker. Het meeste werk is altijd het afplak- en afdekgedoe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Achter de schermen jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben jij en Greys alweer goedmaakseks gehad?![]()
De 17e eeuw heeft heel wat smeerpijperij geleverdquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, miss is ze wel met 17e eeuwse kluchten bezig.
25 maart - 1 aprilquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Vivi het volgende:
Nou, ziet er prima uit toch Tink? Met de auto? En wanneer ga je?
Opschepsterquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
nee, ik laf mijn rok en ik doe'm nooooooooooooooooooooooooooooooit meer weg
het is een 36, dus veel kleiner zal ik toch niet worden denk ik
omdat ze t voor me uit t magazijn halen... en iedereen hier doodstil doodsaaie dingen zit te doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe weten zij nou wat jij leest? [ afbeelding ] tunu nunu tunu nunu
Ja en ik ben nog binnen het budget gebleven ook! Met autoquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Voor de gein klikte ik op de link om te kijken hoe duur het is voor 2 personen + kind. Echt niet te betalen! Dat vind ik toch vreemd bij sommige vacanties: of je nou met 1 of 3 in dat appartement zit, maakt toch niet niet zoveel uit? Alleen de vliegreis is drie keer ipv 1, maar om dan meteen alles te verdrievoudigen![]()
Onee, het komt natuurlijk in dit geval ook door de all-inclusive! Dat hebben wij nooit, vandaar dat ik er niet aan dacht.
Toch heerlijk, een weekje daar? En met de auto erbij heb je alle vrijheid! Zal wel mooi weer zijn ook, hmmm, zon
Dat vind ik nu grappig, en best bizar! Dat mensen zo ver weg zich verwonderen over iemand die lacht om een zinnetje wat ik hier op mijn bankje in Z. zit te typenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zit hardop te lachen in de leeszaal en word een beetje raar aangekeken omdat ik op zich met saaie brieven bezig ben...
Link naar wat? MoBlo heeft geen toegang tot mijn pm'squote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik krijg de link wel per PM toch MoBlo?
Ik ben slapen schatjes!
Hoe filosofischquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat vind ik nu grappig, en best bizar! Dat mensen zo ver weg zich verwonderen over iemand die lacht om een zinnetje wat ik hier op mijn bankje in Z. zit te typen
Butterfly effect ofzo.
Er ligt niets op de grond, beton enzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je niet teveel kletst en koffiedrinkt tussendoor kan het vast wel ja![]()
.
Wat ga je op de grond leggen trouwens? Tip: plastic vasttapen en geen kranten gebruiken (de verfspetters zijn hier nog steeds zichtbaar)
Inclusief moeilijke randen met kwast enzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
wij hebben ons hele huis in één dag geverfd
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar dit was een regelrechte "GNORK GHIHIHIHHI" reactie. geen beleefde "goh wat een vermakelijke brief" lach
Hahahahaha. Hierom moest ik weer hardop lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef kwakveense het volgende:
maar dit was een regelrechte "GNORK GHIHIHIHHI" reactie. geen beleefde "goh wat een vermakelijke brief" lach
Was dat eigenlijk fictie of non-fictie? (fictie hoop ik voor jouquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
Elisa; Henk was een nogal dramatische (en traumatische) toppicreeks van mijn hand, over een veredelde fuckbuddy die ik aanzag voor de ware
.
inclusief diequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Er ligt niets op de grond, beton enzo
[..]
Inclusief moeilijke randen met kwast enzo?Of hadden jullie die niet? Jawel toch?
Ze wil ook een paar gekleurde muren en dan moet je toch met de hand gaan pielen om die verf niet op het plafond te krijgen? Of kan je er dan ook een liniaal ofzo langs leggen om te voorkomen dat je op het plafond verft? Hoe doen jullie dat? Afplakken gaat niet met een vers gewit plafond natuurlijk.
inmiddels héb ik ook daadwerkelijk hoofdpijn (zet net mn bril af)quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mijn zere rug? Kun je er nog lekker bij strompelen ook
daar hebben ze ook iets anders voor:quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef neen het volgende:
Je hebt van die dingen die je zo tegen de rand aan kan zetten en dan kan je met je andere hand er met de kwast langsmaar als je een beetje geduld en een vaste hand hebt kan het ook wel zonder.
Noes, faalhaasquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, rokken kan ik 36 aan
maar broeken nog maat 29 hoor
*proest*quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef kwakveense het volgende:
sommige modellen moet ik ook 31 hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noes, faalhaas.
dudette, ik heb nog maat 32 ofzo
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Mo, wat deed jij bij de gekleurde randen? Iets er langs houden? Of vaste hand?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar hebben ze ook iets anders voor:
afplaktape
Het was ge-ent op ware gebeurtenissen maar doordat iedereen zich zo liep op te winden ging ik het natuurlijk heerlijk aandikkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk fictie of non-fictie? (fictie hoop ik voor jou)
Als ik tape op het de-dag-ervoor-gewitte-plafond plak, trek ik toch de verf er weer af?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar hebben ze ook iets anders voor:
afplaktape
Wie was jij toen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Muis!
Snap jij dat nou, die mensen in het Greys USA topic die McArmy niets vinden?![]()
Viev, ik vond de Henk topics gewellllllldig. Al heb ik je destijds wel eens zitten vervloeken dat je er steeds weer in trapte. Maar goed, dat hebben we allemaal wel eens gehad, zoiets. Ik ook. Meerdere malen![]()
Kende ik je toen maar! Dan hadden de Puppels even je oren gewassen!
Nee, maar dan adoreren wij hem toch lekker saampjes!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Muis!
Snap jij dat nou, die mensen in het Greys USA topic die McArmy niets vinden?![]()
Viev, ik vond de Henk topics gewellllllldig. Al heb ik je destijds wel eens zitten vervloeken dat je er steeds weer in trapte. Maar goed, dat hebben we allemaal wel eens gehad, zoiets. Ik ook. Meerdere malen![]()
Kende ik je toen maar! Dan hadden de Puppels even je oren gewassen!
Ik hoor het hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Mooie strakke lijn er tussenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
tijdens
en
[ afbeelding ]
na
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Whihahaha, toets op google 'vivi en henk' in en je krijgt de reeks hoor![]()
Even snel doorgebladerd
Ik heb ook zo'n Henk gehad, bwuahEn ik was net zo als Vivi in die zaak
Kjoetquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
Elisa; Henk was een nogal dramatische (en traumatische) toppicreeks van mijn hand, over een veredelde fuckbuddy die ik aanzag voor de ware
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |