Gelukkig na vandaag permanent een einde aan de Messi-Robben vergelijkingen.quote:
Zelfs Stanley Menzo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef BB-King het volgende:
Ik wil zelfs nog een stapje verder gaan... zelfs Waterman had deze bal nog gehad.
Oké, nu is het mooi geweest.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus Robben. Even grote blunder als Steek.
Niet slechter dan Steek, maar ook geen echte topkeeper. Laat dan de jongste maar spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef Plasterk het volgende:
Boschker had gewoon op doel moeten staan, maar dat snapt niemand.
Vier?quote:
Lekker cashen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
En meneer wil volgend seizoen toch echt ergens anders onder de lat staan
mompelt iets over ten rouwelaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef BB-King het volgende:
Ik wil zelfs nog een stapje verder gaan... zelfs Waterman had deze bal nog gehad.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus Robben. Even grote blunder als Steek.
Excuus, deze meegerekend vijf.quote:
Waarom niet even groot?quote:
Zou Kros hem nog gepakt hebben?quote:
Alleen omdat hij achter Buffon op de bank kwam misschien..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sar is ook niet altijd de onbetwiste nummer 1 overal geweest...
Stefan Postma had 'm nog tijdens een nachtelijk avontuurtje gepakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef BB-King het volgende:
Dat zie je toch.quote:
Ok.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Excuus, deze meegerekend vijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |