Zou jij als aanvaller van Oranje nog een actie maken met het grote risico dat je kapot geschopt wordt? De wedstrijd gaat nergens om, dus ik snap wel dat ze het wat rustiger aan gaan doen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Cara het volgende:
Volgens mij is het A, Wesley Sneiijder.
Die voetbalt toch bij Chelsea? Ik vraag me af dat nog blijft nu Beenhakker er komt.
Die voetbalt toch bij Chelsea? Ik vraag me af dat nog blijft nu Beenhakker er komt.
Oh god, een Oranje-fan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Cara het volgende:
Op zich kwam Johnny toen wel goed uit de hoek waardoor Deco rood kreeg..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar om dan gelijk niet in het Nederlands Elftal thuis te horen.
Dan kan heel dit team al opgedoekt worden nav de wedstrijd tegen Portugal op het WK.
Even een SCH momentje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Stevie_G het volgende:
haha rafael heeft er ook zin in, zit ie net bij z'n lul te graaien
Soms zou je willen dat je door de TV heen kon reiken..quote:
Prima. Mag van mij de vaste linksback van Oranje worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
ik kom net binnen.
hoe doet edson het?
Iedereen zit aan hun lul te graaien....wtf, allemaal platjes ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Stevie_G het volgende:
haha rafael heeft er ook zin in, zit ie net bij z'n lul te graaien
Whehe, stelletje happersquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh god, een Oranje-fan.
Hoor jij niet in Tunis te zitten met een zak wortels op je kop?
mooiquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Prima. Mag van mij de vaste linksback van Oranje worden.
Stam die in dienst van Lazio nog eens iemand bij z'n nek pakte vergeten? De Boer en Reiziger waren geen pure verdedigers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op zich kwam Johnny toen wel goed uit de hoek waardoor Deco rood kreeg..![]()
Maar over het algemeen heb ik liever verdedigers die zich geen rood laten aannaaien.
De Boer, Reiziger, Stam, allemaal ijzig kalm.![]()
Van Bommel vind ik daarom ook een risico, en Davids vroeger. Je bent mooi de lul als je in de halve finale van een groot toernooi opeens met tien man speelt door iemand die zich laat opfokken.
Hij had er ook weinig zin inquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Gunner het volgende:
Schakel ik net in, is Van Persie eraf
Naja, maar goed ook denk ik.
Wees blijquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Gunner het volgende:
Schakel ik net in, is Van Persie eraf
Naja, maar goed ook denk ik.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh god, een Oranje-fan.
Hoor jij niet in Tunis te zitten met een zak wortels op je kop?
In zijn minder geschikte jaren was dat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stam die in dienst van Lazio nog eens iemand bij z'n nek pakte vergeten? De Boer en Reiziger waren geen pure verdedigers.
Daarom ben ik ook blijquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij had er ook weinig zin in
Aan de andere kant niet vreemd, als hij wat actie's had gemaakt, hadden jullie hem voorlopig niet aan het werk gezien bij Arsenal.
Ik bedoel meer dat De Boer en Reiziger meer voetballende verdedigers waren dan Heitinga, die het voornamelijk van fysiek moet hebben. Daarom ging je vergelijking met Stam wel op, maar niet met De Boer en Reiziger...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In zijn minder geschikte jaren was dat.Als zij dat niet zijn is Heitinga dat dan wel?
Omdat we dat ook wel eens doen? Omdat Brazilië of Argentinië ook wel eens tegen kudtlanden oefenen? Omdat de KNVB hier een zak geld voor vangt? Omdat het weer eens wat anders is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
Wat een kutpotje zomeravondvoetbal!
Fantastische wissels ook!
Waarom oefenen we niet tegen Brazilië of Argentinië?
Ik heb het niet over de manier waarop hij voetbalt, maar het feit dat hij iemand een tik tegen zijn hoofd geeft na een overtreding op hem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat De Boer en Reiziger meer voetballende verdedigers waren dan Heitinga, die het voornamelijk van fysiek moet hebben. Daarom ging je vergelijking met Stam wel op, maar niet met De Boer en Reiziger...
Het is een saaie, slechte wedstrijd. Schoppen kunnen Argentijnen ook, en die spelen ook nog eens beter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat we dat ook wel eens doen? Omdat Brazilië of Argentinië ook wel eens tegen kudtlanden oefenen? Omdat de KNVB hier een zak geld voor vangt? Omdat het weer eens wat anders is?
Tjeem...
Een fucking duwtje! Overdrijven is ook een vak. En Stam was toentertijd ook gewoon international, dus die had ook maar niet meer opgeroepen moeten worden toen oid?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de manier waarop hij voetbalt, maar het feit dat hij iemand een tik tegen zijn hoofd geeft na een overtreding op hem.
jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Digi-Djeff het volgende:
Hier trilt het beeld een beetje, meer mensen last van? Of komt dat weer door dat waardeloze UPC kastje >_<?
Breng het naar de politie als je het wel vind.quote:
Jeezquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Breng het naar de politie als je het wel vind.
Die durven natuurlijk niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
Wat een kutpotje zomeravondvoetbal!
Fantastische wissels ook!
Waarom oefenen we niet tegen Brazilië of Argentinië?
Welk net?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef WeebI het volgende:
gaap.
Gelukkig begint Spanje - Engeland zo
Ja wat moet je anders met zulks een post. Als hij nou nog zegt waarom niet...quote:
Een beetje matennaaier van een Zuid-Europees land gaat gelijk naar de grond en dan heb je minstens geel te pakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een fucking duwtje! Overdrijven is ook een vak. En Stam was toentertijd ook gewoon international, dus die had ook maar niet meer opgeroepen moeten worden toen oid?
Je kent Barca toch? Hij voegt sowieso niets toe, dus ik lees het al niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met zulks een post. Als hij nou nog zegt waarom niet...
internetquote:
In die optiek was Sar in '98 ook een matennaaier, maar daar heb ik toen vrij weinig over gehoord, dat was professioneel. De elleboog van Wouters was ook "nodig". Maar als Heitinga dat doet, dan issie misschien wel ongeschikt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een beetje matennaaier van een Zuid-Europees land gaat gelijk naar de grond en dan heb je minstens geel te pakken.
Ik zeg ook "eigenlijk ongeschikt"? Soms heb je weinig keus.
Het verschil met Stam is trouwens wel dat Heitinga veel minder toegevoegde waarde heeft voor het elftal en dat stam veel minder vaak dergelijke fouten heeft gemaakt.
De Zeeuw moet er nog in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:53 schreef Fortitudo het volgende:
AZ middenveld
Zowel qua spel ... normaal niet echt hard of gemeen ... als qua postuur. Hij is geen grote, brede gast. Stam was veel meer fysiek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met zulks een post. Als hij nou nog zegt waarom niet...
Dat moest toch ook juist niet?!!quote:
Inderdaadquote:
Rendement 100%.quote:
Och, ik heb geen enkele moeite met fysiek spel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat moest toch ook juist niet?!!
Ja inderdaad. Zeurde jij daarover? Of vond je dat ook een fucking duwtje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In die optiek was Sar in '98 ook een matennaaier, maar daar heb ik toen vrij weinig over gehoord, dat was professioneel.
Vind je?quote:De elleboog van Wouters was ook "nodig".
Oké. Jij vindt hem een modelspeler?quote:Maar als Heitinga dat doet, dan issie misschien wel ongeschikt...
Je zou ook kunnen zeggen dat het beste van beiden moet nemen. Schaars is top, Mendes da Silva en De Zeeuw niet. Dus zet Schaars bij Sneijder en Van de Vaart bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:57 schreef Barca het volgende:
Met AZ-middenveld spelen heeft als voordeel dat je met jongens speelt die gewend zijn om samen te spelen. Dat kan meer opleveren dan individuele "klasse" (Vam Bommel, Sneijder, De Jong).
0-1quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:59 schreef dronkeykong het volgende:
Tering blijven we dat gelul steeds houden over die actie van Sjonnie....
Gisteravond nog ..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:58 schreef BB-King het volgende:
Toch wel leuk voor Klaas... tis lang geleden dat ie scoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It Never Hurts To Help!
Staap Jamquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stam die in dienst van Lazio nog eens iemand bij z'n nek pakte vergeten? De Boer en Reiziger waren geen pure verdedigers.
Ik en Oranje steunen zonder enige vorm van kritiekquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zeurde jij daarover? Of vond je dat ook een fucking duwtje?
Ik vond het heerlijk, koekje van eigen deeg.![]()
[..]
Vind je?![]()
[..]
Oké. Jij vindt hem een modelspeler?
Of steun je Oranje gewoon door dik en dun zonder enige vorm van kritiek?
Kan ook ... maar dan zou ik kiezen voor De Zeeuw en Schaars, samen met Sneijder en Van Persie. Waarbij Van Persie kort achter Huntelaar moet spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat het beste van beiden moet nemen. Schaars is top, Mendes da Silva en De Zeeuw niet. Dus zet Schaars bij Sneijder en Van de Vaart bijvoorbeeld.
Net alsof dat hij eeuwig in deze dip blijft zittenquote:
Timmer ook gekquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Stekelenburg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een faal. Isaksson had die nog gehad.
Volgens mij is dat nog echt ook.quote:
Ik zag het niet want ik had het te druk met discussiërenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik en Oranje steunen zonder enige vorm van kritiek. Kijk, dit soort tikjes die Heitinga uitdeelt horen erbij. Maar daar ging het niet om, het ging om het duwtje dat hij gaf nadien. Wat deed Robben net? Ik hoor niemand...
En 1-1.
Na een tegengoal of 30quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwabberbal. Steek zit gewoon in een dipje, komt ie ook wel weer uit.
Als hij gewoon blijft staan heeft hij die bal gewoon klemvast.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou....quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus.... Zoveel opzichtige blunders heeft Timmer zelfs niet gemaakt in dit hele seizoen.
Dan moet dat wel snel gebeuren anders beloofd dat nog wat zondag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Dipje duurt wel heel erg lang. Wat een enorme blunder weer. Wil hij Waterman achterna ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Sar is ook niet altijd de onbetwiste nummer 1 overal geweest...quote:
Right.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus.... Zoveel opzichtige blunders heeft Timmer zelfs niet gemaakt in dit hele seizoen.
Vier wedstrijdenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dipje duurt wel heel erg lang. Wat een enorme blunder weer. Wil hij Waterman achterna ofzo?
Nou .. die maakt ook nog weleens blundertjes of het is alleen maar tegen onsquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef Plasterk het volgende:
Boschker had gewoon op doel moeten staan, maar dat snapt niemand.
En toch mag Timmer op zoek naar een andere club ... slim van Been.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gelukkig na vandaag permanent een einde aan de Messi-Robben vergelijkingen.quote:
Zelfs Stanley Menzo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef BB-King het volgende:
Ik wil zelfs nog een stapje verder gaan... zelfs Waterman had deze bal nog gehad.
Oké, nu is het mooi geweest.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus Robben. Even grote blunder als Steek.
Niet slechter dan Steek, maar ook geen echte topkeeper. Laat dan de jongste maar spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef Plasterk het volgende:
Boschker had gewoon op doel moeten staan, maar dat snapt niemand.
Vier?quote:
Lekker cashen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
En meneer wil volgend seizoen toch echt ergens anders onder de lat staan
mompelt iets over ten rouwelaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef BB-King het volgende:
Ik wil zelfs nog een stapje verder gaan... zelfs Waterman had deze bal nog gehad.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus Robben. Even grote blunder als Steek.
Excuus, deze meegerekend vijf.quote:
Waarom niet even groot?quote:
Zou Kros hem nog gepakt hebben?quote:
Alleen omdat hij achter Buffon op de bank kwam misschien..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sar is ook niet altijd de onbetwiste nummer 1 overal geweest...
Stefan Postma had 'm nog tijdens een nachtelijk avontuurtje gepakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef BB-King het volgende:
Dat zie je toch.quote:
Ok.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Excuus, deze meegerekend vijf.
En dat was niet omdat Buffon zoveel beter was. Bij Ajax is hij in de begin periode ook niet altijd foutloos geweest. Oranje verloor na de CL winst van Ajax met 1-0 bij Wit Rusland, was echt een belabberde partij van Sar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alleen omdat hij achter Buffon op de bank kwam misschien..
kalac had hem zelfs met 4 sloffen sigaretten in zijn handen nog gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Stefan Postma had 'm nog tijdens een nachtelijk avontuurtje gepakt.
Is zn specialiteitquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef dronkeykong het volgende:
Steek keek die bal ook zo lekker na
Nee, leg uit?quote:
1. Voorin houdt men geen bal vast.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef dronkeykong het volgende:
Middenveld wordt lekker overlopen trouwens...
het zit ook zo in de genen bij de gasten he, hoe kun je ooit een fatsoenlijke maatschappij bouwen met zoveel onkunde in de genen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Noshiba het volgende:
Dat was gewoon een kopbal woei
Dat kan je nooit zeggen. Sar wérd een klasbak, dat kunnen de jonge jongens van nu ook worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Voorin houdt men geen bal vast.
2. Tunegiërs hanteren veelvuldig de lange bal.
Sar is zo'n klasbak ... dat niveau zal Stekelenburg niet halen. Ik denk trouwens Vermeer, Vorm, Velthuizen en Krul ook niet.
Dat is wat overdreven, hij had wel schuld aan het doelpunt inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oranje verloor na de CL winst van Ajax met 1-0 bij Wit Rusland, was echt een belabberde partij van Sar.
quote:
1. Geen bal vast? Kijk zeker wat anders dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Voorin houdt men geen bal vast.
2. Tunegiërs hanteren veelvuldig de lange bal.
Sar is zo'n klasbak ... dat niveau zal Stekelenburg niet halen. Ik denk trouwens Vermeer, Vorm, Velthuizen en Krul ook niet.
En helaas, helaas, als keeper zijnde speel je dan een belabberde wedstrijd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, hij had wel schuld aan het doelpunt inderdaad.
Inderdaad. Daardoor is het nu gelijk ipv winst als de stand zo blijft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En helaas, helaas, als keeper zijnde speel je dan een belabberde wedstrijd.
Jij als übermensch zijnde zou het antwoord toch moeten weten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoe kun je ooit een fatsoenlijke maatschappij bouwen met zoveel onkunde in de genen.
nja, belabberde wedstrijd klinkt toch nog wat dramatischer dan het was, maar ik snap je punt. Sar had in zijn eerste jaren sowieso wel meer slippertjes iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En helaas, helaas, als keeper zijnde speel je dan een belabberde wedstrijd.
Okéquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef maril het volgende:
Vriendschappelijke wedstrijden van het Nederlands elftal? ik kijk niet eens meer.
Maar Sar was begin jaren '90 al beter dan de huidige generatie nu.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kan je nooit zeggen. Sar wérd een klasbak, dat kunnen de jonge jongens van nu ook worden.
Watching, thxquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Spanje-Engeland![]()
http://www.rtve.es/deportes/directo/
Daarom vind ik die misser van Robben dus een net zo grote blunder als die van Steek. Echt, wat een kans was dat...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Daardoor is het nu gelijk ipv winst als de stand zo blijft.
Je vergeet dequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef sezten het volgende:
Wereldprimeur op de Nederlandse TV: Regen in Afrika!
11 en 17 lijken op elkaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Die nummer 11 had toch in de 1e helft ook al geel gekregen?
Inderdaad. Maar als keeper wordt je sneller over je blunder veroordeeld dan als een Arjen Robben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom vind ik die misser van Robben dus een net zo grote blunder als die van Steek. Echt, wat een kans was dat...
Niet dus. Toen hij Menzo kwam vervangen was ook hij alles behalve foutloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar Sar was begin jaren '90 al beter dan de huidige generatie nu.
Ja, en dat vind ik dus daarom niet altijd kloppen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar als keeper wordt je sneller over je blunder veroordeeld dan als een Arjen Robben.
Wie heeft het over foutloos?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet dus. Toen hij Menzo kwam vervangen was ook hij alles behalve foutloos.
Ow fuck.quote:
klopt helemaal, hij had geluk dat hij vertrouwen kreeg en bleef krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, alleen staat Stekelenburg nu al wat meer jaartjes op doel dan dat van der Sar toen stond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom vind ik die misser van Robben dus een net zo grote blunder als die van Steek. Echt, wat een kans was dat...
Foutloos is niet de maatstaf. Voetbalintelligentie en talent blijkt niet uit het aantal blunders of aantal goals.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Spanje-Engeland![]()
http://www.rtve.es/deportes/directo/
had je nog niet gehoord dat zoonlief ruzie heeft met papaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef ASroma het volgende:
moeten ze vaker doen tegen dit soort landen, ik zeg volgende week libie, met zoon gadaffi in de basis en pa op de tribune, wat een feest
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen staat Stekelenburg nu al wat meer jaartjes op doel dan dat van der Sar toen stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |