Moet dat dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die haakneus en dat versje van je was ook puur voetbalgerelateerd?
Da's ronduit roddelenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het nu wel voor iedereen duidelijk is hoe de meningen zijn.
Interesses in en meningen over elkaar mogen dus vanaf nu via PM.
Maak je er maar weer lekker makkelijk vanafquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het nu wel voor iedereen duidelijk is hoe de meningen zijn.
Interesses in en meningen over elkaar mogen dus vanaf nu via PM.
Dat je dus anti-semitische posts plaatst die niets met voetbal te maken hebben.quote:
Dat weg halen van je haakneus kan je vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je dus anti-semitische posts plaatst die niets met voetbal te maken hebben.
Maar goed, de TT is veranderd, je versje is weg. Als die haakneus nou ook nog even verwijderd wordt is het wat mij betreft prima opgelost door de mods en hoop ik dat jij ooit nog een paar hercencellen verstand erbij krijgt.
Je moet niet zeuren over die haakneus.Gaat nergens over.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je dus anti-semitische posts plaatst die niets met voetbal te maken hebben.
Maar goed, de TT is veranderd, je versje is weg. Als die haakneus nou ook nog even verwijderd wordt is het wat mij betreft prima opgelost door de mods en hoop ik dat jij ooit nog een paar hercencellen verstand erbij krijgt.
Er is nog geen topic over Braafheid hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef Adothehague het volgende:
Het grote Edson Braafheid topic.
Er is al een topic hierover.
1 Topic lijkt mij persoonlijk meer dan genoeg.
Het was op advies van een modquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef Adothehague het volgende:
Het grote Edson Braafheid topic.
Er is al een topic hierover.
1 Topic lijkt mij persoonlijk meer dan genoeg.
Ik wacht effe op wat BS ervan vindt. Zelf zou ik niet weten waar het anders kan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:19 schreef Grulez het volgende:
FIFA past regels aan: langere rust en een wissel meer.
Kan wel dicht toch?
Waarom is dat belangrijk om te weten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Welke mods zijn er tijdens ajax-feyenoord in VBL online?
Voor de orde en handhaving, ik verwacht een chaos zondagquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wacht effe op wat BS ervan vindt. Zelf zou ik niet weten waar het anders kan.
Denk dat een centraal '(Nieuwe) Fifa-regels' niet echt een goed idee is.
[..]
Waarom is dat belangrijk om te weten?
De fans gaan toch gewoon naar het stadion?quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor de orde en handhaving, ik verwacht een chaos zondag
Misschien moet je dan gewoon je computer uitlaten, scheelt al heel wat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die kans is groot tijdens de wedstrijd jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon je computer uitlaten, scheelt al heel wat.
En laat ongeacht de uitslag dan ook even alles bezinken voordat je weer op fok komt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die kans is groot tijdens de wedstrijd ja
Lijkt me wel de achterliggende gedachtequote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef pfaf het volgende:
Waarom is dat topic van BS dicht gegooid? Gaan jullie nu echt alles centraliseren?
Ach, en wat als de hel uitbreekt? Dan lezen we gewoon alles na en vallen de mogelijke bans vanzelf wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was gewoon een kuttopic.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef pfaf het volgende:
Waarom is dat topic van BS dicht gegooid? Gaan jullie nu echt alles centraliseren?
Real Madrid CF #32: Bernd Schuster weg, Juande Ramos erbijquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef sezten het volgende:
Kan het aan mij liggen of zie ik nergens een Real Madrid topic meer?
Ik heb al gezocht.. en die in het handige linkjes topic is ook al dicht.
Hij vond het topic niet wat hij dacht dat het zou zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef pfaf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |