abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65971079
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ach lul niet zo dom. Net of er hier mensen zijn die er werkelijk wat van aantrekken.
Blijkbaar golfer wel anders zou hij het hier niet melden.
Jij bepaalt niet wanneer mensen zich gekwetst voelen net zo min als ik dat kan doen.
pi_65971080
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het is wel een groot verschil, DK. Dat weet je net zo goed als ik. Net zoals dat er een verschil is tussen kut Ajacied en kanker Ajacied in gevoel of gekwetst zijn bij die twee inprincipe dezelfde uitingen.
!
pi_65971086
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik dioe dus op de tribune nooit mee aan die ten onrechte 'geuzennaam' . Zoals alle echte Joden die ik ken bij Ajax dat ook verschrikkelijk vinden.
Vraag het maar o.a. aan Sjaak Swart, Michael van Praag en Frits Barend.

Maar goed.. het ging mij om die TT en wat domme anti-semitische posts van met name DK en dat is nu wat mij betreft opgelost.
Je bent gewoon een gefrustreerde ajacied.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:59:14 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65971103
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Ach lul niet zo dom. Net of er hier mensen zijn die er werkelijk wat van aantrekken.
Ik dus wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65971105
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij bepaalt niet wanneer mensen zich gekwetst voelen net zo min als ik dat kan doen.
Of hij houdt iedereen gewoon voor de gek.
Ik kan ook zeggen dat ik joods ben hiero.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:59:44 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65971120
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:

Je bent gewoon een gefrustreerde ajacied.
Nee. Ik ben momenteel een gekwetste Jood.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65971133
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ach, net of hij zich gekwetst voelt. Of is hij in het dagelijks leven zo'n gelovige jood die met zo'n maf keppeltje op mijn kop rond loopt?
pi_65971140
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als je enigzins lang genoeg mee post en leest dan zou ik bijna uiteraard willen gebruiken, dat je de achtergrond van golfer wel kent.
pi_65971141
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee. Ik ben momenteel een gekwetste Jood.
Fijn
pi_65971143
Nu maar hopen dat het 'voor de boeg' het volgende topic geen 'zinkend schip' wordt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65971159
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ach, net of hij zich gekwetst voelt. Of is hij in het dagelijks leven zo'n gelovige jood die met zo'n maf keppeltje op mijn kop rond loopt?
Zijn er joden die met een keppeltje op jouw hoofd lopen?
pi_65971160
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:

Ik denk dat ik in de loop van de afgelopen 8/9 jaar voldoende duidelijk heb gemaakt dat ik daar geen grappen over maak en niemand voor de gek hou.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65971211
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als je enigzins lang genoeg mee post en leest dan zou ik bijna uiteraard willen gebruiken, dat je de achtergrond van golfer wel kent.
Nou, die ken ik ook niet. En ik denk niet dat veel mensen die hier wel kennen. Maar het is niet aan anderen te oordelen of hij wel of niet gekwetst is. Ik vind het hoogstens opmerkelijk.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65971233
Overigens is het probleem wat mij betreft opgelost.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65971235
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Zijn er joden die met een keppeltje op jouw hoofd lopen?
Geen idee. Heb geen verstand van al die gelovige.
pi_65971236
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe moet ik in hemelsnaam zijn achtergrond kennen?Wij posten niet in dezelfde topics denk ik. Anders had hij dit al eerder gezegd. Bij het Cidi zitten volgens mij allemaal mensen die thuis niks te vertellen hebben dus alleen maar andere mensen gaan lastigvallen.
pi_65971276
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hoe moet ik in hemelsnaam zijn achtergrond kennen?Wij posten niet in dezelfde topics denk ik. Anders had hij dit al eerder gezegd. Bij het Cidi zitten volgens mij allemaal mensen die thuis niks te vertellen hebben dus alleen maar andere mensen gaan lastigvallen.
BliksemSchigt en Golfer zijn vriendjes van elkaar. Dus die weten dat van elkaar.
pi_65971282
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik denk dat ik in de loop van de afgelopen 8/9 jaar voldoende duidelijk heb gemaakt dat ik daar geen grappen over maak en niemand voor de gek hou.
Nou dit is de eerste keer dat ik het zie. Zijn er nog meer joden waarmee ik rekening moet houden?
Wat vind je trouwens van de bommen op Rotterdam liedjes, spandoeken en t-shirts?
Mag mijn avatar wel?
pi_65971324
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Nou dit is de eerste keer dat ik het zie. Zijn er nog meer joden waarmee ik rekening moet houden?
Wat vind je trouwens van de bommen op Rotterdam liedjes, spandoeken en t-shirts?
Mag mijn avatar wel?
Jou avatar is belachelijk omdat je er zelf niet bij was en er wel mee pronkt

Maar ik denk dat het in de familiesferen zit bij golfer. Dus laten we er maar over ophouden voordat er dingen naarboven komen die weer onnodig kwetsen. Het is veranderd en prima zo.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65971329
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Het is ook geen verwijt naar iemand als je het niet kent. Maar voor de meesten die lang rondlopen, is het wel bekend dat hij daadwerkelijk die achtergrond heeft.

Nogmaals - wij kunnen niet voor iemand bepalen wat kwetsend is, we kunnen niet bepalen voor iemand wat leuk is. Er zijn nou eenmaal ziektes of uitingen rondom gelovigen die gevoeligere liggen bij de een dan bij de ander, en dat hebben we gewoon allemaal te accepteren en te respecteren, hoe anders je er zelf ook over denkt.
pi_65971393
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het is ook geen verwijt naar iemand als je het niet kent. Maar voor de meesten die lang rondlopen, is het wel bekend dat hij daadwerkelijk die achtergrond heeft.

Nogmaals - wij kunnen niet voor iemand bepalen wat kwetsend is, we kunnen niet bepalen voor iemand wat leuk is. Er zijn nou eenmaal ziektes of uitingen rondom gelovigen die gevoeligere liggen bij de een dan bij de ander, en dat hebben we gewoon allemaal te accepteren en te respecteren, hoe anders je er zelf ook over denkt.
Golfer moet gewoon niet zo kinderachtig doen. Hij weet net zo goed als jij dat er met "Joden gaan eraan" helemaal niet gedoeld wordt op de 2de wereldoorlog.
pi_65971478
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Jou avatar is belachelijk omdat je er zelf niet bij was en er wel mee pronkt

Maar ik denk dat het in de familiesferen zit bij golfer. Dus laten we er maar over ophouden voordat er dingen naarboven komen die weer onnodig kwetsen. Het is veranderd en prima zo.
Mijn avatar is van een prachtige Tifo actie van jaren geleden.

Verder is er nu wel genoeg over gezegd inderdaad.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik loop nog niet zo lang mee hoor.
Het is goed zo maar gelijk dat dreigen met dat Cidi enzo word ik een beetje misselijk van.
pi_65971500
"Gaan eraan" is toch helemaal geen doodsverwensing o.i.d?
Het hoeft niet gelijk zo te zijn dat ze aan het gas gaan.
Of dood gaan.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_65971552
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef sezten het volgende:
"Gaan eraan" is toch helemaal geen doodsverwensing o.i.d?
Het hoeft niet gelijk zo te zijn dat ze aan het gas gaan.
Er wordt ook geboeld dat ze er tijdens de wedstrijd aan gaan. Met andere woorden; ze gaan met 0 punten naar huis.
Jammer dat sommige mensen dat niet in willen zien.
pi_65971605
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Golfer moet gewoon niet zo kinderachtig doen. Hij weet net zo goed als jij dat er met "Joden gaan eraan" helemaal niet gedoeld wordt op de 2de wereldoorlog.
Die haakneus en dat versje van je was ook puur voetbalgerelateerd?
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')