Mwoah, 2-2 in de ArenA is toch nog steeds een mooi resultaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Apoc2003 het volgende:
Zucht, toch jammer dat je een 0-2 voorsprong weggeeft binnen 2 minuten, zeker als volendam ook nog eens wint is heb ik er toch een beetje een zuur gevoel aan over gehouden...
Mja, gezien het laatste kwartier is de 2-2 nog een meevaller. Grootste tegenvaller is de overwinning van Volendam inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Apoc2003 het volgende:
Zucht, toch jammer dat je een 0-2 voorsprong weggeeft binnen 2 minuten, zeker als volendam ook nog eens wint is heb ik er toch een beetje een zuur gevoel aan over gehouden...
Precies. Zal vertrouwen kweken voor de rest van de competitie. Ik zal het nog maar een keer zeggen: alles komt goed dit seizoen, we halen het gewoon weer, net als vorige keren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, 2-2 in de ArenA is toch nog steeds een mooi resultaat.
Zeg ik toch, grootste tegenvaller is de winst van Vitessequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, gezien het laatste kwartier is de 2-2 nog een meevaller. Grootste tegenvaller is de overwinning van Volendam inderdaad.
Nee. Tegen Volendam kun je er voor zorgen dat directe degradatie geen issue meer is. Dat scheelt ook een bult. Ik speel liever de laatste 3 wedstrijden tegen nacompetitie dan tegen directe degradatie. Plus we moeten nog thuis tegen Volendam en Vitesse heeft een te goede selectie. Die horen daaronder niet te staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom vind iedereen het zo jammer dat Volendam wint, had liever gezien dat Volendam met 5-0 won en dat Vitesse had verloren.
Zeker. Zijn al die weken naar koekeloeren naar hem toch niet voor niets geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
Hakola wordt trouwens met de week beter, goed spelertje.Nu hopen dat we niet zoveel blessures oplopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |