quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef kwakveense het volgende:
that's it. ik veins hoofdpijn en ga er vandoor.ben klaaarrr voor vandaag.
Idd, miss is ze wel met 17e eeuwse kluchten bezigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe weten zij nou wat jij leest? [ afbeelding ] tunu nunu tunu nunu
sterkte met je hoofdpijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef kwakveense het volgende:
that's it. ik veins hoofdpijn en ga er vandoor.ben klaaarrr voor vandaag.
Als je van dat superdekkende spul neemt, monodeck ofzo, prima! Moet je toch meestal nog in 2 lagen doen, maar als je vroeg begint haal je dat zeker. Het meeste werk is altijd het afplak- en afdekgedoe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Kan je met twee personen een woonkamer schilderen in een hele dag?
Plafond is al gewit, dus alle vier de muren in 1 dag? Moet kunnen toch?
Achter de schermen jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben jij en Greys alweer goedmaakseks gehad?![]()
De 17e eeuw heeft heel wat smeerpijperij geleverdquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, miss is ze wel met 17e eeuwse kluchten bezig.
25 maart - 1 aprilquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef Vivi het volgende:
Nou, ziet er prima uit toch Tink? Met de auto? En wanneer ga je?
Opschepsterquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
nee, ik laf mijn rok en ik doe'm nooooooooooooooooooooooooooooooit meer weg
het is een 36, dus veel kleiner zal ik toch niet worden denk ik
omdat ze t voor me uit t magazijn halen... en iedereen hier doodstil doodsaaie dingen zit te doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe weten zij nou wat jij leest? [ afbeelding ] tunu nunu tunu nunu
Ja en ik ben nog binnen het budget gebleven ook! Met autoquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Voor de gein klikte ik op de link om te kijken hoe duur het is voor 2 personen + kind. Echt niet te betalen! Dat vind ik toch vreemd bij sommige vacanties: of je nou met 1 of 3 in dat appartement zit, maakt toch niet niet zoveel uit? Alleen de vliegreis is drie keer ipv 1, maar om dan meteen alles te verdrievoudigen![]()
Onee, het komt natuurlijk in dit geval ook door de all-inclusive! Dat hebben wij nooit, vandaar dat ik er niet aan dacht.
Toch heerlijk, een weekje daar? En met de auto erbij heb je alle vrijheid! Zal wel mooi weer zijn ook, hmmm, zon
Dat vind ik nu grappig, en best bizar! Dat mensen zo ver weg zich verwonderen over iemand die lacht om een zinnetje wat ik hier op mijn bankje in Z. zit te typenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zit hardop te lachen in de leeszaal en word een beetje raar aangekeken omdat ik op zich met saaie brieven bezig ben...
Link naar wat? MoBlo heeft geen toegang tot mijn pm'squote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik krijg de link wel per PM toch MoBlo?
Ik ben slapen schatjes!
Hoe filosofischquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat vind ik nu grappig, en best bizar! Dat mensen zo ver weg zich verwonderen over iemand die lacht om een zinnetje wat ik hier op mijn bankje in Z. zit te typen
Butterfly effect ofzo.
Er ligt niets op de grond, beton enzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je niet teveel kletst en koffiedrinkt tussendoor kan het vast wel ja![]()
.
Wat ga je op de grond leggen trouwens? Tip: plastic vasttapen en geen kranten gebruiken (de verfspetters zijn hier nog steeds zichtbaar)
Inclusief moeilijke randen met kwast enzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
wij hebben ons hele huis in één dag geverfd
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar dit was een regelrechte "GNORK GHIHIHIHHI" reactie. geen beleefde "goh wat een vermakelijke brief" lach
Hahahahaha. Hierom moest ik weer hardop lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef kwakveense het volgende:
maar dit was een regelrechte "GNORK GHIHIHIHHI" reactie. geen beleefde "goh wat een vermakelijke brief" lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |