quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je woont toch in Rotterdam?
Ken uw klassiekers!
- off topic -quote:
- off topic -quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Setzen, je gedrag wordt nu wel lichtelijk irritant.
Gewijzigd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: Ajax gaat eraan!
Sorry, maar deze TT kan echt niet.
Ik als echte Jood voel mij diep gekwetst vanwege deze doodsbedreiging.
En er staan een aantal anti-Joodse posts in dat topic die, als ik ze aan het CIDI voorleg Fok! op een openbare reprimande komen te staan.
Rivaliteit tussen clubs is tot daar en toe en Ajax (ten onrechte) een Jodenclub noemen, tja met die domheid kan ik wel leven.
Maar doodsverwensingen en puur anti-semitisme is wat anders.
en dit is geen grap
Bullshit. Je zegt dat het geen grap is, dus dit is een serieuze reactie. Als jij niet zo een TT kunt relativeren dan zegt dat genoeg over jou.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: ajakkes gaat eraan!
En er staan een aantal anti-Joodse posts in dat topic die, als ik ze aan het CIDI voorleg Fok! op een openbare reprimande komen te staan.
Rivaliteit tussen clubs is tot daar en toe en Ajax (ten onrechte) een Jodenclub noemen, tja met die domheid kan ik wel leven.
en dit is geen grap
Serieus?? Waarom, mag ik dat vragen? En ik ben nu niet aan het trollen.quote:
Als jij je niet gekwetst voelt door plaatjes van haakneuzen in combinatie met de TT en dat versje ben je zeker geen echte Jood.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef Breach het volgende:
Bullshit. Je zegt dat het geen grap is, dus dit is een serieuze reactie. Als jij niet zo een TT kunt relativeren dan zegt dat genoeg over jou.
Wat betreft die posts. Dat 'rijmpje' van DK gaat een bridge too far. Voor de rest valt het best mee. Ik voel me er als Joodje niet door gekwetst iig.
Omdat voor mij zwaarder ligt dat mensen zich eventueel gekwetst voelen dan dat iemand zijn mening op een bepaalde manier kracht bij moet zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Serieus?? Waarom, mag ik dat vragen? En ik ben nu niet aan het trollen.
Stel je niet zo aan. We leven niet meer in 1940. Je weet heus wel dat er onderscheid wordt gemaakt tussen het joodse geloof en gewoon joden/ajax supporters.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
en dit is geen grap
Ok.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat voor mij zwaarder ligt dat mensen zich eventueel gekwetst voelen dan dat iemand zijn mening op een bepaalde manier kracht bij moet zetten.
In de definitie Ajax gaat eraan of Joden gaan eraan is in deze context geen verschil, maar het tweede ligt voor een aantal mensen wel gevoeliger dan het eerste.
Klopt, maar niet iedereen. Een vriend van mij, ook op onszelfde vak, is Joods en zingt niet mee met die liederen. Wat voor de een geldt, is niet voor de ander ook hetzelfde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Breach het volgende:
Op de tribunes vereenzelven wij ons met de Geuzennaam Joden. Let's go Joden, Let's go. Joden is niet meer dan Ajax. Als daar staat 'Joden gaan eraan',dan weet elke voetbalfan (en dat is golfer ook) dat daar geen anti-semitische achtergrond achterzit.
Ik ken het kakkerlakken geloof nog niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stelletje zacht gekookte eitjes zitten hier op het forum zeg![]()
Ga je nou ook elke post aanpakken met "kakkerlak" daarin?
Ik dioe dus op de tribune nooit mee aan die ten onrechte 'geuzennaam' . Zoals alle echte Joden die ik ken bij Ajax dat ook verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Breach het volgende:
Op de tribunes vereenzelven wij ons met de Geuzennaam Joden. Let's go Joden, Let's go. Joden is niet meer dan Ajax. Als daar staat 'Joden gaan eraan',dan weet elke voetbalfan (en dat is golfer ook) dat daar geen anti-semitische achtergrond achterzit.
Het is wel een groot verschil, DK. Dat weet je net zo goed als ik. Net zoals dat er een verschil is tussen kut Ajacied en kanker Ajacied in gevoel of gekwetst zijn bij die twee inprincipe dezelfde uitingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stelletje zacht gekookte eitjes zitten hier op het forum zeg![]()
Ga je nou ook elke post aanpakken met "kakkerlak" daarin?
Ach lul niet zo dom. Net of er hier mensen zijn die er werkelijk wat van aantrekken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken het kakkerlakken geloof nog niet.
Enlighten me.
Blijkbaar golfer wel anders zou hij het hier niet melden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach lul niet zo dom. Net of er hier mensen zijn die er werkelijk wat van aantrekken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is wel een groot verschil, DK. Dat weet je net zo goed als ik. Net zoals dat er een verschil is tussen kut Ajacied en kanker Ajacied in gevoel of gekwetst zijn bij die twee inprincipe dezelfde uitingen.
Je bent gewoon een gefrustreerde ajacied.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dioe dus op de tribune nooit mee aan die ten onrechte 'geuzennaam' . Zoals alle echte Joden die ik ken bij Ajax dat ook verschrikkelijk vinden.
Vraag het maar o.a. aan Sjaak Swart, Michael van Praag en Frits Barend.
Maar goed.. het ging mij om die TT en wat domme anti-semitische posts van met name DK en dat is nu wat mij betreft opgelost.
Ik dus wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach lul niet zo dom. Net of er hier mensen zijn die er werkelijk wat van aantrekken.
Of hij houdt iedereen gewoon voor de gek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar golfer wel anders zou hij het hier niet melden.
Jij bepaalt niet wanneer mensen zich gekwetst voelen net zo min als ik dat kan doen.
Nee. Ik ben momenteel een gekwetste Jood.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Je bent gewoon een gefrustreerde ajacied.
Ach, net of hij zich gekwetst voelt. Of is hij in het dagelijks leven zo'n gelovige jood die met zo'n maf keppeltje op mijn kop rond loopt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar golfer wel anders zou hij het hier niet melden.
Jij bepaalt niet wanneer mensen zich gekwetst voelen net zo min als ik dat kan doen.
Als je enigzins lang genoeg mee post en leest dan zou ik bijna uiteraard willen gebruiken, dat je de achtergrond van golfer wel kent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Of hij houdt iedereen gewoon voor de gek.
Ik kan ook zeggen dat ik joods ben hiero.
Fijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben momenteel een gekwetste Jood.
Zijn er joden die met een keppeltje op jouw hoofd lopen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach, net of hij zich gekwetst voelt. Of is hij in het dagelijks leven zo'n gelovige jood die met zo'n maf keppeltje op mijn kop rond loopt?
Ik denk dat ik in de loop van de afgelopen 8/9 jaar voldoende duidelijk heb gemaakt dat ik daar geen grappen over maak en niemand voor de gek hou.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Of hij houdt iedereen gewoon voor de gek.
Ik kan ook zeggen dat ik joods ben hiero.
Nou, die ken ik ook niet. En ik denk niet dat veel mensen die hier wel kennen. Maar het is niet aan anderen te oordelen of hij wel of niet gekwetst is. Ik vind het hoogstens opmerkelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je enigzins lang genoeg mee post en leest dan zou ik bijna uiteraard willen gebruiken, dat je de achtergrond van golfer wel kent.
Geen idee. Heb geen verstand van al die gelovige.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zijn er joden die met een keppeltje op jouw hoofd lopen?
Hoe moet ik in hemelsnaam zijn achtergrond kennen?Wij posten niet in dezelfde topics denk ik. Anders had hij dit al eerder gezegd. Bij het Cidi zitten volgens mij allemaal mensen die thuis niks te vertellen hebben dus alleen maar andere mensen gaan lastigvallen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je enigzins lang genoeg mee post en leest dan zou ik bijna uiteraard willen gebruiken, dat je de achtergrond van golfer wel kent.
BliksemSchigt en Golfer zijn vriendjes van elkaar. Dus die weten dat van elkaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe moet ik in hemelsnaam zijn achtergrond kennen?Wij posten niet in dezelfde topics denk ik. Anders had hij dit al eerder gezegd. Bij het Cidi zitten volgens mij allemaal mensen die thuis niks te vertellen hebben dus alleen maar andere mensen gaan lastigvallen.
Nou dit is de eerste keer dat ik het zie. Zijn er nog meer joden waarmee ik rekening moet houden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de loop van de afgelopen 8/9 jaar voldoende duidelijk heb gemaakt dat ik daar geen grappen over maak en niemand voor de gek hou.
Jou avatar is belachelijk omdat je er zelf niet bij was en er wel mee pronktquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nou dit is de eerste keer dat ik het zie. Zijn er nog meer joden waarmee ik rekening moet houden?
Wat vind je trouwens van de bommen op Rotterdam liedjes, spandoeken en t-shirts?
Mag mijn avatar wel?
Het is ook geen verwijt naar iemand als je het niet kent. Maar voor de meesten die lang rondlopen, is het wel bekend dat hij daadwerkelijk die achtergrond heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe moet ik in hemelsnaam zijn achtergrond kennen?Wij posten niet in dezelfde topics denk ik. Anders had hij dit al eerder gezegd. Bij het Cidi zitten volgens mij allemaal mensen die thuis niks te vertellen hebben dus alleen maar andere mensen gaan lastigvallen.
Golfer moet gewoon niet zo kinderachtig doen. Hij weet net zo goed als jij dat er met "Joden gaan eraan" helemaal niet gedoeld wordt op de 2de wereldoorlog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt naar iemand als je het niet kent. Maar voor de meesten die lang rondlopen, is het wel bekend dat hij daadwerkelijk die achtergrond heeft.
Nogmaals - wij kunnen niet voor iemand bepalen wat kwetsend is, we kunnen niet bepalen voor iemand wat leuk is. Er zijn nou eenmaal ziektes of uitingen rondom gelovigen die gevoeligere liggen bij de een dan bij de ander, en dat hebben we gewoon allemaal te accepteren en te respecteren, hoe anders je er zelf ook over denkt.
Mijn avatar is van een prachtige Tifo actie van jaren geleden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Jou avatar is belachelijk omdat je er zelf niet bij was en er wel mee pronkt
Maar ik denk dat het in de familiesferen zit bij golfer. Dus laten we er maar over ophouden voordat er dingen naarboven komen die weer onnodig kwetsen. Het is veranderd en prima zo.
Ik loop nog niet zo lang mee hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt naar iemand als je het niet kent. Maar voor de meesten die lang rondlopen, is het wel bekend dat hij daadwerkelijk die achtergrond heeft.
Nogmaals - wij kunnen niet voor iemand bepalen wat kwetsend is, we kunnen niet bepalen voor iemand wat leuk is. Er zijn nou eenmaal ziektes of uitingen rondom gelovigen die gevoeligere liggen bij de een dan bij de ander, en dat hebben we gewoon allemaal te accepteren en te respecteren, hoe anders je er zelf ook over denkt.
Er wordt ook geboeld dat ze er tijdens de wedstrijd aan gaan. Met andere woorden; ze gaan met 0 punten naar huis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef sezten het volgende:
"Gaan eraan" is toch helemaal geen doodsverwensing o.i.d?
Het hoeft niet gelijk zo te zijn dat ze aan het gas gaan.
Die haakneus en dat versje van je was ook puur voetbalgerelateerd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Golfer moet gewoon niet zo kinderachtig doen. Hij weet net zo goed als jij dat er met "Joden gaan eraan" helemaal niet gedoeld wordt op de 2de wereldoorlog.
Moet dat dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die haakneus en dat versje van je was ook puur voetbalgerelateerd?
Da's ronduit roddelenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het nu wel voor iedereen duidelijk is hoe de meningen zijn.
Interesses in en meningen over elkaar mogen dus vanaf nu via PM.
Maak je er maar weer lekker makkelijk vanafquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het nu wel voor iedereen duidelijk is hoe de meningen zijn.
Interesses in en meningen over elkaar mogen dus vanaf nu via PM.
Dat je dus anti-semitische posts plaatst die niets met voetbal te maken hebben.quote:
Dat weg halen van je haakneus kan je vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je dus anti-semitische posts plaatst die niets met voetbal te maken hebben.
Maar goed, de TT is veranderd, je versje is weg. Als die haakneus nou ook nog even verwijderd wordt is het wat mij betreft prima opgelost door de mods en hoop ik dat jij ooit nog een paar hercencellen verstand erbij krijgt.
Je moet niet zeuren over die haakneus.Gaat nergens over.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je dus anti-semitische posts plaatst die niets met voetbal te maken hebben.
Maar goed, de TT is veranderd, je versje is weg. Als die haakneus nou ook nog even verwijderd wordt is het wat mij betreft prima opgelost door de mods en hoop ik dat jij ooit nog een paar hercencellen verstand erbij krijgt.
Er is nog geen topic over Braafheid hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef Adothehague het volgende:
Het grote Edson Braafheid topic.
Er is al een topic hierover.
1 Topic lijkt mij persoonlijk meer dan genoeg.
Het was op advies van een modquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef Adothehague het volgende:
Het grote Edson Braafheid topic.
Er is al een topic hierover.
1 Topic lijkt mij persoonlijk meer dan genoeg.
Ik wacht effe op wat BS ervan vindt. Zelf zou ik niet weten waar het anders kan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:19 schreef Grulez het volgende:
FIFA past regels aan: langere rust en een wissel meer.
Kan wel dicht toch?
Waarom is dat belangrijk om te weten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Welke mods zijn er tijdens ajax-feyenoord in VBL online?
Voor de orde en handhaving, ik verwacht een chaos zondagquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wacht effe op wat BS ervan vindt. Zelf zou ik niet weten waar het anders kan.
Denk dat een centraal '(Nieuwe) Fifa-regels' niet echt een goed idee is.
[..]
Waarom is dat belangrijk om te weten?
De fans gaan toch gewoon naar het stadion?quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor de orde en handhaving, ik verwacht een chaos zondag
Misschien moet je dan gewoon je computer uitlaten, scheelt al heel wat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die kans is groot tijdens de wedstrijd jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon je computer uitlaten, scheelt al heel wat.
En laat ongeacht de uitslag dan ook even alles bezinken voordat je weer op fok komt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die kans is groot tijdens de wedstrijd ja
Lijkt me wel de achterliggende gedachtequote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef pfaf het volgende:
Waarom is dat topic van BS dicht gegooid? Gaan jullie nu echt alles centraliseren?
Ach, en wat als de hel uitbreekt? Dan lezen we gewoon alles na en vallen de mogelijke bans vanzelf wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was gewoon een kuttopic.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef pfaf het volgende:
Waarom is dat topic van BS dicht gegooid? Gaan jullie nu echt alles centraliseren?
Real Madrid CF #32: Bernd Schuster weg, Juande Ramos erbijquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef sezten het volgende:
Kan het aan mij liggen of zie ik nergens een Real Madrid topic meer?
Ik heb al gezocht.. en die in het handige linkjes topic is ook al dicht.
Hij vond het topic niet wat hij dacht dat het zou zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef pfaf het volgende:
Het ligt aan jou:quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef sezten het volgende:
Kan het aan mij liggen of zie ik nergens een Real Madrid topic meer?
Ik heb al gezocht.. en die in het handige linkjes topic is ook al dicht.
Niet het punt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was gewoon een kuttopic.
Dus maar dichtgooien... ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij vond het topic niet wat hij dacht dat het zou zijn.
Beter dus niet als dictatortjes gaan bepalen wat belangrijk nieuws is, maar de users dat laten doen?quote:Ik ben trouwens tegen doorcentraliseren hoor. Groot of opmerkelijk nieuws (zie OP van dit topic) is gewoon een apart topic waard. En wat wij topicwaardig vinden, zullen anderen weer niet topicwaardig vinden (en andersom), maar dat houd je altijd.
Ctrl+F Done. Kreeg alleen Barca topic met Madrid in TT, en Huntelaar topic "Scoren in Madrid".quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij vind je op deze manier altijd wel een topic, toch?
Zoek Tips:
Je kunt op een aantal verschillende manieren jouw gezochte topic vinden. In dit topic staat een grote verzameling van allerlei verschillende soorten topics op onderwerp gesorteerd. Kijk dus eerst bij het onderwerp of jouw gezochte topic er tussen staat. Via Ctrl-F kun je met een zoekterm snel zoeken naar een topic. Dit kun je ook doen op de Index van VBL, de periode kun je onderaan aanpassen als je dat wil.
FOK! heeft ook een algemene zoekfunctie, waar ook veel te vinden is. Een andere optie is om via Google FOK! te zoeken. Mocht je jouw gezochte topic niet kunnen vinden, dan kun je het altijd vragen aan de moderators van VBL. Of open zelf een nieuw topic als er geen bestaande is!
Als BS een bepaalde richting op wilt, maar dat niet lukt, dan heeft het denk ik ook niet veel zin om het topic open te laten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:48 schreef pfaf het volgende:
Dus maar dichtgooien... ?
Nou, nou, dictator gelijk? Volgens mij zijn er de laatste tijd weinig problemen, op een Hiddink-topic na. Tuurlijk is het niet makkelijk om te oordelen, daarom heb ik dat toen ook in de OP gezet.quote:Beter dus niet als dictatortjes gaan bepalen wat belangrijk nieuws is, maar de users dat laten doen?
Maar soms is het wel gewoon duidelijk. En natuurlijk oordelen we af en toe ook fout, maar dan heropenen we gewoon het topic weer (zoals laatst met die Graafschap-supporter die de grensrechter beukt).quote:Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.
Ik heb nu weinig tijd en al helemaal geen zin, maar topics zoals die van BS dichtgooien en naar Overige nieuws gooien is echt kut. Sowieso is er op heel FOK! ( incl ONZ, KLB en PUB) geen topic zo debiel als dat overige voetbalnieuws-topic. “ Oe! Jeuj! Zal ik eens op dat topic klikken om te zien wat voor overig nietszeggend voetbalnieuws er is, en er vervolgens niet op reageren omdat er toch geen discussie over gevoerd kan worden!"quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als BS een bepaalde richting op wilt, maar dat niet lukt, dan heeft het denk ik ook niet veel zin om het topic open te laten.
[..]
Nou, nou, dictator gelijk? Volgens mij zijn er de laatste tijd weinig problemen, op een Hiddink-topic na. Tuurlijk is het niet makkelijk om te oordelen, daarom heb ik dat toen ook in de OP gezet.
[..]
Maar soms is het wel gewoon duidelijk. En natuurlijk oordelen we af en toe ook fout, maar dan heropenen we gewoon het topic weer (zoals laatst met die Graafschap-supporter die de grensrechter beukt).
Het is wel al een reeks van 7 topicsquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb nu weinig tijd en al helemaal geen zin, maar topics zoals die van BS dichtgooien en naar Overige nieuws gooien is echt kut. Sowieso is er op heel FOK! ( incl ONZ, KLB en PUB) geen topic zo debiel als dat overige voetbalnieuws-topic. “ Oe! Jeuj! Zal ik eens op dat topic klikken om te zien wat voor overig nietszeggend voetbalnieuws er is, en er vervolgens niet op reageren omdat er toch geen discussie over gevoerd kan worden!"
Laat maar waaien, maar ik had toch wel gehoopt dat de combi van Ray+BS wat meer op gaat leveren dan centralisatie.
Nee, niks laat maar waaien. Het is gewoon niet zo dat we centraliseren. Geef anders voorbeelden van gesloten topics die open hadden moeten blijven en niet centraal moesten? Dat topic van BS heeft hij gesloten, omdat hij het niks vond, niet omdat het centraal moest. Het was zijn keuze.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:03 schreef pfaf het volgende:
Laat maar waaien, maar ik had toch wel gehoopt dat de combi van Ray+BS wat meer op gaat leveren dan centralisatie.
Laatste maand? Al kijken ze jaren terug.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is wel al een reeks van 7 topics.
Kijk de lijst van de open topics en gesloten topics van de laatste maand maar eens door, en dan valt het echt wel mee met de gesloten topics vanwege 'centralisatie' redenen, naar mijn mening.
Als BS topics sluit omdat ze niet zijn richting uitgaan is het nog kwalijker overigens. Dat zou wel erg slecht zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, niks laat maar waaien. Het is gewoon niet zo dat we centraliseren. Geef anders voorbeelden van gesloten topics die open hadden moeten blijven en niet centraal moesten? Dat topic van BS heeft hij gesloten, omdat hij het niks vond, niet omdat het centraal moest. Het was zijn keuze.
Hij opende zelf het topic, dat is wat anders dan het sluiten van topics geopend door anderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als BS topics sluit omdat ze niet zijn richting uitgaan is het nog kwalijker overigens. Dat zou wel erg slecht zijn.Makkelijk excuus om discussies te winnen in de toekomst.
Ik heb die twee topics serieus nooit gezien (omdat ze al dicht waren)quote:Maar dat was wel het topic waarom ik het postte ja. Anders had ik het wel eerder gedaan. Als je me laat zoeken vind ik wel meer overigens:
AZ Kampioen? Niets mis mee, dat andere topic gaat over gunnen, niet hoe groot je de kans acht..
Hypocrisie onder spelers na fouten Best wel topicwaardig, dit is ook niet echt “afwachten om te zien of het topic loopt”
Weet ik eigenlijk niet, kan me niet herinneren dat iemand ooit een slotje op een eigen topic heeft gevraagd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Grulez het volgende:
Een slotje op verzoek van de TS is toch een algemene regel?
Zou niet best zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Grulez het volgende:
Een slotje op verzoek van de TS is toch een algemene regel?
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Topic op slot op verzoek van TS.
Ik heb ook wel eens eerder een topic van Tong op verzoek gesloten. Gebeurt her en der wel wat meer hoor. Ik zat al te twijfelen over een topic, ik wilde nog op zoek gaan naar meer info - gezien de reacties van de users in het topic en de mening van de andere mods, besloot ik het op slot te doen. Dan is het irrelevant verder dat ik een blauw kleurtje heb.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als BS topics sluit omdat ze niet zijn richting uitgaan is het nog kwalijker overigens. Dat zou wel erg slecht zijn.Makkelijk excuus om discussies te winnen in de toekomst.
Ik vond de reacties niet veel anders dan in het andere topic wat bijna gelijktijdig liep. Met enige sturing had het open topic ook die kant op kunnen gaan, dus niet alleen over 'het gunnen'. Ik denk eerlijk gezegd dat er uit het gesloten topic niet bijster veel was gekomen.quote:Maar dat was wel het topic waarom ik het postte ja. Anders had ik het wel eerder gedaan. Als je me laat zoeken vind ik wel meer overigens:
AZ Kampioen? Niets mis mee, dat andere topic gaat over gunnen, niet hoe groot je de kans acht..
Hypocrisie onder spelers na fouten Best wel topicwaardig, dit is ook niet echt “afwachten om te zien of het topic loopt”
google.fok.nl werkt prima voor dit soort dingen. Bij zoeken op VBL Real is het meteen de eerste hitquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Ctrl+F Done. Kreeg alleen Barca topic met Madrid in TT, en Huntelaar topic "Scoren in Madrid".
Zoekfunctie kreeg ik:
[ afbeelding ]
Maar dat is dan waarschijnlijk omdat ik de optie "Tijd reactie (aflopend)" gebruikte, want bij "Tijd opening topic (aflopend)" krijg ik hem wel.
Sorry
Toch niet bij mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
google.fok.nl werkt prima voor dit soort dingen. Bij zoeken op VBL Real is het meteen de eerste hit
toen bestond VBL niet eens, dus heb je niet op VBL gezochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Toch niet bij mij.
Eerste hits zijn topics uit 2001
Wel waarquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen bestond VBL niet eens, dus heb je niet op VBL gezocht
je moet google wel combineren met vbl/ fokquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Nja, zoek voortaan wel via google?
Hoe moet dat dan als je het wilt uitleggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
je moet google wel combineren met vbl/ fok
btw je kan aan je zoekfunctie op de gewone google ook 'site:forum.fok.nl' toevoegen.
Bookmarked en bedanktquote:
google.fok.nl om precies te zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Nja, zoek voortaan wel via google?
90% van de Ajacieden hier heeft geen seizoenskaart.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De fans gaan toch gewoon naar het stadion?
Dan zal het juist rustig zijn op VBL lijkt me.
Zondag zijn er voor de Ajacieden die online zijn toch geen redenen om te schelden of zo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
90% van de Ajacieden hier heeft geen seizoenskaart.
Op een gegeven moment wordt het een berusting....quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zondag zijn er voor de Ajacieden die online zijn toch geen redenen om te schelden of zo.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het een berusting....
Klopt.quote:Ajax won 42.9% van haar duels tegen Feyenoord in deze categorie wedstrijden. 26.7% Van de partijen werd verloren, terwijl 30.5% geen winnaar opleverde. Ajax scoorde gemiddeld 2.11 maal per wedstrijd, Feyenoord 1.57 keer
Ik wens je in ieder geval een leuke dag. - Doe normaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het een berusting....
Doodverwensingquote:
Je meent het nog echt ook.quote:
Ik voel me net zo gekwetst als dat Golfer zich gister van met de topic titel "Joden gaan eraan".quote:
Anders laat je je even weer kennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me net zo gekwetst als dat Golfer zich gister van met de topic titel "Joden gaan eraan".
Die TT is toen veranderd. Ik wil jou tekst nu ook weg hebben. Het kwetst me diep in mijn ziel.
Je snapt dat het over de uitslag van Ajax-Feyenoord ging? Of kunnen je hersentjes dat niet aan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me net zo gekwetst als dat Golfer zich gister van met de topic titel "Joden gaan eraan".
Die TT is toen veranderd. Ik wil jou tekst nu ook weg hebben. Het kwetst me diep in mijn ziel.
Je snapt dat de TT "Joden gaan eraan" over de wedstrijd ging?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je snapt dat het over de uitslag van Ajax-Feyenoord ging? Of kunnen je hersentjes dat niet aan?
Je hebt gelijk. Sorry, ik zal het niet weer doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je snapt dat de TT "Joden gaan eraan" over de wedstrijd ging?
Of dacht je werkelijk dat ik een link wilde leggen naar de WO2 ???
Ik heb Ray al aangesproken op zijn schandelijke gedrag en hij wilde graag zelf de tekst verwijderen. Dat heeft hij inmiddels gedaan en ik verwacht dat hiermee de kous af is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doe je nog wat aan de doodverwensing?
Je bent een van de beste mods die ik hier ooit heb gezienquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb Ray al aangesproken op zijn schandelijke gedrag en hij wilde graag zelf de tekst verwijderen. Dat heeft hij inmiddels gedaan en ik verwacht dat hiermee de kous af is.
Vond je mij niets dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bent een van de beste mods die ik hier ooit heb gezien
Ex modjes die voor Ajax zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik schaar jou tussen Golfer en Sandman.
Uit jouw mond beschouw ik dat als een compliment.quote:
Owkeeej dan!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit jouw mond beschouw ik dat als een compliment.
Als iemand met wat meer hersencellen of bij z'n volle verstand zo iets gezegd zou hebben dan zou ik er nog bijna van gaan wakker liggen.
Niet anders dan het toewensen van blessures wat we hier wel vaker lezen. (en meestal toelaten)quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
Ik twijfel of het mag maar daarom vraag ik het aan jullie
Zieligquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
en dit is geen grap
Echt hequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zielig
En dat is ook geen grap. Bijna bejaard en nog zo dom kunnen reageren, het is een gave.
OT: feyenoord
Ik zal het navragen aan de FA's. Sta je nergens anders ingelogd naast je thuiscomputer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef borisz het volgende:
Tja euhh ik wil graag even een ip check op dat topic. Ik heb hem niet geschreven.
Op dit moment alleen op mijn eigen laptop. Die andere sessies heb ik er net uit gegooid. Al waren er wel andere computers die aangemeld zijn. Ook op de laptop bij mijn vader sta ik ook wel aangemeld weet ik. Ik ga mailen naar forum at fok .nl.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal het navragen aan de FA's. Sta je nergens anders ingelogd naast je thuiscomputer?
deze post moet dan ook nog ge-edit wordenquote:
en ik? en ik? en ik? en ik? en ik?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je bent een van de beste mods die ik hier ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |