je moet google wel combineren met vbl/ fokquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Nja, zoek voortaan wel via google?
Hoe moet dat dan als je het wilt uitleggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
je moet google wel combineren met vbl/ fok
btw je kan aan je zoekfunctie op de gewone google ook 'site:forum.fok.nl' toevoegen.
Bookmarked en bedanktquote:
google.fok.nl om precies te zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Nja, zoek voortaan wel via google?
90% van de Ajacieden hier heeft geen seizoenskaart.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De fans gaan toch gewoon naar het stadion?
Dan zal het juist rustig zijn op VBL lijkt me.
Zondag zijn er voor de Ajacieden die online zijn toch geen redenen om te schelden of zo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
90% van de Ajacieden hier heeft geen seizoenskaart.
Op een gegeven moment wordt het een berusting....quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zondag zijn er voor de Ajacieden die online zijn toch geen redenen om te schelden of zo.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het een berusting....
Klopt.quote:Ajax won 42.9% van haar duels tegen Feyenoord in deze categorie wedstrijden. 26.7% Van de partijen werd verloren, terwijl 30.5% geen winnaar opleverde. Ajax scoorde gemiddeld 2.11 maal per wedstrijd, Feyenoord 1.57 keer
Ik wens je in ieder geval een leuke dag. - Doe normaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het een berusting....
Doodverwensingquote:
Je meent het nog echt ook.quote:
Ik voel me net zo gekwetst als dat Golfer zich gister van met de topic titel "Joden gaan eraan".quote:
Anders laat je je even weer kennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me net zo gekwetst als dat Golfer zich gister van met de topic titel "Joden gaan eraan".
Die TT is toen veranderd. Ik wil jou tekst nu ook weg hebben. Het kwetst me diep in mijn ziel.
Je snapt dat het over de uitslag van Ajax-Feyenoord ging? Of kunnen je hersentjes dat niet aan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me net zo gekwetst als dat Golfer zich gister van met de topic titel "Joden gaan eraan".
Die TT is toen veranderd. Ik wil jou tekst nu ook weg hebben. Het kwetst me diep in mijn ziel.
Je snapt dat de TT "Joden gaan eraan" over de wedstrijd ging?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je snapt dat het over de uitslag van Ajax-Feyenoord ging? Of kunnen je hersentjes dat niet aan?
Je hebt gelijk. Sorry, ik zal het niet weer doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je snapt dat de TT "Joden gaan eraan" over de wedstrijd ging?
Of dacht je werkelijk dat ik een link wilde leggen naar de WO2 ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |