Ze moeten een voorbeeld aan Smit nemen, zeurt nooit, staat als hij er moet staan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Jef
Die laatste zin, ik ga ook niet voor een zakcentje bij die amateurs spelen
Nou, die 800eur per maand bij Heracles was een vetpot
Nog liever Marnix achterin dan Jef
Ik mis de zomer al een halfjaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:08 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, NEC mist in ieder geval Zomer komend weekend..
quote:Blog: De zwijger Schulmeister
Vojtech Schulmeister maakte tegen Ajax alweer zijn vierde treffer van het seizoen voor Heracles. En dat is voor iemand die uitgerekend in de Arena pas voor het eerst in de basis begon en meteen de 90 minuten volmaakte een bijzondere prestatie.
De zwijger Schulmeister laat zijn voeten en zijn hoofd spreken in plaats van zijn mond. En dat is best knap voor iemand die nauwelijks een woord Nederlands spreekt, al wist hij laatst na het duel tegen ADO Den Haag wel uit te brengen dat de scheidsrechter ‘very slecht’ was, toen een geldig doelpunt van de Tsjech niet werd gehonoreerd. Schulmeister is de anonieme spits die langzaam aan het rijpen is in Almelo. Hij speelde bij elkaar amper 300 minuten in competitieverband voor de zwart-witten, maar is na Ricky van den Bergh toch maar mooi de meest productieve spits. En dus kon de tijd van korte invalbeurten voorlopig nog wel eens voorbij zijn.
Schulmeister was tegen Ajax constant, hij verloor geen kopduel en deed de dingen die hij moest doen. Zijn belangrijkste eigenschap? Hij heeft een neusje voor de goede positie voor de goal. En dat had ooit het fenomeen uit Enter, Folkert Velten ook, al is het maar de vraag of de Tsjech ooit van Velten gehoord heeft. Ja, hij kent hem ongetwijfeld van de tribune die in het Polman Stadion naar de topschutter van weleer is vernoemd.
Benieuwd of Heracles opnieuw een fenomeen in de spits heeft. Schulmeister doet er verder het zwijgen toe. En geef hem eens ongelijk.
www.tctubantia.nl
Dat loopje van hem vind ik enorm amusantquote:
quote:Juha Hakola opgeroepen voor het Finse nationale elftal
Juha Hakola is voor het eerst geselecteerd voor het Finse nationale elftal. De linkeraanvaller van Heracles, die reeds vier duels heeft gespeeld, kan volgende week woensdag tegen Portugal zijn debuut maken.
De Fin is al jaren een vaste waarde in de jeugdelftallen van Finland. Komende zomer zal hij hoogstwaarschijnlijk ook zijn opwachting maken op het EK onder 21 jaar in Zweden.
Weer een basisspeler minderquote:Jhon van Beukering moet ook het uitduel met Heracles Almelo van aankomende zaterdag aan zich voorbij laten gaan. De aanvaller van NEC heeft nog altijd last van zijn rug. Om die reden miste de goalgetter ook al het treffen met FC Groningen van afgelopen woensdagavond, dat overigens met 2-0 werd verloren. Coach Mario Been zal wederom voor Tim Janssen opteren als de vervanger Van Beukering, die wel weer dicht tegen volledige fitheid aan zit. “Hij heeft veel moeite met het spelen op kunstgras. Daar hebben we de laatste weken veel op getraind. Het gaat wel beter met hem, maar hij heeft nog steeds last van zijn onderrug”, aldus de trainer.
Bas Sibum is er in tegenstelling tot bijvoorbeeld de geschorst Ramon Zomer, wel bij. De middenvelder zat woensdag nog op de bank met een blessure aan de hamstring, maar kan inmiddels weer volop meedoen met de selectie. Hij zal samen met Lasse Schöne en Lorenzo Davids het middenveld van de Nijmegenaren gaan bevolken.
Voor Been telt er zaterdag mee één ding: winnen. “Als we aansluiting willen houden met de ploegen die strijden om Europees voetbal, dan moeten we winnen tegen Heracles”, zo laat de Rotterdammer weten tijdens het wekelijkse perspraatje. “Hoewel Heracles wel een sterk elftal heeft, dat zullen we zeker niet onderschatten.”
Wat moet ik er anders op zeggen?quote:
nee dat van Ricky was gewoon een ongelukkige botsing, dat was geen penalty. die handsbal wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:03 schreef Blawh het volgende:
Op de radio in de auto hoorde ik trouwens dat er een penalty gegeven moest worden na een handsbal, keek toen net een andere kant op. Wel slecht dat een scheidsrechter zoiets niet ziet, het was een vrije trap en hij stond er precies goed voor.
Ik dacht dat ook Ricky vlak na rust een strafschop had moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |