Waarom 20 minuten rust? Wat een onzinquote:Trainers: meer ruimte, tijd en wissels
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, woensdag
De spelregelcommissie van de FIFA, de International Football Association Board (IFAB), zal eind februari beslissen dat trainers in de toekomst vrij door hun trainersvak langs de zijlijn mogen bewegen om aanwijzingen te geven. Ze hoeven niet langer te gaan zitten na een aanwijzing. Op dit moment verplicht de vierde man de coaches weer plaats te nemen op de bank. De trainercoach krijgt tevens de vrijheid om een vierde wissel toe te passen als een wedstrijd beslist moet worden middels een verlenging van tweemaal 15 minuten. Tevens krijgen voetbalteams vijf minuten extra rust. De maximale tijd tussen de eerste en tweede helft wordt opgerekt van 15 naar 20 minuten.
De IFAB zal zich op 28 februari tevens buigen over doellijntechnologie, extra assistent-scheidsrechters en een strafbank in bepaalde gevallen in plaats van een gele kaart. Er vallen over de laatste drie zaken geen beslissingen van de IFAB te verwachten.
Preciesquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:17 schreef fathank het volgende:
Wanneer wordt dit ingevoerd in de Reserve 4e klasse H, Regio Oost?
Nou TR kan je eindelijk schijten én bier halen in de rustquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
5 minuten langer keilen.
Die broodjes van dobben zijn boklekker gek en die pizzapunten zijn ook wel te vretenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Al maken ze er 200 minuten rust van, ik koop die gore snacks niet in het stadion.
WTFquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef Noshiba het volgende:
Die broodjes van dobben zijn boklekker gek en die pizzapunten zijn ook wel te vreten
Sinds wanneer hebben ze pizzapunten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die broodjes van dobben zijn boklekker gek en die pizzapunten zijn ook wel te vreten
Maar voor mensen die vrienden hebben, maakt het denk ik niet zoveel uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:06 schreef pfaf het volgende:
15 minuten rust ik vind ik altijd al veel te veel. Na 3 minuten ben je wel uitgepraat, daarna staart iedereen in z'n kopje thee z'n spieren af te koelen. Echt een kutidee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |