quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je woont toch in Rotterdam?
Ken uw klassiekers!
- off topic -quote:
- off topic -quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Setzen, je gedrag wordt nu wel lichtelijk irritant.
Gewijzigd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: Ajax gaat eraan!
Sorry, maar deze TT kan echt niet.
Ik als echte Jood voel mij diep gekwetst vanwege deze doodsbedreiging.
En er staan een aantal anti-Joodse posts in dat topic die, als ik ze aan het CIDI voorleg Fok! op een openbare reprimande komen te staan.
Rivaliteit tussen clubs is tot daar en toe en Ajax (ten onrechte) een Jodenclub noemen, tja met die domheid kan ik wel leven.
Maar doodsverwensingen en puur anti-semitisme is wat anders.
en dit is geen grap
Bullshit. Je zegt dat het geen grap is, dus dit is een serieuze reactie. Als jij niet zo een TT kunt relativeren dan zegt dat genoeg over jou.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: ajakkes gaat eraan!
En er staan een aantal anti-Joodse posts in dat topic die, als ik ze aan het CIDI voorleg Fok! op een openbare reprimande komen te staan.
Rivaliteit tussen clubs is tot daar en toe en Ajax (ten onrechte) een Jodenclub noemen, tja met die domheid kan ik wel leven.
en dit is geen grap
Serieus?? Waarom, mag ik dat vragen? En ik ben nu niet aan het trollen.quote:
Als jij je niet gekwetst voelt door plaatjes van haakneuzen in combinatie met de TT en dat versje ben je zeker geen echte Jood.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef Breach het volgende:
Bullshit. Je zegt dat het geen grap is, dus dit is een serieuze reactie. Als jij niet zo een TT kunt relativeren dan zegt dat genoeg over jou.
Wat betreft die posts. Dat 'rijmpje' van DK gaat een bridge too far. Voor de rest valt het best mee. Ik voel me er als Joodje niet door gekwetst iig.
Omdat voor mij zwaarder ligt dat mensen zich eventueel gekwetst voelen dan dat iemand zijn mening op een bepaalde manier kracht bij moet zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Serieus?? Waarom, mag ik dat vragen? En ik ben nu niet aan het trollen.
Stel je niet zo aan. We leven niet meer in 1940. Je weet heus wel dat er onderscheid wordt gemaakt tussen het joodse geloof en gewoon joden/ajax supporters.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: ajakkes gaat eraan!
en dit is geen grap
Ok.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat voor mij zwaarder ligt dat mensen zich eventueel gekwetst voelen dan dat iemand zijn mening op een bepaalde manier kracht bij moet zetten.
In de definitie Ajax gaat eraan of Joden gaan eraan is in deze context geen verschil, maar het tweede ligt voor een aantal mensen wel gevoeliger dan het eerste.
Klopt, maar niet iedereen. Een vriend van mij, ook op onszelfde vak, is Joods en zingt niet mee met die liederen. Wat voor de een geldt, is niet voor de ander ook hetzelfde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Breach het volgende:
Op de tribunes vereenzelven wij ons met de Geuzennaam Joden. Let's go Joden, Let's go. Joden is niet meer dan Ajax. Als daar staat 'Joden gaan eraan',dan weet elke voetbalfan (en dat is golfer ook) dat daar geen anti-semitische achtergrond achterzit.
Ik ken het kakkerlakken geloof nog niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stelletje zacht gekookte eitjes zitten hier op het forum zeg![]()
Ga je nou ook elke post aanpakken met "kakkerlak" daarin?
Ik dioe dus op de tribune nooit mee aan die ten onrechte 'geuzennaam' . Zoals alle echte Joden die ik ken bij Ajax dat ook verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Breach het volgende:
Op de tribunes vereenzelven wij ons met de Geuzennaam Joden. Let's go Joden, Let's go. Joden is niet meer dan Ajax. Als daar staat 'Joden gaan eraan',dan weet elke voetbalfan (en dat is golfer ook) dat daar geen anti-semitische achtergrond achterzit.
Het is wel een groot verschil, DK. Dat weet je net zo goed als ik. Net zoals dat er een verschil is tussen kut Ajacied en kanker Ajacied in gevoel of gekwetst zijn bij die twee inprincipe dezelfde uitingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stelletje zacht gekookte eitjes zitten hier op het forum zeg![]()
Ga je nou ook elke post aanpakken met "kakkerlak" daarin?
Ach lul niet zo dom. Net of er hier mensen zijn die er werkelijk wat van aantrekken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken het kakkerlakken geloof nog niet.
Enlighten me.
Blijkbaar golfer wel anders zou hij het hier niet melden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach lul niet zo dom. Net of er hier mensen zijn die er werkelijk wat van aantrekken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is wel een groot verschil, DK. Dat weet je net zo goed als ik. Net zoals dat er een verschil is tussen kut Ajacied en kanker Ajacied in gevoel of gekwetst zijn bij die twee inprincipe dezelfde uitingen.
Je bent gewoon een gefrustreerde ajacied.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dioe dus op de tribune nooit mee aan die ten onrechte 'geuzennaam' . Zoals alle echte Joden die ik ken bij Ajax dat ook verschrikkelijk vinden.
Vraag het maar o.a. aan Sjaak Swart, Michael van Praag en Frits Barend.
Maar goed.. het ging mij om die TT en wat domme anti-semitische posts van met name DK en dat is nu wat mij betreft opgelost.
Ik dus wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach lul niet zo dom. Net of er hier mensen zijn die er werkelijk wat van aantrekken.
Of hij houdt iedereen gewoon voor de gek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar golfer wel anders zou hij het hier niet melden.
Jij bepaalt niet wanneer mensen zich gekwetst voelen net zo min als ik dat kan doen.
Nee. Ik ben momenteel een gekwetste Jood.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Je bent gewoon een gefrustreerde ajacied.
Ach, net of hij zich gekwetst voelt. Of is hij in het dagelijks leven zo'n gelovige jood die met zo'n maf keppeltje op mijn kop rond loopt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar golfer wel anders zou hij het hier niet melden.
Jij bepaalt niet wanneer mensen zich gekwetst voelen net zo min als ik dat kan doen.
Als je enigzins lang genoeg mee post en leest dan zou ik bijna uiteraard willen gebruiken, dat je de achtergrond van golfer wel kent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Of hij houdt iedereen gewoon voor de gek.
Ik kan ook zeggen dat ik joods ben hiero.
Fijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ben momenteel een gekwetste Jood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |