Mwoah, 2-2 in de ArenA is toch nog steeds een mooi resultaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Apoc2003 het volgende:
Zucht, toch jammer dat je een 0-2 voorsprong weggeeft binnen 2 minuten, zeker als volendam ook nog eens wint is heb ik er toch een beetje een zuur gevoel aan over gehouden...
Mja, gezien het laatste kwartier is de 2-2 nog een meevaller. Grootste tegenvaller is de overwinning van Volendam inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Apoc2003 het volgende:
Zucht, toch jammer dat je een 0-2 voorsprong weggeeft binnen 2 minuten, zeker als volendam ook nog eens wint is heb ik er toch een beetje een zuur gevoel aan over gehouden...
Precies. Zal vertrouwen kweken voor de rest van de competitie. Ik zal het nog maar een keer zeggen: alles komt goed dit seizoen, we halen het gewoon weer, net als vorige keren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, 2-2 in de ArenA is toch nog steeds een mooi resultaat.
Zeg ik toch, grootste tegenvaller is de winst van Vitessequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, gezien het laatste kwartier is de 2-2 nog een meevaller. Grootste tegenvaller is de overwinning van Volendam inderdaad.
Nee. Tegen Volendam kun je er voor zorgen dat directe degradatie geen issue meer is. Dat scheelt ook een bult. Ik speel liever de laatste 3 wedstrijden tegen nacompetitie dan tegen directe degradatie. Plus we moeten nog thuis tegen Volendam en Vitesse heeft een te goede selectie. Die horen daaronder niet te staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom vind iedereen het zo jammer dat Volendam wint, had liever gezien dat Volendam met 5-0 won en dat Vitesse had verloren.
Zeker. Zijn al die weken naar koekeloeren naar hem toch niet voor niets geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
Hakola wordt trouwens met de week beter, goed spelertje.Nu hopen dat we niet zoveel blessures oplopen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Die schiet er wel 5 in voor Fc Heracles!
Stond volgens mij wel weer te slapen bij de 3-2 van Suarez die gelukkig werd afgekeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Apoc2003 het volgende:
Voor zover ik er wat van gezien heb vond ik Looms ook goed vandaag.
Hakola was leeg had ik het idee. Als je Breukers erin had gegooid dan had je alleen maar achterover kunnen leunen, nu hadden we zelf ook nog bijna gescoord met een uitval met Ricky. Ik kon de wissel wel begrijpen. Maar ik kan me jouw gedachtengang ook wel begrijpen, tot de 70e minuut was er weinig aan de hand, na die wissel ging het stukken minder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef Zapper het volgende:
Is er dan helemaal niemand boos op trainer Heerkes? Je staat verdomme na bijna 70 minuten spelen op 2-0 voorsprong tegen Ajax in de Arena, dan moet je die voorsprong godnondeju gaan verdedigen, en dus niet Hakola - die prima speelde - gaan vervangen door een jongen die net komt kijken in de Eredivisie. Had Breukers erin gegooid als extra man om die unieke voorsprong te verdedigen, maar tactisch malloot Heerkes gaat lekker voorin wisselen. Wat een mafkees. Schuldig aan het niet winnen vanavond, wederom tactisch bijzonder zwak en daarom zit ik met een zuur gevoel na een punt tegen Ajax. Bedankt Gertje
zondag krijg je er wat voor terugquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
Nou, hebben we onze buurtjes toch maar weer eens geholpen
zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:02 schreef sjimz het volgende:
Die Hakola is wel een leuke speler.
Terecht punt voor Heracles al begrijpen jullie wel hoe Ajax supporters zich voelen na het afgekeurde doelpunt
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou die plaatjes in de OP iets drukker maken, beetje rustig nu.
Ieder punt is mooi meegenomen. Vooraf had ik er, zonder Wuytens, weinig vertrouwen in. Belangrijkste is nog dat ik voor het eerst in weken echt strijd heb gezien, dat werd nogal gemist de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Suijk het volgende:
Welk gevoel overheerst nu eigenlijk? 'Shit, we hadden die 3 punten moeten vasthouden' of 'Ieder punt uit de Arena is mooi meegenomen'?
Lakic? Speelt nu bij Kaiserslautern in de 2. Bundesliga, scoort wel veel daar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens die spits van vorig jaar, hoe heet die ook alweer? Hoe is het met hem?
Mooi puntje uit de ArenA.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Suijk het volgende:
Welk gevoel overheerst nu eigenlijk? 'Shit, we hadden die 3 punten moeten vasthouden' of 'Ieder punt uit de Arena is mooi meegenomen'?
Ik was wel teleurgesteld tot de 93e minuut. Ajax was goed aan het pressen aan het einde, dus ben nu wel tevreden met een punt. Komend weekend thuis de volle mep pakken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Suijk het volgende:
quote:Meinderink was bij Heracles uitgeleerd
Het gebeurt niet vaak dat een speler middenin het seizoen stopt met betaald voetbal, maar Jeff Meinderink zag het niet meer zitten bij Jong Heracles. De Haaksbergenaar vond dat hij meer zicht moest hebben op aansluiting bij het eerste. "Ik had het gevoel dat ik bij Heracles niet verder kwam.
Toen ik de overstap van FC Twente maakte stelde ik mezelf als doel dat ik meer speeltijd moest krijgen, en dat kreeg ik in mijn ogen te weinig." Meinderink vindt dat hij in het tweede een beetje uitgeleerd was, dat hij meer zou leren met spelers als Jan Wuytens en Birger Maertens naast hem, maar die kans kreeg hij niet. "Ik ben honderd procent gemotiveerd, maar ik wil verder groeien. Het tweede elftal van Heracles vind ik voor mezelf niet voldoende. Ik had het gevoel dat ik daar zou stranden, en dat wilde ik niet." Een hoofdklasseclub ziet de linker verdediger wel zitten. " Vanuit HSC is er wel belangstelling ja, maar ik ga nu nog niet zeggen waar ik ga voetballen. Eerst maar eens afwachten hoe het loopt."
Kijk, en dit is dus wat er niet klopt. Hier hadden boze, gefrustreerde Ajacieden rond moeten hangen in plaats van felicitaties krijgen met een punt waar je eigenlijk nog geen recht op hebt ook. Dat doel had dichtgespijkerd moeten worden, dan maar laf Heracles, maar dit was een unieke, eenmalige kans om in Amsterdam te winnen. Dankzij Heerkes en ook Krüzen gaat dinsdag 3 februari niet de geschiedenisboeken inquote:
quote:Everton op dreef bij de Beloften
De Beloften van Heracles Almelo hebben vanavond in het Polman Stadion ruim gewonnen van Go Ahead Eagles. Everton Ramos da Silva, die bij het eerste geen basisplaats weet af te dwingen, scoorde vier keer.
Heracles kwam in de beginfase nog wel op achterstand, maar trok dit voor rust nog recht via Paddy John en twee keer Everton Ramos da Silva. Bas Dost maakte er na rust 4-1 van en Go Ahead Eagles deed daarna iets terug via Steven Berghuis. Het slotakkoord was voor de Braziliaan die nogmaals twee keer het net wist te vinden en de eindstand op 6-2 bracht.
Gisteren zat Everton op de bank.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Vind het uberhaupt raar dat everton geeneens bij de selectie zit, laat dan Dostje thuis, Everton heeft nog altijd meer kwaliteit dan Dost.
Overigens goede uitslagen vandaag, sparta, roda en graafschap geen punten.
Zonder "de rooie" ramon zomerquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef Zapper het volgende:
En zaterdag dus gewoon winnen van NEC, he.
Niet goed genoeg, en dan huilen dat de trainers vaag zijn. Gebrek aan mentaliteit noem ik dat.quote:Jef Meinderink is 'het vage gedoe' van de Heracles-trainers zat
05 februari 2009
HAAKSBERGEN - Jef Meinderink (22) stopt met profvoetbal. Zo ongeveer luidde de kop boven de berichten dat de jonge speler van Heracles het verder voor gezien houdt en zich gaat richten op zijn maatschappelijke carrière. Meinderink (foto) was als tiener een groot talent, een van de vele die het nationale voetbal jaarlijks voortbrengt. Als linkspoot die als verdediger of middenvelder uit de voeten kan, schopte hij het zelfs tot het Nederlands elftal onder de 15 jaar. Dan ben je van jouw lichting een van de besten. Hij speelde anderhalf jaar in het tweede van FC Twente en nu alweer ruim een jaar bij Heracles. Maar inmiddels stagneerde de doorgroei van de Haaksbergenaar, althans dat vond hijzelf. Hij besloot te stoppen.
'Ik vond dat ik bij Heracles geen kans kreeg. Ik had het gevoel dat ik meer kon. Ik trainde met het eerste en speelde in de beloften. Maar dat vond ik geen uitdaging meer', verklaart hij zijn besluit.
Had je in het eerste van Heracles mee kunnen komen?
Meinderink: 'Dat gevoel had ik wel. We trainden samen. Maar je moet dan wel een kans krijgen. Als ze me bij blessures nog steeds geen kans geven, weet ik het wel. Ik heb gsprekken gehad met trainer René Kolmschot, heb er wel eens met Heerkes of Krüzen over gesproken. Dan wilde ik wel eens weten wat ze met mij van plan waren. Ja, je moet je best blijven doen, zeiden ze dan. Je zit er tegenaan. Maar met dat vage gedoe kan ik niks. Ik zou kansen krijgen, bla bla. Maar dat is er niet van gekomen. Je moet daar ook soms geluk bij hebben. Maar ik vond het wel goed zo en ben gestopt.'
Wat nu?
'Ik richt me op mijn studie fysiotherapie. Inmiddels hebben Deto, HSC'21, HHC, Excelsior'31 en SVZW mij benaderd. Ik ga met alle vijf praten en kijk dan wat het beste is. De school heeft nu voorrang. Geld? Als ik voor het geld kies, had ik bij Heracles moeten blijven. Maar ik ga ook niet voor een zakcentje bij een van die amateruclubs voetballen.'
Ik kreeg juist te horen dat Fledderus waarschijnlijk precies op tijd fit zou zijn. Ik verwacht hem er ook gewoon bij eigenlijk.quote:Wuytens keert terug bij Heracles
ALMELO - Jan Wuytens keert zaterdag vrijwel zeker terug in de formatie van Heracles in het thuisduel tegen NEC. De Belgische centrale verdediger moest de wedstrijden tegen Roda JC (3-1 nederlaag) en Ajax (2-2 remise) missen door een blessure. Donderdagmiddag trainde hij weer volop met de selectie mee.
Tegenover de rentree van Wuytens staat de afwezigheid van Mark Jan Fledderus. De middenvelder, die net hersteld is van liesklachten, kampt opnieuw met een liesblessure. Een scan in het ziekenhuis wees uit dat er niets kapot is, maar dat er een flinke bloeduitstorting zit.
Overigens zit de blessure aan de andere kant dan waar de nieuweling lange tijd mee uitgeschakeld was. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat hij tegen NEC inzetbaar zal zijn. Ook Kwame Quansah en Juha Hakola kwamen niet ongeschonden uit de strijd met Ajax. Beiden trainden apart van de groep, maar de verwachting is dat het duo tegen NEC gewoon inzetbaar zal zijn.
Haha, en dan bij Deto terecht komen. Stoerste jongentje van Vriezenveenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, en dan huilen dat de trainers vaag zijn. Gebrek aan mentaliteit noem ik dat.
Kan die de derby spelen tegen DOSquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha, en dan bij Deto terecht komen. Stoerste jongentje van Vriezenveen
Ze moeten een voorbeeld aan Smit nemen, zeurt nooit, staat als hij er moet staan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Jef
Die laatste zin, ik ga ook niet voor een zakcentje bij die amateurs spelen
Nou, die 800eur per maand bij Heracles was een vetpot
Nog liever Marnix achterin dan Jef
Ik mis de zomer al een halfjaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:08 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, NEC mist in ieder geval Zomer komend weekend..
quote:Blog: De zwijger Schulmeister
Vojtech Schulmeister maakte tegen Ajax alweer zijn vierde treffer van het seizoen voor Heracles. En dat is voor iemand die uitgerekend in de Arena pas voor het eerst in de basis begon en meteen de 90 minuten volmaakte een bijzondere prestatie.
De zwijger Schulmeister laat zijn voeten en zijn hoofd spreken in plaats van zijn mond. En dat is best knap voor iemand die nauwelijks een woord Nederlands spreekt, al wist hij laatst na het duel tegen ADO Den Haag wel uit te brengen dat de scheidsrechter ‘very slecht’ was, toen een geldig doelpunt van de Tsjech niet werd gehonoreerd. Schulmeister is de anonieme spits die langzaam aan het rijpen is in Almelo. Hij speelde bij elkaar amper 300 minuten in competitieverband voor de zwart-witten, maar is na Ricky van den Bergh toch maar mooi de meest productieve spits. En dus kon de tijd van korte invalbeurten voorlopig nog wel eens voorbij zijn.
Schulmeister was tegen Ajax constant, hij verloor geen kopduel en deed de dingen die hij moest doen. Zijn belangrijkste eigenschap? Hij heeft een neusje voor de goede positie voor de goal. En dat had ooit het fenomeen uit Enter, Folkert Velten ook, al is het maar de vraag of de Tsjech ooit van Velten gehoord heeft. Ja, hij kent hem ongetwijfeld van de tribune die in het Polman Stadion naar de topschutter van weleer is vernoemd.
Benieuwd of Heracles opnieuw een fenomeen in de spits heeft. Schulmeister doet er verder het zwijgen toe. En geef hem eens ongelijk.
www.tctubantia.nl
Dat loopje van hem vind ik enorm amusantquote:
quote:Juha Hakola opgeroepen voor het Finse nationale elftal
Juha Hakola is voor het eerst geselecteerd voor het Finse nationale elftal. De linkeraanvaller van Heracles, die reeds vier duels heeft gespeeld, kan volgende week woensdag tegen Portugal zijn debuut maken.
De Fin is al jaren een vaste waarde in de jeugdelftallen van Finland. Komende zomer zal hij hoogstwaarschijnlijk ook zijn opwachting maken op het EK onder 21 jaar in Zweden.
Weer een basisspeler minderquote:Jhon van Beukering moet ook het uitduel met Heracles Almelo van aankomende zaterdag aan zich voorbij laten gaan. De aanvaller van NEC heeft nog altijd last van zijn rug. Om die reden miste de goalgetter ook al het treffen met FC Groningen van afgelopen woensdagavond, dat overigens met 2-0 werd verloren. Coach Mario Been zal wederom voor Tim Janssen opteren als de vervanger Van Beukering, die wel weer dicht tegen volledige fitheid aan zit. “Hij heeft veel moeite met het spelen op kunstgras. Daar hebben we de laatste weken veel op getraind. Het gaat wel beter met hem, maar hij heeft nog steeds last van zijn onderrug”, aldus de trainer.
Bas Sibum is er in tegenstelling tot bijvoorbeeld de geschorst Ramon Zomer, wel bij. De middenvelder zat woensdag nog op de bank met een blessure aan de hamstring, maar kan inmiddels weer volop meedoen met de selectie. Hij zal samen met Lasse Schöne en Lorenzo Davids het middenveld van de Nijmegenaren gaan bevolken.
Voor Been telt er zaterdag mee één ding: winnen. “Als we aansluiting willen houden met de ploegen die strijden om Europees voetbal, dan moeten we winnen tegen Heracles”, zo laat de Rotterdammer weten tijdens het wekelijkse perspraatje. “Hoewel Heracles wel een sterk elftal heeft, dat zullen we zeker niet onderschatten.”
Wat moet ik er anders op zeggen?quote:
nee dat van Ricky was gewoon een ongelukkige botsing, dat was geen penalty. die handsbal wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:03 schreef Blawh het volgende:
Op de radio in de auto hoorde ik trouwens dat er een penalty gegeven moest worden na een handsbal, keek toen net een andere kant op. Wel slecht dat een scheidsrechter zoiets niet ziet, het was een vrije trap en hij stond er precies goed voor.
Ik dacht dat ook Ricky vlak na rust een strafschop had moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |